Posts: 128
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Колеги помогнете ми!!!!
Тъи прехваленото тук и пред приятели Волво 2.3 16V, което наскоро с голям кеФ закупих ми запоти и замазни Всички стъкла,което ме навежда на мисълта че радиаторчето на парното е протекло и се е случвало на мои приатели да им се взривява :gib:
Въпроса ми е дали някои е сменял,къде го е правил и колко пари е излезнал ремонта и радиаторчето, има ли вариант да е нещо друго и какво може да е?
Моля за по бързи отговорчета , защото е стУУУУУдено , А пук това е кола която има парно на което всички завиждат и ще е много гадно ако не му се радвам и аз
Posts: 128
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Колеги помогнете ми!!!!
Тъи прехваленото тук и пред приятели Волво 2.3 16V, което наскоро с голям кеФ закупих ми запоти и замазни Всички стъкла,което ме навежда на мисълта че радиаторчето на парното е протекло и се е случвало на мои приатели да им се взривява :gib:
Въпроса ми е дали някои е сменял,къде го е правил и колко пари е излезнал ремонта и радиаторчето, има ли вариант да е нещо друго и какво може да е?
Моля за по бързи отговорчета , защото е стУУУУУдено , А пук това е кола която има парно на което всички завиждат и ще е много гадно ако не му се радвам и аз
Posts: 1,516
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Виж си първо филтъра на купето,Ако не е сменян скоро време,така се получава.Не бързай да търсиш радиаторче,първо смени филтъра.
Posts: 1,516
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Виж си първо филтъра на купето,Ако не е сменян скоро време,така се получава.Не бързай да търсиш радиаторче,първо смени филтъра.
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колега,
А пара излиза ли отнякъде? Губиш ли антифриз?
При мен преди смяната на радиаторчето, като пуснех вентилатора и през всички отвори почваше да бълва облаци пара. В началото харчеше по литър антифриз на хиляда километра, после на седмица. И стъклата нямат отпушване - щото вече са запотени от парата и мазни.
Излезна ми 200 лева радиаторче на Нисенс, има ги по магазините виж в раздела на сайта за магазини и сервизи, но го чаках един месец. За смяната - сваля се преден панел с всички простотии по него и е голяма играчка, от тъмно до тъмно не ти мърда.
Това е в случай, че е радиаторчето. Ако не е голяма загбата на антифриз и не запотява много, може и да е някоя връзка по охладителната система - огледай за течове по съединенията, ако има нужда някое да се притегне, има и някакви тапи по нея, които се пробиват, защото са слаби, при мен ги смениха всичките.
Колко ми взеха за труд ми е трудно да ти кажа, щото я водих наведнъж за няколко проблема и нямам разбивка. Само знам, че са ми го смятали на час труд (7-8 за радиатора).
Дано имаш късмет да не е радиаторчето.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колега,
А пара излиза ли отнякъде? Губиш ли антифриз?
При мен преди смяната на радиаторчето, като пуснех вентилатора и през всички отвори почваше да бълва облаци пара. В началото харчеше по литър антифриз на хиляда километра, после на седмица. И стъклата нямат отпушване - щото вече са запотени от парата и мазни.
Излезна ми 200 лева радиаторче на Нисенс, има ги по магазините виж в раздела на сайта за магазини и сервизи, но го чаках един месец. За смяната - сваля се преден панел с всички простотии по него и е голяма играчка, от тъмно до тъмно не ти мърда.
Това е в случай, че е радиаторчето. Ако не е голяма загбата на антифриз и не запотява много, може и да е някоя връзка по охладителната система - огледай за течове по съединенията, ако има нужда някое да се притегне, има и някакви тапи по нея, които се пробиват, защото са слаби, при мен ги смениха всичките.
Колко ми взеха за труд ми е трудно да ти кажа, щото я водих наведнъж за няколко проблема и нямам разбивка. Само знам, че са ми го смятали на час труд (7-8 за радиатора).
Дано имаш късмет да не е радиаторчето.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
При мен пък текна от бързата звръзка преди радиаторчето и вече няма оправяне, смених няколко пъти О-пристените, но не спира, но поне вече не излиза пушек от отворите на парното :oops: :oops: :oops:
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
При мен пък текна от бързата звръзка преди радиаторчето и вече няма оправяне, смених няколко пъти О-пристените, но не спира, но поне вече не излиза пушек от отворите на парното :oops: :oops: :oops:
Posts: 128
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
При мен още на втория ден от закупуването на Волвото започнаха проблемите с течовете.
Отне ми около 5 дни,3 посещения в сервиз,около 15 часа мои труд, и след като смених почти всички маркучи и троиници и скобички и какво ли още не, се зарадвах че на сутринта като станах нямаше локва под колата.
Наи - гадното от всичко е че не можех да разбера от къде тече щото течеше само нощно време след като съм го чакал 2 часа да протече и си легна.
А какво ми каза за филтъра?
кой по - точно - на купето ли?
От него може ли внезапно да започне да омазнява,да поти и да няма отпотяване?
Колеги помагаите да се справя с вашата помощ да се справя с тази главоблъсканица че вече нерви не ми останаха...
А толкова много се радвах че си купих Волво Без никакви забележки......
Ако имате в предвид някои сервиз в които ще ми помогнат,дори да си оставя красавицата и за няколко днище се радвам да го споделите с мен
Posts: 128
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
При мен още на втория ден от закупуването на Волвото започнаха проблемите с течовете.
Отне ми около 5 дни,3 посещения в сервиз,около 15 часа мои труд, и след като смених почти всички маркучи и троиници и скобички и какво ли още не, се зарадвах че на сутринта като станах нямаше локва под колата.
Наи - гадното от всичко е че не можех да разбера от къде тече щото течеше само нощно време след като съм го чакал 2 часа да протече и си легна.
А какво ми каза за филтъра?
кой по - точно - на купето ли?
От него може ли внезапно да започне да омазнява,да поти и да няма отпотяване?
Колеги помагаите да се справя с вашата помощ да се справя с тази главоблъсканица че вече нерви не ми останаха...
А толкова много се радвах че си купих Волво Без никакви забележки......
Ако имате в предвид някои сервиз в които ще ми помогнат,дори да си оставя красавицата и за няколко днище се радвам да го споделите с мен
|