The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ!!! Мазно-потни стъкла

#1
Колеги помогнете ми!!!!
Тъи прехваленото тук и пред приятели Волво 2.3 16V, което наскоро с голям кеФ закупих ми запоти и замазни Всички стъкла,което ме навежда на мисълта че радиаторчето на парното е протекло и се е случвало на мои приатели да им се взривява :gib:
Въпроса ми е дали някои е сменял,къде го е правил и колко пари е излезнал ремонта и радиаторчето, има ли вариант да е нещо друго и какво може да е?
Моля за по бързи отговорчета , защото е стУУУУУдено , А пук това е кола която има парно на което всички завиждат и ще е много гадно ако не му се радвам и аз
Reply

#2
Колеги помогнете ми!!!!
Тъи прехваленото тук и пред приятели Волво 2.3 16V, което наскоро с голям кеФ закупих ми запоти и замазни Всички стъкла,което ме навежда на мисълта че радиаторчето на парното е протекло и се е случвало на мои приатели да им се взривява :gib:
Въпроса ми е дали някои е сменял,къде го е правил и колко пари е излезнал ремонта и радиаторчето, има ли вариант да е нещо друго и какво може да е?
Моля за по бързи отговорчета , защото е стУУУУУдено , А пук това е кола която има парно на което всички завиждат и ще е много гадно ако не му се радвам и аз
Reply

#3
Виж си първо филтъра на купето,Ако не е сменян скоро време,така се получава.Не бързай да търсиш радиаторче,първо смени филтъра.
Reply

#4
Виж си първо филтъра на купето,Ако не е сменян скоро време,така се получава.Не бързай да търсиш радиаторче,първо смени филтъра.
Reply

#5
Колега,

А пара излиза ли отнякъде? Губиш ли антифриз?

При мен преди смяната на радиаторчето, като пуснех вентилатора и през всички отвори почваше да бълва облаци пара. В началото харчеше по литър антифриз на хиляда километра, после на седмица. И стъклата нямат отпушване - щото вече са запотени от парата и мазни.

Излезна ми 200 лева радиаторче на Нисенс, има ги по магазините виж в раздела на сайта за магазини и сервизи, но го чаках един месец. За смяната - сваля се преден панел с всички простотии по него и е голяма играчка, от тъмно до тъмно не ти мърда.

Това е в случай, че е радиаторчето. Ако не е голяма загбата на антифриз и не запотява много, може и да е някоя връзка по охладителната система - огледай за течове по съединенията, ако има нужда някое да се притегне, има и някакви тапи по нея, които се пробиват, защото са слаби, при мен ги смениха всичките.

Колко ми взеха за труд ми е трудно да ти кажа, щото я водих наведнъж за няколко проблема и нямам разбивка. Само знам, че са ми го смятали на час труд (7-8 за радиатора).

Дано имаш късмет да не е радиаторчето.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#6
Колега,

А пара излиза ли отнякъде? Губиш ли антифриз?

При мен преди смяната на радиаторчето, като пуснех вентилатора и през всички отвори почваше да бълва облаци пара. В началото харчеше по литър антифриз на хиляда километра, после на седмица. И стъклата нямат отпушване - щото вече са запотени от парата и мазни.

Излезна ми 200 лева радиаторче на Нисенс, има ги по магазините виж в раздела на сайта за магазини и сервизи, но го чаках един месец. За смяната - сваля се преден панел с всички простотии по него и е голяма играчка, от тъмно до тъмно не ти мърда.

Това е в случай, че е радиаторчето. Ако не е голяма загбата на антифриз и не запотява много, може и да е някоя връзка по охладителната система - огледай за течове по съединенията, ако има нужда някое да се притегне, има и някакви тапи по нея, които се пробиват, защото са слаби, при мен ги смениха всичките.

Колко ми взеха за труд ми е трудно да ти кажа, щото я водих наведнъж за няколко проблема и нямам разбивка. Само знам, че са ми го смятали на час труд (7-8 за радиатора).

Дано имаш късмет да не е радиаторчето.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#7
При мен пък текна от бързата звръзка преди радиаторчето и вече няма оправяне, смених няколко пъти О-пристените, но не спира, но поне вече не излиза пушек от отворите на парното :oops: :oops: :oops:
Reply

#8
При мен пък текна от бързата звръзка преди радиаторчето и вече няма оправяне, смених няколко пъти О-пристените, но не спира, но поне вече не излиза пушек от отворите на парното :oops: :oops: :oops:
Reply

#9
При мен още на втория ден от закупуването на Волвото започнаха проблемите с течовете.
Отне ми около 5 дни,3 посещения в сервиз,около 15 часа мои труд, и след като смених почти всички маркучи и троиници и скобички и какво ли още не, се зарадвах че на сутринта като станах нямаше локва под колата.
Наи - гадното от всичко е че не можех да разбера от къде тече щото течеше само нощно време след като съм го чакал 2 часа да протече и си легна.
А какво ми каза за филтъра?
кой по - точно - на купето ли?
От него може ли внезапно да започне да омазнява,да поти и да няма отпотяване?
Колеги помагаите да се справя с вашата помощ да се справя с тази главоблъсканица че вече нерви не ми останаха...
А толкова много се радвах че си купих Волво Без никакви забележки......
Ако имате в предвид някои сервиз в които ще ми помогнат,дори да си оставя красавицата и за няколко днище се радвам да го споделите с мен
Reply

#10
При мен още на втория ден от закупуването на Волвото започнаха проблемите с течовете.
Отне ми около 5 дни,3 посещения в сервиз,около 15 часа мои труд, и след като смених почти всички маркучи и троиници и скобички и какво ли още не, се зарадвах че на сутринта като станах нямаше локва под колата.
Наи - гадното от всичко е че не можех да разбера от къде тече щото течеше само нощно време след като съм го чакал 2 часа да протече и си легна.
А какво ми каза за филтъра?
кой по - точно - на купето ли?
От него може ли внезапно да започне да омазнява,да поти и да няма отпотяване?
Колеги помагаите да се справя с вашата помощ да се справя с тази главоблъсканица че вече нерви не ми останаха...
А толкова много се радвах че си купих Волво Без никакви забележки......
Ако имате в предвид някои сервиз в които ще ми помогнат,дори да си оставя красавицата и за няколко днище се радвам да го споделите с мен
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)