The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
помогнте

#1
здравейте
имам страхотен проблем
направо ужас колата ми е волво 1,7 турбо
не я бях карал два дена тази вечер си тръгнах от работа и я запалих
запали от првият път,но след като поработи 5 минути на празен ход изгасна ,ей така от самосебеси
стреснах се много.
прегледах всичко на таблото не светеше нищо неестествено
тоци има,стартера върти,но въобще неиска да подкачи и да запали.
след 30 минутно чудене и вайкане накарах един колега да ме дръпне
значи като ме дърпа колата пали давам и газ,но като пусна газта от задното гърне се чува страхотна експлозия
всичките пъти които пробвахме се получаваше едно и също палеше и като пусна газта гърми и гасне.
незная от какво може да е това
завъртях няколко телефона и ми казаха че може би ми е изгоряла дистрибуторната капачка.
дали е възможно,дайте съвет много съм притеснен,какво да направя на какво се дължи.
и още нещо ако наистина е дистрибуторната капачка от каде може да намеря,колко струва и лесно ли се сменя
помагайте,моля ви
някой може ли да ми каже някой майстор който ще дойде на място да я види,надявам се да не е нещо сериозно.
моля за бързи съвети,колата ми не е в движение и съм я оставил сам самичка насред пътя.
благодаря на всички предварително
Reply

#2
здравейте
имам страхотен проблем
направо ужас колата ми е волво 1,7 турбо
не я бях карал два дена тази вечер си тръгнах от работа и я запалих
запали от првият път,но след като поработи 5 минути на празен ход изгасна ,ей така от самосебеси
стреснах се много.
прегледах всичко на таблото не светеше нищо неестествено
тоци има,стартера върти,но въобще неиска да подкачи и да запали.
след 30 минутно чудене и вайкане накарах един колега да ме дръпне
значи като ме дърпа колата пали давам и газ,но като пусна газта от задното гърне се чува страхотна експлозия
всичките пъти които пробвахме се получаваше едно и също палеше и като пусна газта гърми и гасне.
незная от какво може да е това
завъртях няколко телефона и ми казаха че може би ми е изгоряла дистрибуторната капачка.
дали е възможно,дайте съвет много съм притеснен,какво да направя на какво се дължи.
и още нещо ако наистина е дистрибуторната капачка от каде може да намеря,колко струва и лесно ли се сменя
помагайте,моля ви
някой може ли да ми каже някой майстор който ще дойде на място да я види,надявам се да не е нещо сериозно.
моля за бързи съвети,колата ми не е в движение и съм я оставил сам самичка насред пътя.
благодаря на всички предварително
Reply

#3
Колега, ще е удобно ако кажеш откъде си, за да знаем чии майстори са близо
--< Volvo V40 1.9TD 90 hp 1997г. >--
КИРИЛИЗАТОР!
Reply

#4
Колега, ще е удобно ако кажеш откъде си, за да знаем чии майстори са близо
--< Volvo V40 1.9TD 90 hp 1997г. >--
КИРИЛИЗАТОР!
Reply

#5
от софия съм
а колата остана в студенстки град
помагаите
Reply

#6
от софия съм
а колата остана в студенстки град
помагаите
Reply

#7
незнам дали проблема ти е от дистрибуторната капачка, но мога да ти кажа ако е от нея, че я има в сервизите на мото-пфое. Струва около 40 лв. Сменя се за 5 минути, има два болта. Иначе къде точно в студентски град си закъсал? при кой блок? Сервизите на мото-пфое- в младост някъде има, незнам къде точно. И в люлин до нестле.
Успех!
Reply

#8
незнам дали проблема ти е от дистрибуторната капачка, но мога да ти кажа ако е от нея, че я има в сервизите на мото-пфое. Струва около 40 лв. Сменя се за 5 минути, има два болта. Иначе къде точно в студентски град си закъсал? при кой блок? Сервизите на мото-пфое- в младост някъде има, незнам къде точно. И в люлин до нестле.
Успех!
Reply

#9
днес обиколих няколко сервиза на повечето няма как да ме вземат чак след няколко дена
оговорих си час за утре в АСПОТО на 4-ти км.
така и никой неможа да ми каже какво точно може да е станало разказах случката в доста сервизи,всеки казва различно едни казат тоци,други бензинива помпа,трети дистрибуторна капачка и така
затова реших да не се правя на майстор и да я закарам да си я погледнат
незнам дали АСПО сервиз е правилното решение но само те се съгласиха за утре
някой може ли да ми каже нещо за тях
Reply

#10
днес обиколих няколко сервиза на повечето няма как да ме вземат чак след няколко дена
оговорих си час за утре в АСПОТО на 4-ти км.
така и никой неможа да ми каже какво точно може да е станало разказах случката в доста сервизи,всеки казва различно едни казат тоци,други бензинива помпа,трети дистрибуторна капачка и така
затова реших да не се правя на майстор и да я закарам да си я погледнат
незнам дали АСПО сервиз е правилното решение но само те се съгласиха за утре
някой може ли да ми каже нещо за тях
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)