The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
как да изкарам някой друг кон от моята 440 карбуратор

#1
Колеги дайте накакви предложения как да напомпим с някой друг кон колата.Сега тя е 80 коня , а ма са малко!!!Нищо не съм пипал до сега!!!
Reply

#2
Ами нямаш голям избор. Изпускателната система може да се барне. Изпразваш средното гърне и слагаш отворено
крайно. Смукателните колектори могат да се пипнат и те ама си е работа. Освен това и изпускателните могат да претърпят интервенция. Спортно филтърче... Други по-сериозни промени стават по-сложни и обвързани с
проблеми и материални средства.
Reply

#3
Благодаря колега и аз това си мислех за колекторите.А за хилтъра се сетих вече сложих си ама го изведох извън отсега на двигателя да смуче само студен въздух.За по голяна компресия(наситеност на кислород в горивната камера).Ако ти хрумне още нещо пиши няколко редя за това.Решил съм да сваля колекторите и има едни гъвкави удължения за дрелка с накрайници от шмергел да пилна от вътре.
Reply

#4
Здравей колега,бих ти предложил ако имаш възможност да сложиш два двойни карбуратора (dellorto,weber).Това ще повиши с около 35-40% мощноста.Сложността на мероприятието е в изработката на всмукателния колектор и регулировката на карбураторите.На газ върви много добре.
Reply

#5
ако ти изпадне евтино някой двигател �B18FT по-добре го вземи него целия, той е 120 коня сток с турбо, но може да се пипне до 150.
Reply

#6
Може да направиш някаква интервенция с карбуратора. Той какъв е ,еднокамерен или двукамерен? Ако е двукамерен, може да преработиш втората камера, ако може да смениш дифузора с такъв с по-голям диаметър. Така ще запазиш нормален разход на гориво при спокойно каране, а ще имаш по-добра мощност при ръчкане, може да промениш нещо и по ускорителната помпа, така ще имаш по-добро ускорение (когато натискаш рязко педала на газта, ама то като се замисля, при градско каране ще ти вдигне доста разхода). Абе в момента говоря наизуст, защото нямам представа какъв е карбуратора, ако е двикамерен как се отваря втора камера, с вакуум или с лостова система?
Може да се заемеш с цилиндровата глава, горивната камера, клапаните. Има и вариант да си боднеш една турбинка на ниско налягане, ама тогава има опасност да изхвърлиш мотора бързо. Другото е спортен филтър и изпускателна система, но осезаем ефект може и да няма.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)