The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бушонче на клаксона

#1
Здравейте,
отскоро карам 440 и открих, че нямам клаксон. Проблема е, че го няма бушона; интересува ме колко ампера е той? Сложих последователно 5, 7.5 и 10. Гори ги всичките доста бързо. Страх ме е да слагам с по-висок ампераж, защото ако има проблем може да изгори не точно бушона Smile. Та така, някой има ли идея колко ампера трябва да е тва бушонче??

Мерси
Reply

#2
Това че ти изгаря бушоните - не е хубаво!!
Имаш ел. проблем с клаксона - оправи го и после слагай бушон.
Виж къде ти дава накъсо - отстрани проблема.
Дори и от 5А да ти е бушона - нетрябва да изгаря!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Ок, мерси

а някакви идеи къде по веригата е най-вероятно да е проблема??
Дали в самия клаксон или някъде по жиците, като последното според мене е изклютиелно трудно установимо?!

мерси
Reply

#4
Като за начало разгледай тази техническа информация за 4хх
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23</a><!-- m -->

С мултицет провери всяка пооделно букси на бушона с единия кабел в едното краче на бушона А другия кабел на маса (-) - на купето.
Какво трябва да се получи:
При едното положение трябва да ти даде връзка 12,65V - трябва да си вкарал ключа за палене на 1 степен!
В другото положение - нетрябва да отчете нищо!

А сега пробвеш пак с мултицета - само че на двете крачета на самия бушон - АКО пак ти отчете 12,65V - значи кабела ти (+) е някъде е замасен. Това не е добре!
После, изключи кабелите от самия клаксон, и пак направи проверка с последния вид проба - пак даде 12,65V - значи кабела ти (+) е някъде е замасен. Това не е добре!

Трябва да се търси от бушона проблема за към клаксона - предницата на колата!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
мерси, ще направя проверката, като остане малко време
Reply

#6
Много ти благодаря!
Оказа се, че имам и други ел проблеми, така че сигурно и за тях ще помогнат. Тъкмо щях да пускам тема за свестен жичкаджия Smile


Attached Files
.doc   Molba-priem-blank.doc (Size: 22.5 KB / Downloads: 2)
Reply

#7
Ако случайно нестане при тях, ще ти дам един друг жичкаджия - който бил много добър - но е желателно да се пробва от наши хора - за да е достоверно инфото - в Диянабат е.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)