The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
И аз искам малка консултация...

#1
Значи, не знам от къде да започна, така че карам направо...
Имам едно Волво 340 DL 1.4 триврато 88г производство, вече 10тина години вози перфектно, като изключим пищящата му нужда от новички тампончета.
Въпроса ми е относно друго. От около 2-3 месеца забелязах , че след 95 км/ч и силно се увеличават вибрациите на волана и след 110 почват да намалят. По принцип не бих се усъмнил, но преди вибрациите пак ги имаше но много по-незабележими. Ходих на регулация на гумите - всичко точно... Реших преди да ида на "доктор" да се консултирам, просто защото имам натрупан малко лош опит с доктори, и сменях много работи само защото те казаха че са за сменяне... И така потрудния начин разбрах, за много неща е по-добре да си ги направиш ти, защото най-добре ще изпипаш нещата.
И така това е, благодаря предварително...
Reply

#2
По въпроса ти, немога да ти помогна.

п.п.
Но може да кажеш адреси от твоя район за части по волвото. От къде си пазарувал нови и 2ра у-ба - за да попълна фонда с "магазини сервизи и морги". Пусни ми едно л.с. с тези неща.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
след като има вибрации в някакъв диапазон на скорост винаги проблема ми е бил в баланса ама ти казваш че няма проблем с баланса - проверил си го. вибрациите са в следствие на резонанса на небалансирани въртящи се маси. е аз толкова съм учил и толко ми е опита така че съм в шах. да кажат други препатили за решение на проблема
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
На старата 3-ка съм имал абсолютно същия проблем, но никога не са оставали кинти за да я вкарам в час, просто парите трябваше доста да надвишат цената на самата кола, естественно и никога не узнах къде е бил проблема.
Провери за баланс на гумите и виж джантите колко са криви, иначе аз съм имал проблеми с полускъсано маншонче на кормилната рейка, втулка на самата рейка, лагерче, което тропа някъде около съединителя.
Ако си от софия виж магазина за часто Волво , който се намира в ниската част на отсечката между паметника Левски и сточна гара. Там работи една приятна женица, която всеки път ме удивява - казвам й модела,годината и мотора и тя ми казва какви са проблемите Smile , а и никога не съм я сварвал неподготвена че чак каталог да отвори, промърморва си някакви цифри под носа и ми изкарва точната частSmile
Само за свещите Шампион не повярвах, но пък все пак сме в БГ ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
друже,аз имах същия проблем.ще ти кажа какво излезе ,но предварително искам да ти кажа ,че не гарантирам че е същото.преминах през реиката,после в накраиниците--всичко -ок взехме да проверяваме шарнирите --нали знаеш как--вдигаш на крик --слагаш ръцате вертикално на колелото-натискаш навътре навън и ако няма луфт -добре.ами и при мене беше добре но......под долния шарнир е закачена торсионната щанга ,самият шарнир се държи на 3 болта 2-та държат и торсионната щанга.развии ги --ключ 17 ...нека остане на един болт.сега разклати---хлопа ли? ако не немога да ти помогна.ака да то още веднъж можеш да се убедиш в уникалноста на тези автомобили---сигурноста преди всичко
Reply

#6
друже,аз имах същия проблем.ще ти кажа какво излезе ,но предварително искам да ти кажа ,че не гарантирам че е същото.преминах през реиката,после в накраиниците--всичко -ок взехме да проверяваме шарнирите --нали знаеш как--вдигаш на крик --слагаш ръцате вертикално на колелото-натискаш навътре навън и ако няма луфт -добре.ами и при мене беше добре но......под долния шарнир е закачена торсионната щанга ,самият шарнир се държи на 3 болта 2-та държат и торсионната щанга.развии ги --ключ 17 ...нека остане на един болт.сега разклати---хлопа ли? ако не немога да ти помогна.ака да то още веднъж можеш да се убедиш в уникалноста на тези автомобили---сигурноста преди всичко
Reply

#7
Всичко проверих и сичко 6 Sad Гуми за трети път ги водя на баланс... еми пак си ги има тия вибрации и това е... :roll: зех да се чудя дали някоя шведка от завода не си е забравила някой вибратор нейде из купето и от него да вибрира така ... :oops:
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Reply

#8
Всичко проверих и сичко 6 Sad Гуми за трети път ги водя на баланс... еми пак си ги има тия вибрации и това е... :roll: зех да се чудя дали някоя шведка от завода не си е забравила някой вибратор нейде из купето и от него да вибрира така ... :oops:
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Reply

#9
и при мен на старата 340ка го имаше този проблем и то точно в същия диапазон. Мисля че веднъж успях да го пооправя и се оказа от крива джанта - или по-точно не крива а дори чукната само ( то да минеш веднъж през някоя дупка и.....)...за друго не се сещам да може чак толкова упорито да стои, а това на баланса няма да го покаже.
Reply

#10
и при мен на старата 340ка го имаше този проблем и то точно в същия диапазон. Мисля че веднъж успях да го пооправя и се оказа от крива джанта - или по-точно не крива а дори чукната само ( то да минеш веднъж през някоя дупка и.....)...за друго не се сещам да може чак толкова упорито да стои, а това на баланса няма да го покаже.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)