Posts: 160
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Eто го и новия агрегат за почитателите на дизела
http://www.speed-press.com/?pageId=10439
Мисля че е интересна концепция,както и всичко от Volvo
Posts: 115
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Стахотно, много се радвам, че е над 200 коня :twisted: :twisted: :lol: , беше важно да изкарат нов дизел, защото в борбата с другите големи марки по това отношение Волво малко изоставаше.
Posts: 266
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Лелееее би турбо - супер.
П.С. не мисля, че с предишния D5 са изоставали от другите производители......
Posts: 115
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Мощните безнзини на Волво са супер много : T5, T6, V8, 3.2, 2.5T..., а мощният дизел, един - D5. Bmw и Audi обновиха някои от техните дизели, време беше и за нов D5
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
...Друго си е с двеста коня под капака! Някои другари знаят това!...
Но, ако питате мен, и това не е достатъчно за Волво! Знаете, че конкурентите имат по-голяма гама в дизелите. Та, чак и 400 коня. Но ще се сетят и за това шведите... Модификациите на тоя агрегат ще престанат и ще се направи нов, коренно различен, и като геометрия на цилиндри, брой, кубатура, пълнене и пр. Но за това ще трябва и трансмисия, окачване... И, съответно, чисто нова кола от последно поколение...
Стига съм се отнасял, вече...
GSM 0888386839
Клубна карта № 00095
Posts: 83
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2008
Reputation:
0
абе чудя се само, на запад не плащат ли акциз хората аз изключително се радвам на моя D5, че е на границата на акциза
а на запад как ли е? аз доколкото съм чувал - всяка община, кантон или каквото и да е сама си определя данъците и акцизите :roll:
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
iv4ou Wrote:абе чудя се само, на запад не плащат ли акциз хората аз изключително се радвам на моя D5, че е на границата на акциза
а на запад как ли е? аз доколкото съм чувал - всяка община, кантон или каквото и да е сама си определя данъците и акцизите :roll: Ами то колега относно данъците и ние сме в ЕС и всяка община си ги определя сама и затова има такива фрапиращи разлики описани преди и в нашия форум. Обаче акциза си е друго нещо- определя се на национално ниво и ха си преминал 120kw, ха са те светнали със скромните 10% hock: Лично според мен има смисъл да си с кола доста над лимита на акциза, че поне да не те е яд, ако си с малко над него и пак трябва да го плащаш. Нашите скъпи управници обаче няма да се лишат от "благинката" на акциза- помислете само какви ще са цените на горивата без него ?!?
Сори за спама по темата :oops: .
Posts: 1,108
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
100Y0 Wrote:iv4ou Wrote:абе чудя се само, на запад не плащат ли акциз хората аз изключително се радвам на моя D5, че е на границата на акциза
а на запад как ли е? аз доколкото съм чувал - всяка община, кантон или каквото и да е сама си определя данъците и акцизите :roll: Ами то колега относно данъците и ние сме в ЕС и всяка община си ги определя сама и затова има такива фрапиращи разлики описани преди и в нашия форум. Обаче акциза си е друго нещо- определя се на национално ниво и ха си преминал 120kw, ха са те светнали със скромните 10% hock: Лично според мен има смисъл да си с кола доста над лимита на акциза, че поне да не те е яд, ако си с малко над него и пак трябва да го плащаш. Нашите скъпи управници обаче няма да се лишат от "благинката" на акциза- помислете само какви ще са цените на горивата без него ?!?
Сори за спама по темата :oops: .
Всичко добре ама акцизът не е в проценти, а се определя индивидуално- в момента условията са следните :
над 120 кВт до 150 кВт - 35 лв за ВСЕКИ киловат. Ако автомобилът е нов /т. е. до 6 месеца или 6000 км/ - до 120 кВт се плаща твърда ставка 700 лв и после пак 35 лв на кВт.
Над 150 кВт - ценичките вече са различни - 60 лв за ВСЕКИ киловат. Т. примерно 220 кВт /към 300 коня/ акцизът е 13200 лв. Така че много кофти за хубавките R60 например - на практика трябва да дадеш повече пари на нашите идиоти тук, задето ти се хилят от гишето, hock: отколкото на продавача.
Не става дума за проценти - може колата да си я взел за 10-15 х. лв. /повярвайте в Щатите има какво да се вземе за тези пари - например S40 2004 година 2.4i, автоматици и прочие кожи за 7000 долара/. При двигател от 200 к.с. и тази годинка акцизът е точно 5145 лв., демек има-няма половината от цената на закупуването там.
И тая простотия я има при нас и мисля в още две ЕС държави - примерно в Германия на употребяван автомобил не се дължи акци, ако ще и 1001 коня да е. Фабрично нов - вече е друго.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Да, грешката е моя.Сори. Размера на акциза наистина е диференциран според мощността на колата/над120кВ/ и кожите, които сваля държавата са няколко броя hock:
При действащата скала и внос на автомобил втора ръка, посочените от мен 10% понякога са наистина семки и бонбонки :evil: .
Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
В Англия също няма акциз ... мисля че от цял свят само България има акциз но не съм на 100% сигурен.
Saab 9000 Aero 225 BHP Stock
|