Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
обяснете ми
#1
Това са две снимки на говорител от туба от световно известната марка Босе.В него влизат както виждате от двете му страни мнжко кабели.Интересува ме как мога да го задейтвам или общо взето всичко за говарителя и връзването му...


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
Thanks given by:
#2
Smile Кабелите са двоини, нищо повече не се вижда на снимката
ако няма нищо друго занчи е нормален говорител нищо повече от другите Big Grin
Цитирай
Thanks given by:
#3
Снимай или поне напиши какво пише на етикета на тези високоговорители...
Така ще е по лесно ми се струва. Tongue
Цитирай
Thanks given by:
#4
Нормален говорител... връзваш си + и - и трябва да свирне, само провери колко ома е да не ти издумка плеяра Big Grin


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Thanks given by:
#5
Знам ,че снимковия материал е кофти ,но наблягам;Влизат от двете му страни по много кабели.Не е нужно да казвам ,че в обикновения влизат два само.Да неби да е двоен ? На буксата има 4-ри кабела?
п.п ще сложа още снимки
Цитирай
Thanks given by:
#6
снимай го само от зад
дори и да е двоен се вързва на два канала
нищо повече
Цитирай
Thanks given by:
#7
Аз като гледам кабелните обувки свързват кабелите 'на късо', така че това е за
някакво мостово свързване с втори говорител. Паралелно, може би.
Може да се върже като обикновен говорител. По един кабел от двойка към музиката. Ще свирне.
Само по импеданс да съвпада с музиката.
Но сигурно ще съвпада защото вероятно всички 'кар аудио' системи са с еднакъв такъв.
Вече ако ще го помпиш с мощен усилвател гледай да имаш запас от поне 10-15 W на говорителите.
И да ти е здрав интериора и таблото. За да не се разтропат разни работи без време.
Цитирай
Thanks given by:
#8
850T-5R написа:Това са две снимки на говорител от туба от световно известната марка Босе.В него влизат както виждате от двете му страни мнжко кабели.Интересува ме как мога да го задейтвам или общо взето всичко за говарителя и връзването му...
От това което се вижда и обясняваш - това е дву канален бас говорител,които съответно ако нямаш подходиащо стъпало което да го захрани няма въобще да свири или когато удари баса ще гасне стъпалото,а само с плеиар просто забрави.
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g. VOLVO 144 65kw 1970g. VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g. VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Цитирай
Thanks given by:
#9
От това, което виждам на снимките, става дума за обикновен говорител. Сигурно е мощен, но все пак няма нищо необичайно. Кабелите са просто сдвоени за да понесат на по-големия ток, който протича през тях идващ от усилвателя.
С обикновен усилвател (този от самото радио), няма да можеш да изкараш хубав звук. Просто няма толкова мощност за да го раздвижи както трябва. Трябва допълнителен усилвател.
Колкото до свързването, виж импеданса на говорителя, измерва се в омове и се бележи със буквата Z. Виж и импеданса на стъпалото. Обикновено, Z е около 4-8 ома.
01 Ако са съвместими, няма проблем (режим на съгласувано натоварване).
02 Ако обаче Z на говорителя е по-голямо, означава, че няма да може да натовари стъпалото, което е лошо, когато става дума за стъпала изградени от интегрални схеми (режим на отворена верига). Като звук ще свири по-тихо.
03 Ако Z е по-малко, тогава токът става голям, чипът прегрява и умира (режим на късо съединение). Свири силно, но ще криви.
Протичащият ток се изчислява по закона на Ом.
Ако приемем, че мощността на говорителя е 300W, захранващото напрежение 12V, то за тока, протичащ през говорителя се получава:
P=U.I, Следователно за тока I се получава I=P/U или 300/12=25 Aмпера.

PS. mecheto, басът ВИНАГИ е моно. Информацията за ниските честоти обаче се съдържа във всеки канал. За това и към стъпалото на баса се подават всички налични канали, в повечето случай са два (автомобилите), но могат да бъдат и повече (домашното кино). За това е възможно да слагаме само по един бас говорител или SUBWOOFER.
Двуканален бас или по-точно двуканална бас система означава нещо съвсем друго.


::beer::
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Изображение: MCP(rgb).jpg]
Цитирай
Thanks given by:
#10
Бисер след бисер, но този е най култов:
WarOfTheWorlds написа:(режим на отворена верига)

:prayer: :prayer: :prayer:
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)