The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Страшен пушек от V40 1,9 td

#1
Здравейте! От известно време имам следния проблем. Сутрин паля трудно , и пуши сив до бял пушек и в последствие тихите обороти не са постоянни, а се менят ту нагоре , ту надолу. След като загрее после си пали нормално и го няма пушека. Обиколих доста "майстори" и не малко пари дадох само да ми отворят капака , и всеки ми казва различна диагноза от сорта: "...помпата е за смяна... ; ...двигателят е за основен ремонт... " и всеки казва различно и си противоречат, и сега незнам кой да послушам. Моля посъветвайте ме какво да направя и ако някой е имал подобен проблем да сподели. Благодаря ви предварително!
Reply

#2
Аз имах подобен проблем,но се появи от другаде дадох аванс на помпата и се оправи сега пали супер топла студена няма проблем. За твое сведение си замери компресията.

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply

#3
Каква е твоята помпа,защото моята е лукас,и можеш ли да ми кажеш каква компресия трябва да има този модел.Бързо се отзовахте,за което много благодаря.
Reply

#4
Най- вероятно клапана за аванса на почпата /клапан за студен старт/ се е повредил. При мен също е така, ама аз прилагам една друга хватка- подгрявам три пъти преди да запаля и нямам проблеми. Иначе този клапан струва 202 лева. И на моето В40 дадохме малко по- голям аванс на помпата и сега е направо фурия- осезаемо се увеличи мощността на двигателя.
Reply

#5
За подобен проблем и моето вземане-даване с помпи Лукас виж http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...=26&t=1252
Reply

#6
Странно ми е че никой не се е усъмнил в свещите... Това е първото нещо което трябва да провериш!!!

виж и тази тема:
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...&sk=t&sd=a
Reply

#7
��Здравейте.Искам да ви кажа как си реших проблема с паленето.Наистина се оказаха свещите.Две от тях бяха изгорели.Сега пали от раз,но пак си изпушва.Не толкова като преди,но изпушва.Няма да я оставя така,ще търся причината за изпушването и ако е по възможностите ми ще я отстраня.Много ви благодаря за съветите,бяха много полезни.
Reply

#8
Колеги , как се дава аванс на помпата , да пробвам и аз да съживя някое конче ? :?:
Reply

#9
Пангев Wrote:Странно ми е че никой не се е усъмнил в свещите... Това е първото нещо което трябва да провериш!!!

виж и тази тема:
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...&sk=t&sd=a
Най-накрая и аз смених всичките четири свещи и пушекът отзад при палене изчезна напълно. Освен това не се налага и да подгрявам по 2-3 пъти. Старите свещи, макар и работещи, имаха едни едвам забележими пукнатини и не нагряваха по цялата си повърхност , а само една част от свещта. Поради това и не се получаваше добро подгряване на горивото и колата пушеше страшно. Съвета ми към всички с подобен проблем е да да извадят и проверят свещите дали работят нормално. Иначе и моите при допир с кабел от акумулатора даваха искри, ама после се оказаха амортизирани и неработещи свещи. Трябва да се извадят и така да се проверяват. Освен това на мен ми почистиха и разпръсквачите на дюзите и регулираха налягането на отваряне на иглите им. Сега двигателя си работи перфектно.
Reply

#10
Mihov Wrote:Колеги , как се дава аванс на помпата , да пробвам и аз да съживя някое конче ? :?:
Регулирането на аванса на помпата те съветвам да пробваш да правиш в гаражни условия и неподготвен. Това си е изключително специфична работа и се прави с точност до десети от градуса. Правят го в сервизите за гориво-нагнетателни помпи. Струва не повече от 10-15 лева.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)