От известно време сутрин свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър бяха мокри, вчера с един приятел пробвахме да завърим на стартер при извадени свещи и излезе антифриз. Най-вероятно е гарнитурата, но си трябва майстор за тая работа, къде има читав такъв?
Другото ми питане е - зимата гореше масло като за световно, а сега почти не мърда - дали има нещо общо с сегашния проблем с гарнитурата.
От известно време сутрин свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър бяха мокри, вчера с един приятел пробвахме да завърим на стартер при извадени свещи и излезе антифриз. Най-вероятно е гарнитурата, но си трябва майстор за тая работа, къде има читав такъв?
Другото ми питане е - зимата гореше масло като за световно, а сега почти не мърда - дали има нещо общо с сегашния проблем с гарнитурата.
Читав сервиз има в Хаджи Димитър тук на снимката, но не е евтин цените са по-скоро нормални според емн, но за по сигурно питай пъво, аз съм ходил при тях и съм доволен.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Читав сервиз има в Хаджи Димитър тук на снимката, но не е евтин цените са по-скоро нормални според емн, но за по сигурно питай пъво, аз съм ходил при тях и съм доволен.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Dumfree Wrote:От известно време сутрин свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър бяха мокри, вчера с един приятел пробвахме да завърим на стартер при извадени свещи и излезе антифриз. Най-вероятно е гарнитурата, но си трябва майстор за тая работа, къде има читав такъв?
Другото ми питане е - зимата гореше масло като за световно, а сега почти не мърда - дали има нещо общо с сегашния проблем с гарнитурата.
ами сега не мърда защото се долива с антифриз - разрежда се.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Dumfree Wrote:От известно време сутрин свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър бяха мокри, вчера с един приятел пробвахме да завърим на стартер при извадени свещи и излезе антифриз. Най-вероятно е гарнитурата, но си трябва майстор за тая работа, къде има читав такъв?
Другото ми питане е - зимата гореше масло като за световно, а сега почти не мърда - дали има нещо общо с сегашния проблем с гарнитурата.
ами сега не мърда защото се долива с антифриз - разрежда се.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Наистина веднага би си проличало ако се смесват с маслото, образува се емулсия вода/масло . Ако влиза антифриз само в цилиндрите не би трябвало да се смесват, че то си има цяла технология на изгаряне на 7х октана бензин като се вкарва и вода заедно с бензина заради ниската му детонационна устойчивост.
Моят съвет е така и така ще отваряш двигателя - поне си вземи нови гумички(втулки) за клапаните и поискай да ти полират с паста клапани и всико по главата и ако е възможно нека не шлайфат нищо,само колкото да махнат нагара и да се полира. Приятел с рено меган си прави по собственно желание процедурата с полирането и ефекта е поразителен. На 750 оборота не се чува как работи и няма и помен от тресене, докато при мен на 900 оборота понатраква и ако се хвана за чатала двигателя може и ножка да ми направи
Втулки за клапаните - 10лв, гарнитука за капака на вала - 5лв, голямата гарнитура и работата вече ще са с по други цени.
Моля те пиши после как е минала процедурата и какъв е ефекта при нашите двигатели.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Наистина веднага би си проличало ако се смесват с маслото, образува се емулсия вода/масло . Ако влиза антифриз само в цилиндрите не би трябвало да се смесват, че то си има цяла технология на изгаряне на 7х октана бензин като се вкарва и вода заедно с бензина заради ниската му детонационна устойчивост.
Моят съвет е така и така ще отваряш двигателя - поне си вземи нови гумички(втулки) за клапаните и поискай да ти полират с паста клапани и всико по главата и ако е възможно нека не шлайфат нищо,само колкото да махнат нагара и да се полира. Приятел с рено меган си прави по собственно желание процедурата с полирането и ефекта е поразителен. На 750 оборота не се чува как работи и няма и помен от тресене, докато при мен на 900 оборота понатраква и ако се хвана за чатала двигателя може и ножка да ми направи
Втулки за клапаните - 10лв, гарнитука за капака на вала - 5лв, голямата гарнитура и работата вече ще са с по други цени.
Моля те пиши после как е минала процедурата и какъв е ефекта при нашите двигатели.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър