The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Масло в охладителната система на V40 1.9 TD

#1
Здравейте на всички,

От доста време чета форума, а от 10.2008 съм собственик на В40 1.9 тд - 90 к.с. - 1998 г.
Преди да пиша за проблема си изчетох доста, но всичко написано е за други марки и нищо за ВОЛВО.
Та за проблема: преди два дни забелязах мокро петно по предната броня и реших да проверя нивото на антифриза.
Когато развих капачката на разширителния съд забелязах масло-филм с дебелина около милиметър може би, по повърхността.

Според писанията във форумите това може да е от пробив в охладителя на маслото, до спукана глава на двигателя.
Колата не е прегрявала и не губи масло или антифриз. До момента съм и навъртял около 1300 км и не съм срещал никакви проблеми

Ще бъда благодарен на всеки с някакъв разумен отговор на проблема.
Ако всички те харесват, значи нещо в теб не е наред. (Казал го е мъдър китаец, преди много време)
Reply

#2
Аз лично не се сещам от къде другаде може да влиза масло в антифриза освен от гарнитурата на главата или самата глава....щом не грее и маслото ти не се пресича явно влиза по много малко. Да не би да си я взел след ремонт на глава примерно и от преди да е замарсена охлидителната система с масло?
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#3
След кратка консултация по телефона с майстор, стана ясно че има маслен охладител, които е свързан и с охладителната система.А за това да ли е била замърсена системата-поглеждам си антифриза от време на време - до сега е бил чист.

Автомобилът вкаран от Италия през 2006 г. и според километража ( къ момента на покупка ), и лепенката за обслужване ( в Италия ) колата е на 142000 км. така че основен ремонт ми струва малко вероятен.Освен това я купих регистрирана-в движение, а не от автосалон.
Ако всички те харесват, значи нещо в теб не е наред. (Казал го е мъдър китаец, преди много време)
Reply

#4
Това е слабо място на този мотор - не се притеснявай, лекува се със смяна на гарнитурата, но по-добре изчакай да се задълбочи и тогава я сменяй :wink: :wink: :wink:
Reply

#5
Здравейте отново,

Благодаря и на двамата за отговорите.Притеснява ме, че ако изчакам още малко проблема да се задълбочи,
белята може да стане много голяма.
Както и да е, колата е в сервиз за диагностика. Ще видим какво ще каже чичо доктор.
Ако всички те харесват, значи нещо в теб не е наред. (Казал го е мъдър китаец, преди много време)
Reply

#6
Здравейте отново,

Развитие до момента : оказа се ,че охладителя на маслото няма връзка с охладителната система на колата, а е с въздушно охлаждане. В момента двигателя е разколачен и по-късно през деня главата ще бъде занесена на диагностика.Когато имам новини ще споделя.

Задължително ли е да се смени пистовия ремък ( на майстора му изглежда добре )?
Ако всички те харесват, значи нещо в теб не е наред. (Казал го е мъдър китаец, преди много време)
Reply

#7
agenta Wrote:Здравейте отново,

Развитие до момента : оказа се ,че охладителя на маслото няма връзка с охладителната система на колата, а е с въздушно охлаждане. В момента двигателя е разколачен и по-късно през деня главата ще бъде занесена на диагностика.Когато имам новини ще споделя.

Задължително ли е да се смени пистовия ремък ( на майстора му изглежда добре )?
Майстора да огледа пистовия ремък и ако прецени няма нужда да се сменя - неговото скъсване не може да доведе до нищо опасно за работата на двигателя.
Reply

#8
И аз да споделя малко опит,при събиране на мотора задължително му сложи ето такава гарнитура,за да нямаш ядове никога повече:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#9
Благодаря.
Ако всички те харесват, значи нещо в теб не е наред. (Казал го е мъдър китаец, преди много време)
Reply

#10
освен на прегряване, може да се дължи и на изстиване Smile
демек ако е мръзнала са възможни спуквания
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)