The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
смяна на съединител

#1
ще сменям съединителя--буксува.исками си да смемя и маховика.ЗНАЧИ имам в мазето мотор 1.4 на рено алпин.на пръв поглед е същия като моя с изкючение на лапите за захващане на блока към купето(иначе да го бях сменил целия)притеснява ме дали маховика ,пр.диск и фер.диск са същите като моите ---343-ка.може да се бъркам нещо ,но маи имаше нещо особенно в тоз съединител маи в размера,нещо ми се върти 140мм. но може и да бъркам
Reply

#2
ще сменям съединителя--буксува.исками си да смемя и маховика.ЗНАЧИ имам в мазето мотор 1.4 на рено алпин.на пръв поглед е същия като моя с изкючение на лапите за захващане на блока към купето(иначе да го бях сменил целия)притеснява ме дали маховика ,пр.диск и фер.диск са същите като моите ---343-ка.може да се бъркам нещо ,но маи имаше нещо особенно в тоз съединител маи в размера,нещо ми се върти 140мм. но може и да бъркам
Reply

#3
МИРО343 Wrote:ще сменям съединителя--буксува.исками си да смемя и маховика.ЗНАЧИ имам в мазето мотор 1.4 на рено алпин.на пръв поглед е същия като моя с изкючение на лапите за захващане на блока към купето(иначе да го бях сменил целия)притеснява ме дали маховика ,пр.диск и фер.диск са същите като моите ---343-ка.може да се бъркам нещо ,но маи имаше нещо особенно в тоз съединител маи в размера,нещо ми се върти 140мм. но може и да бъркам

Здравей, Миро
Много ме съмнява да има нещо идентично от изброеното от теб.
Но относно съединителя на 1.4 мотора - той е 190мм. с 6 демпферни пружини ( две по две еднакви или казано по друг начин- 3 двойки)
Reply

#4
МИРО343 Wrote:ще сменям съединителя--буксува.исками си да смемя и маховика.ЗНАЧИ имам в мазето мотор 1.4 на рено алпин.на пръв поглед е същия като моя с изкючение на лапите за захващане на блока към купето(иначе да го бях сменил целия)притеснява ме дали маховика ,пр.диск и фер.диск са същите като моите ---343-ка.може да се бъркам нещо ,но маи имаше нещо особенно в тоз съединител маи в размера,нещо ми се върти 140мм. но може и да бъркам

Здравей, Миро
Много ме съмнява да има нещо идентично от изброеното от теб.
Но относно съединителя на 1.4 мотора - той е 190мм. с 6 демпферни пружини ( две по две еднакви или казано по друг начин- 3 двойки)
Reply

#5
извадих с-теля на реното- 180мм. е и феродото и притискателя.това 190мм. сигурно ли е?защото от този мотор става всичко --ризите главата и все се надявах ремонта да ми излезе без пари. идруго-- съединителите на 343 и 360 еднаквили са
Reply

#6
извадих с-теля на реното- 180мм. е и феродото и притискателя.това 190мм. сигурно ли е?защото от този мотор става всичко --ризите главата и все се надявах ремонта да ми излезе без пари. идруго-- съединителите на 343 и 360 еднаквили са
Reply

#7
МИРО343 Wrote:извадих с-теля на реното- 180мм. е и феродото и притискателя.това 190мм. сигурно ли е?защото от този мотор става всичко --ризите главата и все се надявах ремонта да ми излезе без пари. идруго-- съединителите на 343 и 360 еднаквили са


Може и да греша с 1 см. При мен имам няколко съединителя втора употреба. Утре ще им дръпна една рулетка или шублер и ще ти кажа.
С номер 343 шведите бележат коли- двувратки (3-вр.) А те се комплектоват с цялата гама двигатели: 1.4, 1.6Д, 2.0.
А номер 360 обикновено е запазен за големия, Волво мотор -2000 куб.
Там няма никакво съответствие на части и детайли от него и останалите мотори.
Reply

#8
МИРО343 Wrote:извадих с-теля на реното- 180мм. е и феродото и притискателя.това 190мм. сигурно ли е?защото от този мотор става всичко --ризите главата и все се надявах ремонта да ми излезе без пари. идруго-- съединителите на 343 и 360 еднаквили са


Може и да греша с 1 см. При мен имам няколко съединителя втора употреба. Утре ще им дръпна една рулетка или шублер и ще ти кажа.
С номер 343 шведите бележат коли- двувратки (3-вр.) А те се комплектоват с цялата гама двигатели: 1.4, 1.6Д, 2.0.
А номер 360 обикновено е запазен за големия, Волво мотор -2000 куб.
Там няма никакво съответствие на части и детайли от него и останалите мотори.
Reply

#9
МОЛЯ ТЕ ПРИМЕРИ И ДИАМЕТЪРА НА МАХОВИКА
Reply

#10
МОЛЯ ТЕ ПРИМЕРИ И ДИАМЕТЪРА НА МАХОВИКА
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)