The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с токовете: Колата гасне

#1
С нов акумулатор съм, уж "по-голям" от предишния. EXIDE X-tra 105 Ah
На празен ход колата гасне, на таблото светват всички лампи... като включа на скорост и пусна съединителя продължава да работи... нещо не е уред... Confusedhock: някакви идеи? :|

Утре мисля да отворя багажника и да прегледам дали акумулатора е включен добре, ако някой има идеи къде да гледам, моля да сподели.

Volvo S80, 2001, бензин, 2.4
Reply

#2
Със сигурност не е акомулатора! Но никога не е излишно да провериш как са затегнати клемите.
Другото според мен без диагностика нема да стане Sad
Успех!
Reply

#3
bankata Wrote:С нов акумулатор съм, уж "по-голям" от предишния. EXIDE X-tra 105 Ah
На празен ход колата гасне, на таблото светват всички лампи... като включа на скорост и пусна съединителя продължава да работи... нещо не е уред... Confusedhock: някакви идеи? :|

Утре мисля да отворя багажника и да прегледам дали акумулатора е включен добре, ако някой има идеи къде да гледам, моля да сподели.

Volvo S80, 2001, бензин, 2.4

Нормално е като угасне мотора не от ключа да светнат всичките лампи.
Това от как сложи новия акумулатор ли стана ? :roll:
Reply

#4
Колеги, по колата друго не е пипано освен акумулатора и ламарините.... тия дни ще пусна тема с цялата история, има и снимков материал.

Утре ще проверя клемите, надявам се да е точно от тях. След малко като тръгна към вкъщи ще замеря и напрежението да видиме какво ще покаже, но мисля, че си е нормално..
Reply

#5
bankata Wrote:Утре ще проверя клемите, надявам се да е точно от тях. След малко като тръгна към вкъщи ще замеря и напрежението да видиме какво ще покаже, но мисля, че си е нормално..

Не мисля, че може да е от клемите... Ако проблема е хлабави клеми би трябвало да е трудно запалването а не да гасне.
Reply

#6
Алтернатора провери. Виж графитите и пистите дали не са изтънели. Поне е лесно - май.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
Не е ясно от какво е...
Вече цяла седмица тоя проблем уж го няма... за сега така ще си карам пък ако се обади отново отивам на "доктор".
Reply

#8
Значи и аз имах проблем с тоците,но при мен не искаше да пали,закарах колата в сервиз ЮВЕ и се разбра какво е губи се плюса на помпата,а имено имало някакви като нагари на главния бушон през който минава.Може да е подобно и при теб.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)