The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V 70 2.5 TDI пропушва- разпръсквачи?

#1
Привет колеги, отскоро се радвам на едно V 70 дизел. Колата е удобна и комфортна за дълъл път което ми допада, само ме притеснява припушването на черен пушек като натисна по-рязко педала, например при по-рязко изпреварване. Пушека го виждам в огледалото което ме кара да си мисля, че не е малко.Освен това лампата с ламбда- изображение (дясно долу на таблото) от време на врене светва и угасва, не забелязвам връзка с подаване на газ, обороти или нещо друго.
След смяната на всички консумативи като филтри масла и ремъци отидох и на диагностика, имаше 3 грешки на двигателя(забравих точно на кои датчици бяха, а и не ги записах) майстора ги изчисти и като че ли се увеличи тягата на двигателя. Майстора каза, че ако пуши много най-вероятния проблем е в разпръсквачите на дюзите и е добре да се сменят -много километри (колата е на поне 360 000) и т.н. добре било да се сменят всички 5 едновременно, а не поотделно. Цената на един е около 130 лв.
Питането ми е - нормално ли е това припушване при ускорение. Разхода от пълен до пълен резервоар с предимно извънградско и по-малко градско в София за около 700 км е 6.3 л/100 който не ми се струва висок имайки в предвид теглото на колата.
И още нещо тегленето от турбото се "усеща" осезаемо след 2500 оборота -това не е ли малко късно? при нормално каране около 1500-2000 об. при тези от вас с такива мотори така ли е?
Поздрави! Smile


Attached Files Thumbnail(s)
   
Волво В70 2.5 ТДИ 1997
Reply

#2
пущекът ти идва от турбото, на всички е така, когато си я карал пове в ниски обороти из града, при рязко подаване на газ се получава едно прочистване ще пропуши веднъж дваж и после няма да го виждаш в огледалото. зад мен става също димна завеса и всички спират шашнати Big Grin Big Grin Big Grin
колкото до турбината на 2500 наистина е късно, при мен е около 2000 оборота


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#3
Не е лошо като намериш разпрасквачите да споделиш къде и колко.
Reply

#4
Привет, вчера бях в дизел центъра на Бош в двора на технотест(гара искър). Лампата с ламбда-символ която от време на време присветваше и ме притесняваше вече е опраена -оказа се че проблема е в разкачени букси на датчиците за положеноето на педалите на съединителя и спирачката, свързаха ги, регулираха ги и не е светвала повече. Направиха ми и регулировка на аванса на помпата (не беше правен след смяната на ремъци) беше с 4 градуса + и сега ми се струва, че пушенето намаля. Питах ги за разпръсквачи за които ми спомена техен колега от друг Бош сервиз но ми казаха да не ги мисля, щял съм да разбера като са за смяна Smile . Радвам се. че сега всичко е ок, пък макар и от третия опит.
ПП. влязох от друг комп. и ме е логнал с друг ник :roll:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)