03-07-2009, 03:49 PM
Привет колеги, отскоро се радвам на едно V 70 дизел. Колата е удобна и комфортна за дълъл път което ми допада, само ме притеснява припушването на черен пушек като натисна по-рязко педала, например при по-рязко изпреварване. Пушека го виждам в огледалото което ме кара да си мисля, че не е малко.Освен това лампата с ламбда- изображение (дясно долу на таблото) от време на врене светва и угасва, не забелязвам връзка с подаване на газ, обороти или нещо друго.
След смяната на всички консумативи като филтри масла и ремъци отидох и на диагностика, имаше 3 грешки на двигателя(забравих точно на кои датчици бяха, а и не ги записах) майстора ги изчисти и като че ли се увеличи тягата на двигателя. Майстора каза, че ако пуши много най-вероятния проблем е в разпръсквачите на дюзите и е добре да се сменят -много километри (колата е на поне 360 000) и т.н. добре било да се сменят всички 5 едновременно, а не поотделно. Цената на един е около 130 лв.
Питането ми е - нормално ли е това припушване при ускорение. Разхода от пълен до пълен резервоар с предимно извънградско и по-малко градско в София за около 700 км е 6.3 л/100 който не ми се струва висок имайки в предвид теглото на колата.
И още нещо тегленето от турбото се "усеща" осезаемо след 2500 оборота -това не е ли малко късно? при нормално каране около 1500-2000 об. при тези от вас с такива мотори така ли е?
Поздрави!
След смяната на всички консумативи като филтри масла и ремъци отидох и на диагностика, имаше 3 грешки на двигателя(забравих точно на кои датчици бяха, а и не ги записах) майстора ги изчисти и като че ли се увеличи тягата на двигателя. Майстора каза, че ако пуши много най-вероятния проблем е в разпръсквачите на дюзите и е добре да се сменят -много километри (колата е на поне 360 000) и т.н. добре било да се сменят всички 5 едновременно, а не поотделно. Цената на един е около 130 лв.
Питането ми е - нормално ли е това припушване при ускорение. Разхода от пълен до пълен резервоар с предимно извънградско и по-малко градско в София за около 700 км е 6.3 л/100 който не ми се струва висок имайки в предвид теглото на колата.
И още нещо тегленето от турбото се "усеща" осезаемо след 2500 оборота -това не е ли малко късно? при нормално каране около 1500-2000 об. при тези от вас с такива мотори така ли е?
Поздрави!
Волво В70 2.5 ТДИ 1997