The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с оборотите!?!

#1
Имам проблем с оборотите когато стрелката падне под 10 литра (т.е. последната бяла чартичка) От време на време дига обороти, пада, гасне. Понякога ги задържа на 1500-2000. Преди месец го правише като почне да се лепва на червеното, а от днес като падне по 10 литра. Също така имам ли лапна за резервата. :?
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#2
Лампа за резервата имаш.
Откъде знаеш, че на 10 литра го прави? Може просто да ти е заседнал поплавъкът (ако е с поплавък колата ти).
За да прекъсва, значи няма бензин или при този наклон не достига до бензинопровода. Или имаш вода в резервоара - тя е по-тежка и пада на дъното на резервоара и ако слагаш бензин богат на водно съдържание - ще се увеличава.
Това са просто идеи, хората дето разбират повече от мен ще ти помогнат повече.
Но нещо отвътре ме кара да ти пиша, че ми изчезна брояча на постовете и трябва да наваксвам Wink
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#3
graf_bezuhoff Wrote:Лампа за резервата имаш.
Откъде знаеш, че на 10 литра го прави?

Имах предвид последната бяла чертичка. (което мисля че е 10 литра)
И благодаря ти за мнението, явно ти се оказа най-компетентния :mrgreen: и никой не иска да ти обори мнението.
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#4
Забравих да кажа че е дизел 1.9ТД. Някой друг да помогне :?
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#5
Колега, явно в резервоара ти има доста боклуци и може би наистина вода - просто когато си накрая смуче от този "коктейл" на дъното. При мен преди 2 години направо задръсти горивния филтър. Съвета, който мога да ти дам е първо да си промиеш резервоара и след това да видиш как се държи машинката. За съжаление нашата нафта, а и бензин не са от най-чистите.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#6
Как да го промия. Трябва да се сваля и ..... :roll: или ...
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#7
Имам друга идея вече Smile Мисля че стрелката не показва правилно. Т.е. пише че има пр. 10 литра а то не е така. До колкото съм чувал май нивото се мери с поплавък. Може ли да е запецнал или да се е разместил и от там да идва цялата хамалогия.

Чакам и други идеи мерси много предварително.
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#8
Всеки път като достигне до тези литри ли го прави, а може и сондата да има някъде дупчица и като достигне до това ниво да засмуква въздух и да мени оборотите. Дизела го бърка въздуха в горивната система.

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply

#9
Ходих най-сетне до сервиз Smile. Майстора ми каза, че не отчита правилно нивото на нафтата и свършва нафтата и засмуква въздух и дига оборотите. Също така каза, че било голяма занимавка да се сваля и ме зарубеди да правя каквото и да е :x
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#10
Е добре де а не ти ли светка лампичката за резервата? Ако не ти светка що не вземе да я погледнеш и ако е изгоряла да я смениш та поне по нея да се ориентираш. ::beer::
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)