The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "rar" - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво показва стрелката на температурата?

#1
Имам едно тъпо питане: къде трябва да стои стрелката на температурата (става дума за В 40 1.9 тд 98г.),моята стрелка стига до над средата и се заковава там...прилагам и снимка?!


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Щом не ти качва температурата нагоре , значи е нормално. По принцип моята застава по средата , доколкото знам и на други наши колеги застава там но всичко е относително. Важното е че не ти грее колата и не ти отива стрелката към червения сектор , че тогава е по опасно.Не сподели дали стрелката на температурата винаги стига до тази стойност и там се заковава или от скоро е станало така. :!:
Reply

#3
Карам дизел по- малко от година и съм чувал, че тябва да работи на 90 градуса, а нямам идея на колко работи моята кола(по мои изчисления там трябва да са 80, но не съм сигурен-затова питам). По принцип от както си взех колата стрелката си стои там като загрее колата-нито нагоре, нито надолу. Та въпроса ми е е там колко градуса са и това ли е нормалното и положение :?:
Reply

#4
Здравей колега. Все пак за колко време стига до тази граница?!? Питам това, защото скоро един мой познат имаше подобен проблем, отиде да му сменят термостата и се оказа, че такъв НЯМА :roll: Cry Просто предишния собственик го е махнал Confusedhock: . Колата си вървеше нормално, само загряваше по-бавно.
При мен проблема беше със заклинил отворен термостат и стрелката стоеше в началото на скалата.След смяна на термостата стрелката е точно на средата на скалата и не помръдва оттам /при нормална работна температура/ нито зимата, нито лятото, но аз съм с бензиновия мотор и може при турбо дизела да е нормално температурата да е по-висока.Важно е, както каза колегата по-горе да не влизаш в червената зона. Поздрави.
Reply

#5
Аз се опасявам колата да не работи по студена от колкото трябва...а и не знам ако е така- какви са последиците освен примерно по-висок разход... принципно загрява за 10- тина минути или към 4 км...но много зависи дали я натисна от началото или я пускам на свободна...ако я натисна загрява много бързо и се заковава там където я виждате...
Reply

#6
В твоя случай е точно обратно-работи на по-висока температура. Карай си я така спокойно и да не ти пука :wink:
Все пак едно наум, че си с две черти по-близо до червената зона :wink: Big Grin
Поздрави.
Reply

#7
А забелязал ли си дали се включва вентилатора на радиатора. Защото при мен по същия начин се вдигаше температурата, даже през лятото достигаше границата на червената зона. Оказа се , че датчика за включване на вентилатора не работи. Когато вдигнеше висока температура включвах климатика, за да се включи вентилатора принудително от него, а не от датчика. По този начин температурата не преминаваше в червената зона. Сега смених датчика и вентилатора се включва малко след като подмине средата на скалата /водоравното положение на стрелката/. Съвета ми е да видиш дали ти работи датчика. И ако въобще работи , при какво положение на стрелката включва. Можеш и на място да го установиш, ама ще ти трябват около 20 минути, докато двигателя достигне необходимата температура, за включи перката /двигателя да работи на около 2000-2200 оборота/. Най- добре покарай колата предварително, за да вдигне температура, а след това на място вдигни оборотите на двигателя на споменатите по- горе и следи движението на стрелката на температурата и дали се включва перката. Датчика в Мото Пфое струва 40 лева. В останалите магазини даже е по- скъп- около 45-50 лева.
Друга причина да ти държи температурата на това ниво може да е термостата- да отваря и затваря на по- висока температура. В този случай най- добре е да го смениш, защото лятото ще си имаш ядове. Както писах по- горе, аз през лятото я карах близо до червената зона и преди седмица забелязах, че двигателя и от двете страни е омазан с масло. Наложи се смяна на гарнитура /126 лева метална немска/. Освен това се оказа, че главата е изкривена с 2 десети мм /най- вероятно в следствие от моето каране през лятото/. Шлайф на главата, гарнитура втори ремонт, подмяна на гумичките на клапаните, смяна на подгревните свещи и някои други дреболии- всичко 543 лева с труда /160 лева/. Затова побързай да намериш причината за вдигането на температурата. Инак ще трябва дълбоко да бръкнеш. Успех.
Reply

#8
Калата я купих миналото лято със спукана глава(нова + ремонта=1600 лв.), стрелката не мърда по нагоре дори в големите жеги, включва перката- няма проблеми...само дето стои малко по- нагоре(не знам колко градуса са там), в сервиза където я правиха (намира се в Малинова долина, правят само СааБ и Волво) ми казаха да карам-нямало проблем...
Reply

#9
А може и датчика за температурата да подава грешна информация на уреда на арматурното табло... :roll:
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#10
Приятелю ето къде седи стрелката при нормално загрята кола. Ако имаш някакви съмнения относно температурата можеш да смениш термостата и ако стрелката пак стигне същите стойности значи всичко е нормално, в случая както каза Данго датчика може да подава грешна информация.А ако стигне тези стойности както при мен и при другите колеги , значи е имало проблем.И в двата случая печелиш. В първия ще си сто процента сигурен че всичко е ОК. и няма от какво до се притесняваш, е ще имаш един термостат в повече но майната му , по-добре 20 - 25 лева отколкото пак тази цифричка дето си написал. Във втория , просто си си решил проблема .Това е моят съвет.Успех.


Attached Files
.rar   DSC00039.rar (Size: 470.67 KB / Downloads: 337)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)