05-12-2009, 09:39 AM
Здравейте колеги! Не съм писал от много време във форума. Питането ми е следното когато запаля колата и държи 2000 оборота на студен мотор, след като загрее продължава да държи същите обороти. С ръчен смукач съм, въпросните обороти ги подържа на отпуснат смукач, без значение дали е на бензин или газ сутден или топъл двигател. Което ме навежда на мисълта, че проблема е в карбуратора тъй като колата се кара главно на газ и има вероятност да са се разсъхнали мембранките. Сменил съм кабели, свещи и капачката с палеца. Колата е Волво 440 GL 1.7 карбуратор с газова уредба. Въпроса ми е кое ще ми излезе по-евтино и бързо да си сменя мембанките, гарнитурите и жигльори . Тъй като не мога да разчета номера на карбуратора по-късно ще приложа снимки за да добиете представа за карбуратора и ако може да ми кажете номера. Преди имаше ена алуминиева табелка тип форлио и може би на нея бил номера на карбуратора, но на него нямаше нищо в смисъл не се четеше и беше срашно протрита. Предполагам, че номера е SOLEX 34/34 Z11 , но не искам да купувам нещо ако не съм сигурен. А ето от там <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.merkury-bg.biz/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.merkury-bg.biz/</a><!-- m --> мисля да взема нужните ми консумативи или да го оставя те да ги сменят. А може би проблема е от неправилна центровка на оборотите на празен ход. Благодаря предварително на всики Ви !