The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 turbo разход??

#1
Здравей те на всички имам 440 1.8 92 моно, но съм решен да го даря на брат ми и искам да си взема 440 турбо ходих, гледах 1-2 , но искам малко мнения за колата.
1. притесняваме разхода, ако някои има или знае нещо по въпроса нека сподели
2. възможно ли е да постави газова уредба, защото съм чувал че на турбо колите не става
3. има два двигателя 119 и 122 коня има ли голяма разлика или е нещо дребно
Reply

#2
здравей колега.имам 440турбо 92г.газова доколкото съм разпитвал и са ми обяснили рзбрах че нестава заради турбото а на бензин зависи от крака.ако я настъпваш гори.все пак тези кончета трябва да се хранят някак си
Reply

#3
Разхода ми на 480 турбо при извънградско каране възлиза на около6,5 до 7 литра на 100 -при скорост 100 /120..км .ч
при градско каране мога да я накарам да гори и 30 литра на 100км...
относно газовата уредба-може да се сложи обикновена!    
Reply

#4
терорист здравей.аз имам имам цяла газова но ми стои в мазата щото ми казаха че нестава.марини е газовата и изпарителят е електрически.не е вакуумен.дали ще стане за моето Волво 440 1.7турбо интеркуулер 92г
Reply

#5
явно че схемата няма да е никак проста....за това сабирам още малко пари копувам си турбо и си карам на бензин както си трябва Big Grin
Reply

#6
xarvi Wrote:явно че схемата няма да е никак проста....за това сабирам още малко пари копувам си турбо и си карам на бензин както си трябва Big Grin

схемата е елементарна-разликата при турбото е че на изпарителя се слага един допълнителен щуцер на втора камера и се свързва към турбото.
Има компетенти хора във форума,нека кажат как точно става-аз на моята кола /турбинираната/газ няма да слагам Smile
Reply

#7
Някъде из форума имаше подобни мнения, но пак ще попитам:
кому е нужно след като човек си купи най-силния модел от 4-та серия,
шибвайки му едно АГУ, да го направи като по-слабите такива?!?
Шведо-французите са направили няколко "разфасовки" на моделите,
съобразени с джоба и теглото на десния крак на потребителя.
Дори и такива с АГУ "оргиналдъ". Всеки си решава сам и всеки си
има свободата да прави каквото иска, но според мен да "туриш"
газ на турбо кола, си е светотатство Big Grin
Reply

#8
Забравих да добавя нещо, при което пропорционалноста е ПРАВА:
за да върви една кола, трябва да харчи! Пък нека онзи белобрад шваб
(шефа на БМВ), да ми развива теории за 330, което е с 2 турбини и 300коня,
че харчело 8 литра на 100км. Съвсем възможно-то толкова и върви :lol: .
Хората тия 300 коня ги вадят не от 3 литров двигател, а от 1,8 и то с една
турбина!!!
Reply

#9
Съгласен съм с коко. Кому са нужни тези "спънати" и "куци" коне? Газ на Турбо???
Може и да може да се направи, ама за чии х*й?
На колегата ще кажа следното: Турбо версиите папкат (имам 2 такива 440 и 480). Извън града нещата са красиви (около 6 - 8 л/100км в зависимост от "тежеста" на десният крак (моят е от тежките Big Grin )), но при градско, особено в София, независимо от тежеста стават грозни (около 12 - 17 л/100км, може и да ги надвиши, зависи). Освен това аз по принцип не обичам да си завирам зорлем бомби в колата. Казват, че било по-евтино, може и така да е, ама и не вървят пущините. Не щат и това си е. За да "тичкат" както трябва, искат и качествен зоб. Big Grin
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#10
Да интересна тема Big Grin , Аз пък да Ви кажа покраи теа простотии с кризата стана зле с кинтите Big Grin . Даже от един месец се опитвам да си продам колата и не става (поне не за разумна цена). Това с газчицата ми се струва вече вариант. Как става системата с тази втора камера? Кажете нещо повече?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)