Здравейте ,
карам Волво S 40 2004 година 1.6 бензин , искам да направя малко промени по двигателя...
1.Къде мога да прочета харектеристики на 4 цилиндровите Волво двигатели ?
2.Дайте мнение за хубави бензинови двигатели Волво над 150 коня ?
3.И разбира се най-важния въпрос , имали някой който се занимава с Волво , примерно както Явор Банакиев с Ауди,подобен човек ?
Надявам се да помогнете с някаква информация , мерси предварително.
Ако търсиш мощност над 150 коня ти трябва турбо мотор 2.0 Т или 1.9 Т4, но ако не разбираш от коли и електроника по-добре не се захващай. Ще трябва да се сменят много неща. Не че е невъзможно, но ще е доста трудно и вероятно скъпо. На 1.6 мотра няма смисъл да му се прави тунинг. По-добре продай тази и си вземи Т4.
Аз на 1.6 двигателя тунинг няма да правя това е ясно.
Намерих някаква информация за тоя двигател Т4 и ми хареса , сега идва момента да си намеря ?
Някакви предложения ?
Нямам никакви намерения да сменям купето , само двигателя.
моето 850 беше с най малкия мотор 126 к.с и пътувам предимно извънградско ми идваше слаб и си сложих турбиниран мотор с 210 к.с .наложи се да сненя въз.филтър .ел.инсталацията на мотора с компа и таблото с уредите .при мен смяната стана много лесно без нищо да се променя .допълнително си сложих бустметър и го нагласих да нагнетява до 0.8 бара .колата я карам на газ със газов инжекцион и няма проблем пак си върви прилично и е доста пъргава .досега несъм се засичал с някоя друга кола която да успее да ме задмине без аз да и позволя.така че ако имаш излишни пари моя съвет е да си смениш мотора .спестяваш си акциза ако смениш колата и не е регистрирана .при мен проблем с номера на мотора няма щото по талон е записана без номер на мотор .успех
Този мотор трудно се намира в БГ, но най-добре следи тука в продава и в мобиле.бг за някоя на части. Ако си пък чак толкова запален по тунинга вземи си мотор от 2.0 Турбо и се захващай с него. Гледам че такива има за продан.
ето за S/V40 1999 и 2000 г., в прикачените файли всякакви подробни данни, размери на бутала, колянов вал, изпускателни колектори, стойности на всички датчици, електрониката и други, и малко данни за турбините, все полезна информация:
13G - B5254T 193hk 1996-1998, straight outlet from turbine
13G - B5244T 193hk 1999-2000, angled outlet from turbine
13G - B5244T 200hk 2001, angled outlet from turbine
15G - B5234T 225hk/B5234T5 240hk 1994-1995, The old conic outlet
15G - B5234T 225hk/B5234T5 240hk 1996, straight outlet form turbine.
16T - B5234T4 250hp kom 1996 i 850R man, straight outlet from turbine
16T - B5234T3 240hp 1997-1998 finns i S/V/C70 T5, straight oulet from turbine.
16T - B5234T3 240hp 1999-2000 finns i S/V/C70 T5, angled outlet from turbine.
16T - B5234T3 250hp 2001- alla S60/V70N T5, angled outlet from turbine.
18T - B5234T4 250hp 1997-1998 only S/V70R man FWD/AWD, straight outletform turbine.
18T - B5234RT 250hp 1999 only V70R AWD, 4-vxl aut, angled outlet form turbine.
19T - B5244RT 265hp 2000 endast V70R AWD, 5-vxl aut, angled outlet form turbine.