The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ако някой може да ми помогне за моето С 40

#1
bachokiro Wrote:kolegi sajalqvam che se namesvam taka. no se interesuvam i ako nqkoi moje da mi kaje ... imam volvo S40 - 1999. iskam da smenq saedinitelq i me interesuva kolko struva edin saedinitel ? i da popitam pred ptedna dqsna guma imam radiator koito predpolagam che e za klimatika . no interesnoto e che vsichko tam e omasleno i ot nqkade kape . nqkoi moje li da mi pomogne i da mi kaje na kakvo se dalji tova . blagodarq predvaritelno....

Колеги съжалявам че се намесвам така, но се интересувам и ако някой може да ми каже ... Имам volvo S40 - 1999г. Искам да сменя съединителя и ме интересува колко струва един съединител? И да попитам пред предна дясна гума имам радиатор които предполагам, че е за климатика, но интересното е че всичко там е омаслено и някъде капе. Някой може ли да ми помогне и да ми каже на какво се дължи това. Благодаря предварително...

Позволих си да редактирам поста на кирилица. За напред моля да използваш кирилица!

Промяната е направена от dango_
Reply

#2
a zabravih S4O 1,9 TD ... 90 KONQ
Reply

#3
Този радиатор е маслен, за климатика е пред водния. Щом е омаслен значи или е спукан или дифтунгите са изтървали и трябва да се сменят кофтито е че те са специални с гума по вътрешния диаметър и малко трудно се намират, но предполагам в Мото Пфое ги имат. От прочетеното разбирам че колата ти е дизелова, съеденителя се намира за около 4-500лв. комплекта.
И моля те пиши на кирилица, че тая маймуница повечето хора я подминават :!: :!: :!:
Reply

#4
ico850 Wrote:...... или дифтунгите са изтървали и трябва да се сменят кофтито е че те са специални с гума по вътрешния диаметър и малко трудно се намират, .........:!: :!: :!:

А може и сглобките да са конусни и да няма изобщо дифтунги.... просто трябва да се погледне откъде точно идва омасляването , едно притягане може да оправи нещата... :!:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)