The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с V40 1.9 tdi

#1
������Здравейте, имам проблем с моето V40 1.9 tdi V40 D4192T4 2002
����от време на време губи мощност, не може да направи повече от 100 км/ч магистрала, газта е до край ( обичайно прави и държи 160 без проблем, а може и още ), ако е нанагорно, 80, на 5 скорот 2000 оборота на 4 на 2500 на и газта го край пак 80-100 газта е до край и нищо, � а и като цяло изобщо не "дърпа". ��Ако спра и стартирам двигателя отново, всичко е окей, понякога стартирам и пак няма мощност. гаса и паля и е окей, маслото и филтрите са сменени пред 3 месеца и 2000 километра. Климатроника не оказва влияние. Нищо не свети по таблото
Преполагам ���че има проблем с турбото, дали имате идея за какво става въпрос и дали можете да ми препоръчате добър сервиз, които да има компютър.
Предварително благодаря
Reply

#2
Ако си от София - отиди на диагностика в "Супер дизел" на околовръстното - работят само дизели и цените им са приемливи. Не знам на твоя модел каква е горивната система - те работят основно с бош.
Успех и пиши за причините.
Reply

#3
Здравей,
Ето някой неща, които можеш да провериш преди да ходиш и да даваш пари на който и да било сервиз, ако ти се занимава разбира се...

1. Въздушния филтър в какво състояние е? Виж го и ако е мръсен, го смени! В нашите чистички градове филтъра бързо се задръства.

2. Така и така си откачил вече капака на филтъра от скобите, отхлаби маркуча за въздуха и свали изцяло капака на филтъра. С еврейска звезда развиваш трите болта и сваляш МАФ сензора (по познато като дебитомер) от капака. Взимаш чист парцал, навиваш го около нещо тънко и дълго, така че да можеш да го промуши през решетката на МАФ сензора /може да използваш тънка отвертка/. Много леко и внимателно почистваш черното елементче с двете крачета, след това и двете метални пластинки които са по-навътре. Чел съм че се миел с бензин, спирт и т.н., но аз като правих тази процедура прецених, че не ми допада и за това леко с парцалчето, пък ти както прецениш...

3. Така и така си вдигнал капака на колата и си разглобил филтъра. Свали и капака покриващ двигателя. Така ще имаш видимост за да провериш всички маркучи от турбото към интеркулера и обратно. Ако си усетил повишаване на свистящия звук от турбото, най вероятно това е наличие на пробив в някой от маркучите. Също ако колата пуши повече от нормалното, може да е друг признак за нередност по маркучите на турбото.
Пробив в маркучите е често срещан проблем! Те работят под високо налягане, след време гумата остарява, не издържат и се цепват някъде. Тук работата става малко по-дебела защото маркучите се намират само в МП и струват от между 80 и 160лв. единия.

4. Друго за което се сещам е вакуумния клапан, който управлява турбината /закачен е на средата на . Там можеш хубаво да огледаш тънките маркучета за пробив в системата. Евентуален пробив ще е причина, турбото да не работи правилно.

Ако и след тези процедури няма промяна, веече ще се наложи да трсиш сервиз за диагностика... :wink:
Айде стига съм писал, че няма кой да го чете ... :mrgreen:
Успех!    
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#4
продължавааааай на мен ми е интересно
Reply

#5
Здравейте, колеги мерси за съветите , но предпочитам да не се занимавам с неща дето не ги мога ( не че него правя но за колата по добре не :- )
та дадох колата са сервиз, имаше два проблема които оправиха
1 -почистване на запушен катализатор
2 профилактика на EGR клапан
Сега кола е доста по пъргава като цяло и засега не имало проблем с губене на мощност. но ще тествам още няколко дни. ако пак се появи хората от сервиза , казаха че най вероятно е дебитомера :-)
Reply

#6
проблема е бил само в EGR клапана както се получава при всеки дизел,колегата го е посочил там на една снимка ама не е знаел че е това.това с катализатора е само да си изкарат още пари от теб ако евентуално ти не си го пребрал де.има хора които обикалят сервизите (както и при нас идват) и ги изкопуват за по 40лв килограм.така че ако си го оставил там си на зад с 40 лева. EGR клапата ако не са ти я направили както трябва скоро пак ще имаш проблем.но се надявам да са се справили колегите и всичко да е ок.
Reply

#7
A нормално ли е от това "чудо" по-долу, след като загася колата да се чува едно църкане, все едно съм пукнал съвсем леко шише от кока кола Smile

п.с. От развален EGR клапън може ли колата да пуши повече като се настъпва рязко.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#8
И при мен се чува цъкане от този клапан, след като загася колата. Спира да цъка след 2-3 минути. Казаха ми , че така трябвало да бъде. Някой ако знае защо цъка, нека обясни.
Reply

#9
И при мен е така-цъка след изгасяне известно време.
Reply

#10
Следователно би трябвало да е нормално. Имах въпрос по-горе, ако ЕГР-а е "поразвален" може ли колата да пуше повече!
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)