The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стрелката на водата - странен проблем

#11
10x за бързите отговори! В потвърждение на предложеното от вас, днес нещата бяха ОК - предполагам, че след прехода по целия "Цар Борис III" нещата са се понаместили Wink . Само да се стабилизира времето ще й направя препоръчаната профилактика...
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#12
10x за бързите отговори! В потвърждение на предложеното от вас, днес нещата бяха ОК - предполагам, че след прехода по целия "Цар Борис III" нещата са се понаместили Wink . Само да се стабилизира времето ще й направя препоръчаната профилактика...
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#13
stami Wrote:Та въпросната стрелка си работи попринцип нормално, но когато колата е топла, загася я за минута-две и пак потегля, стрелката не мърда от дъното изобщо. Ако поне малко поизстине всичко е ок, но при неспосредствено палене не ще... Някакви идеи от какво може да е?!

Мерси

При мен е същата работа и все още не знам защо. Смених датчика на главата(10лв.) и всичко си е по старому - работи си когато си иска. Сега в момента работи и затова не го човъркам. Предполагам че сега през лятото ще отделя един ден и за този проблем.
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#14
stami Wrote:Та въпросната стрелка си работи попринцип нормално, но когато колата е топла, загася я за минута-две и пак потегля, стрелката не мърда от дъното изобщо. Ако поне малко поизстине всичко е ок, но при неспосредствено палене не ще... Някакви идеи от какво може да е?!

Мерси

При мен е същата работа и все още не знам защо. Смених датчика на главата(10лв.) и всичко си е по старому - работи си когато си иска. Сега в момента работи и затова не го човъркам. Предполагам че сега през лятото ще отделя един ден и за този проблем.
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#15
на мен жичкаджийте ми кзаха че проблема може да де в таблото събирало нагар...
Reply

#16
на мен жичкаджийте ми кзаха че проблема може да де в таблото събирало нагар...
Reply

#17
При мен проблема се реши със смяна на таблото, причината беше в измервателната система на температурата, но тъй като са заедно с тази на бензина трябва да се сменят и двете. Явно проблема идва от контактното съпротивление на измервателната система с платката в таблото. Опитвах да го презапоя но беше само временно. най вероятно се окислява и от вибрацийте окиса минава меду платката и системата
Reply

#18
При мен проблема се реши със смяна на таблото, причината беше в измервателната система на температурата, но тъй като са заедно с тази на бензина трябва да се сменят и двете. Явно проблема идва от контактното съпротивление на измервателната система с платката в таблото. Опитвах да го презапоя но беше само временно. най вероятно се окислява и от вибрацийте окиса минава меду платката и системата
Reply

#19
watcher Wrote:10x за бързите отговори! В потвърждение на предложеното от вас, днес нещата бяха ОК - предполагам, че след прехода по целия "Цар Борис III" нещата са се понаместили Wink . Само да се стабилизира времето ще й направя препоръчаната профилактика...
Това е един от правилните отговори - РАЗДРУСАЛА СЕ Е КОЛАТА.
Като се получи такова нещо с уреда/ите - :axe: УДАР по таблото и се оправя. Стар български метод - за вкарване на техниката в час!
Успех.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#20
watcher Wrote:10x за бързите отговори! В потвърждение на предложеното от вас, днес нещата бяха ОК - предполагам, че след прехода по целия "Цар Борис III" нещата са се понаместили Wink . Само да се стабилизира времето ще й направя препоръчаната профилактика...
Това е един от правилните отговори - РАЗДРУСАЛА СЕ Е КОЛАТА.
Като се получи такова нещо с уреда/ите - :axe: УДАР по таблото и се оправя. Стар български метод - за вкарване на техниката в час!
Успех.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)