The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Издръжливост на горивната помпа

#1
Колеги пускам тази тема където всеки на който му се е скапвала ГНП на дизеловия двигател да посочи на колко километра е бил двигателя в дадения момент, и евентуално ако има данни за причините.
Това е с цел да се създаде една база от данни за издръжливостта на ГНП в двигателите на Volvo.
Надявам се да подкрепите идеята ми.
И тъй като аз съм с бензинов мотор немога да съм полезен с информация за момента. Smile
Reply

#2
аз съм на 217 хил, но не знам дали е сменяна :roll:
засега работи добре
Reply

#3
нафтовата помпа се смазва от нафтата защото нафтата е мазна и на практика помпата се износва доста малко.
но се случва да тече примерно особено помпа лукас съм виждал.
Reply

#4
Ами като се замисля май никои не може да ти отговори на този въпрос дори и аз макар че това ми е работата.При горивните помпи или за кратко ГНП нещата са по сложни защото всичко се смазва от самата нафта.Но не малко пъти се е случвало повечето проблеми да са причинени от някои колега при смяна на ангренаж на пример или отваряне на помпата от некомпетентни колеги и собственици.Ето при мен се случи мотора да откаже на 540 хиляди а помпата все още е добре но съм виждал кола на 23 хиляди със скапана помпа и ремонта струваше 2750 лв.Ако си карате колата с хубаво гориво и си ходите в качествени сервизи за смяна на ангренажа тя ще изкара много.
Reply

#5
Аз лично нетърся за сега отговор на този въпрос, но има хора които като си търсят автомобил това ги интересува.
А за това, че ГНПто може да се скапе и след 300 и след 300000km е така.
Това ми беше и идеята, като напишат стотина души изпитали този проблем да се получи една статистическа извадка.
Reply

#6
ГНП трябва да издържи повече от двигатела.
Но от горивото зависи!
ГНП протече на 190 000км на 12год.
Смяната на уплътненията замаза положението за около 30 000км.
Предстой основен ремонт, тъй като налягането и е намалено, теча, и е вече на 305 000км.и 21год., и харчи с 1,5 до 2 литра отгоре.
По проста сметка, оправя ли я ще си избия парите за ремонта за 1 год. плюс че няма да ми блокира на сред път и за Пътна Поомощ да дам тия пари.

п.п. навреме решен проблем, е удоволствие в утрешния ден.
п.п.п.п. - Сменяйте редовно горивният си филтър.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
има много производители на автомобили които не дават гаранция за дизеловите горивни системи за някои държави.а ние влизаме в този списък тогава за какво си говорим тук.аз се опитах да го кажа профисионално ама явно не се разбира тук.каквото и да се каже тук няма да е статистика просто ще са приказки и мнения.ако това ще ви задоволи аз ще ви дам един отговор за двата вида помпи.ако са карани примерно в германия; БОШ изкарва около 600000км а ЛУКАС 450000км но говорим само там в германия или австрия.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)