The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газ проблем ...

#11
Провери си и кранчетата на бутилката да не са притворени.
Reply

#12
Неиска да запали, а след половин ден от раз запали и работи нормално.
Прави си проблемите дори със Сменен нов ел. клапан. Мастора се съмняваше за бубинката че дава фира.
Отворени са кранчетата на бутилката. НО СЕ ПОЯВИ НОВ ПРОБЛЕМ.
Бях затворил и отворил кранчетата и сега неще да се зарежда бутилката!!!

Ще продухам тръбичката, ако не стане ще отварям бутилката - както казва БЕЛ. За там се съмнява, проблем в бутилката.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#13
Аз съм отварял бутилка, няма никаква философия просто отиваш някъде където няма хора наоколо развиваш тръбата и изпускаш всичката газ от бутилката, след това имаш да развиеш няколко малки гайки или ботчета на сондата - вадиш я сменяш мрежичката(продават се в специализираните магазини) която е накрая на сондата и сглобяваш в обратен ред, естествено преди това сваляш бутилката и почистваш събралата са ръжда. С течение на времето от вътрешността на бутилката се отделя ръжда която задръства мрежичката и прекъсва притока на газ, когато загасне и няма черпене на газ от бутилката ръждата пада на дъното и газта може свободно да преминава и така докато пак се събере ръжда върху цедката, някои цедки са метални и с времето изгниват след което ръждата започва да се пълни малко-помалко в тръбите докато се задръстят тотално.
По втория проблем - невъзможността да заредиш - вероятно е заседнал клапана на пълначката или този на входа на бутилката, същия го има и на изхода на бутилката - понякога се оправя с просто натискане в съответната посока или пък можеш да смениш цялата сонда и пълначката да нямаш повече проблеми :!: :!: :!:
Както се казва: "Не питай старило, а питай патило" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Reply

#14
Ооох патилото ми то...... Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Reply

#15
Явно съчмата на пълначката е блокирала. Оправя се с внимателно, но стабилно почукнане :twisted:
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#16
Съчмата си работи.
Казаха ми че вътре се е прецакала сондата. И ще продухам тръбата.
Ще се отваря и ще кажа какво е положението.
Ще има и снимки.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#17
Проблемът със сондата и зареждането го имах и аз миналата година пак на ловато бутилка (макар и не на Волво) Smile Сондата така се е счупила, че лъже пистолета, че е пълна и за това не зарежда. Това се оправя по 2 начина:
1. Купуваш нова сонда (50-60лв) отвърташ кранчетата от страната на бутилката вадиш сондата заедно с "дисплейчето", слагаш новата и си готов, после задължително проверяваш с пяна дали не изпуска газ от там, като за целта първоначалнот пълнене не е желателно да е за повече от 5-10лв.
2. Вадиш сондата по същия начин и усукваш двете пръчки една около друга ( 1 пластмасова- поплавък, и 1 метална - не и знам името Smile ). ПО този начин показанието на бутилката винаги ще си седи по един и същин начин, което означава, че няма да показва, колко газ имаш и че няма да има ограничител на 80% от обема.
По въпроса за къде тестват бутилки - има едни точно до италианца, ако караш от красна поляна, към стадион Славия, веднага след като подминеш ул. Житница вдясно. мисля че тестването струва около 30-35лв.
Има и още един начин за прочистване от боклуци - на самия изпарител от долната страна има един вентил. като го отвиеш обикновено изтича една слуз, която изглежда и мирише ужасно. Слад като изтече пак завиваш тая капачка и пробваш
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

#18
Lqlik Wrote:Проблемът със сондата и зареждането го имах и аз миналата година пак на ловато бутилка (макар и не на Волво) Smile Сондата така се е счупила, че лъже пистолета, че е пълна и за това не зарежда. Това се оправя по 2 начина:
1. Купуваш нова сонда (50-60лв) отвърташ кранчетата от страната на бутилката вадиш сондата заедно с "дисплейчето", слагаш новата и си готов, после задължително проверяваш с пяна дали не изпуска газ от там, като за целта първоначалнот пълнене не е желателно да е за повече от 5-10лв.
2. Вадиш сондата по същия начин и усукваш двете пръчки една около друга ( 1 пластмасова- поплавък, и 1 метална - не и знам името Smile ). ПО този начин показанието на бутилката винаги ще си седи по един и същин начин, което означава, че няма да показва, колко газ имаш и че няма да има ограничител на 80% от обема.
По въпроса за къде тестват бутилки - има едни точно до италианца, ако караш от красна поляна, към стадион Славия, веднага след като подминеш ул. Житница вдясно. мисля че тестването струва около 30-35лв.
Има и още един начин за прочистване от боклуци - на самия изпарител от долната страна има един вентил. като го отвиеш обикновено изтича една слуз, която изглежда и мирише ужасно. Слад като изтече пак завиваш тая капачка и пробваш

Благодаря ти. Беше доста изчерпателен и точен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#19
Извинявам се предварително, че пиша в темата на Ефри, но да не отварям нова... Вчера ми сменяха филтрите на ГИ и този малкия на редуктора беше буквално натъпкан с графит, който е в самата газ.В другия филтър не можа да се види какво има, защото е неразглобяем.Та мисълта ми е,че от задръстване на филтри може да се появи неравномерна работа на двигателя-при мен леко "забиваше" , но след смяната на филтрите /и поставяне на новия софтуер на Фобос/ всичко се оправи и ми се струва, че двигателя работи по-леко и равномерно. Поздрави на всички.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)