The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
В40 1.9тд - Турбина?

#1
Здравейте колеги 8)
Кажете ми турбото на колата дърпа ли, т.е. лепи ли ви на седалката? Понеже аз карам такава барака почти година, но да си призная въпросната тяга дефакто липсва :roll: Иначе колата си върви доволно с голяма скорост, но истрелването след 2000 об. почти го няма ?! Дали охлюва си заминава или толкова си може ? :roll:
п.с. Няма загуба на масло,чува се характерното свистене от турбината, разхода извън Сф. е 6л. на 100 км...
Благодаря предварително за изказаните мнения? :wink:


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
колко коня си?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#3
Хм,аз моята си я усещам като дръпне и то според мен разликата е усезаема ама знам ли :roll: ,ако имаш път насам ще ти дам да я пробваш Big Grin Big Grin Big Grin .
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#4
Колега колата е 90 коня, рено мотора...Говорих с един познат които кара такова и той също ми каза,че турбото се осещта съвсем малко...не казвам,че не дърпа но не е голяма разликата....
Може би се параноясах от това, че онзи ден карах едно Ауди А6 2.5 тди с голямото турбо мисля че е 170 коня ,няма да обяснявам каква е разликата Tongue
Но все си мисля че колкото и да е малка кубатурата на мотора трябва да те залепи на седалката макар и закратко ,знам ли?
Reply

#5
Колега, моята е 90 коня и след 1800 оборота направо ме залепя за седалката и превърта колелата макар и натоварена с трима души. При теб проблема може да не е в турбото, а например в неправилна центровка на ГНП или неправилно зацепване на ангренажния ремък. Според мен е нужно да отидеш за диагностика в някой сервиз за помпи. И някой специалист все пак да ти погледне турбото. Може и да не харчи масло, но пак да не работи нормално.
Reply

#6
Това с неправилно зацепения ангренаж все едно не съм го чул :mrgreen:
Reply

#7
<!-- m --><a class="postlink" href="http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13261.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13261.html</a><!-- m -->
дават и 13сек до 100 което значи ,че ако я сръчкая 11-12 ще даде...Което пък значи ,че залепяне трябва да има...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#8
хора май ме разбирате погрешно...не казвам че колата не върви-върви си,набира си доволно,само дето не се усещта отведнъж да те лепне турбото на седалката след 2000 об,има ряз както му викат ,но не е осезаемо....
Reply

#9
valioval Wrote:Колега колата е 90 коня, рено мотора...Говорих с един познат които кара такова и той също ми каза,че турбото се осещта съвсем малко...не казвам,че не дърпа но не е голяма разликата....
Може би се параноясах от това, че онзи ден карах едно Ауди А6 2.5 тди с голямото турбо мисля че е 170 коня ,няма да обяснявам каква е разликата Tongue
Но все си мисля че колкото и да е малка кубатурата на мотора трябва да те залепи на седалката макар и закратко ,знам ли?

Правилно ти е казал човека,турбото качва около 30%.
Това с залепянето при твоя мотор няма да се получи
ако щеш и на 10бара да вдигнеш налягането на турбото.

MaxBass Wrote:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13261.html
дават и 13сек до 100 което значи ,че ако я сръчкая 11-12 ще даде...Което пък значи ,че залепяне трябва да има...

Тия 13 секунди са тествани на писта при наличието на всички кончета и карана от професионалист,
макар че пак ме съмнява да са 13 :roll:

Ето малко за сравнение
12.8 Sekunden
Peugeot 206 2.0 HDi Eco (90 PS/205 Nm)
Seat Alhambra 1.9 TDI (130 PS/310 Nm)
VW Bora/Golf IV Variant 1.9 TDI (101 PS/240 Nm)

14.1 Sekunden
Audi 80 (B4) 1.9 TDI (90 PS/182 Nm)
Citroen C5 2.0 HDi Autom. (109 PS/250 Nm)


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#10
Аз твърдя, че при мен колата както върви мудно, при достигане на около 1700-1800 оборота отведнъж направо те залепя на седалката. Имам чувството, че мощността изведнъж става двойна /което естествено не е така, но просто такова е усещането/.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)