The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Администрацията на КАТ

#1
Тия ме убиха. Преди 3 седмици, когато прехвърлях колата на мое име, много ме ядосаха и бях решил да пиша, но някак си ми размина, но днес вече не издържах и ще си кажа всичко с риск да не ви е много интересно Smile
Моята кола е купена от ПроМобил ноември 99та. 2003-та мой познат я купува от първия собственик и взима сив талон на колата, защото по това време още нямаше голям и малък талон. Юни тази година аз я купуих от него, но се забавих с прехвърлянето. Както и да е на 7ми октомври подписахме договор и отидох да я прехвърлям в КАТ, за да ми издадат голям и малък талон на мое име. Оказа се, че когато се сменя типа на талона процедурата е малко по-сложна от обикновено, а именно: Момичето на гишето въвежда някакви работи в компютъра, принтира ми едно листче с ПРЕДПОЛАГАЕМИ данни за автомобила и ме праща при дежурния офицер (той седи на каналите), който го раздава явно някакъв тип голям разбирач. данните на автомибила нямаха нищо общо - беше написано обем на двигателя 1948сс, мощност не помня точно, но нещо от типа на 120 киловата. Отивам аз при човека, който пред очите ми пусна 2 коли на "наши хора", за което го помоли друг негов колега и без никакъв свян от мен си дадоха инструкции какво да се напише в някакъв документ, за да мине колата. След като приключи с далаверите ми обърна внимание, погледна разпечатката за 2 секунди и каза "всичко е наред", което аз не одобрих и възразих. Казах му, че колата е с 1.8 двигател и е далеч от 120кв, на което той ми каза "как ще ми го докажеш?" . Изпаднах в шок, но понеже преди това бях се изнервил доста от чакането, а и не ми липсват връзки там(кък които по никакъв начин нямах намерение да се обръщам) си позволих по висок тон и груб език, като не си спомням какво точно му казах, но той бързо склони. Попита ме "колко е обемът?" и аз му казах "1800сс" и той го отбеляза, попита ме за киловати и аз му казах, че не знам дали е 80 или 85. Помоли ме да си избера 1 и го записа. После ме прати при друг разбирач, който отговаря за теглото. Сега е моментът да кажа, че колата е далеч от мястото на действието, всичко става само с документи. Отивам при него дадох му документите, той гледаше замислено в тавана в продължение на 5 секунди и ме попита "тон и 200 добре ли е?" . Засмях се и одобрих Smile След нанесените корекции се върнах на гишето и докато чаках там да ми издадат талоните ме предредиха 4ма търговци на коли, които всеки ден са там и си говорят със служителите все едно са отрсли заедно, чиито талони станаха готови буквално за по-малко от минута, а моят и на още 1 "будала" се бавиха около 30-40 минути. Взех си талона и с голямо учудване видях, че единствените данни, които отбелязани на големия талон, са само тези, които аз продиктувах със същите стойности, които продиктувах плюс цвят на колата и номерата на рамата и двигателя. По постен талон от моя не съм виждал, а и за първи път видях кола с обем на двигателя 1800сс. хвана ме яд, че не казах 1.6 и по-малко от 100 коня, защото така щях да плащам данък в пъти по-малък, но както и да е. След известно време звъннах в мото пфое за разни части, продиктувах им номера на рамата и те ми казаха, че колата е 2000та година и е с двигател B4184S2 - 122 коня , на което аз малко се учудих, но реших, че става въпрос за грешка и не обърнах внимание. Вчера бях в сервиза на Жоро, където той ми смени маслото и ме попита дали това е новия мотор със 122 коня и аз съвсем уверено му казах, че е стария със 115 и той малко се усъмни. В талона ми е записано "B 4184S181и тн". Реших да търся номер на двигателя, при което намерих само 1 стикер, на който пишеше "B4184S2" и вече ми стана зле. Не че е толкова важно, въпреки че газаджията, който ми монтира газовия инжекцион твърди,че е от голямо значение за това какви дюзи да избере, но аз мога да си купя грешна част и после да си бия в главата...
П.П Изивнявам се ако съм ви отегчил с дългия пост, но просто ми се насъбра и имах нужда да споделя
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

#2
Е това не може да бъде... Big Grin

Баси цирка, още се хиля. Smile

Като регистрирах моята в КАТ оня на канала искаше да пише парт-номера на пластмасовия капак на ангренажния ремък за номер на двигателя, но го озаптих овреме. :wink:
Reply

#3
Аз като регистрирах ме накараха да изляза от канала (след 5 часа опашка) и да отида да ми свалят корите под мотора и да ми зачистят номера на двигателя....защото "не можели да се занимават с мен" та след като се върнах се оказа че ще мина УТРЕ Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#4
По тая причина в моя талон ми пише S 40 1,7 i. Що висене пред нета и тук форума съм отчел докато се успокоя че моята си е 1.8. Само дядката на канала беше в добро настроение и ме пита ... искаш ли да я пишем металик? .. викам пиши деде ама само дай по бързо, че немога повече .....
тогава тоалетните в КАТ бяха кът и после ако не се лъжа "маркирах" задната стена на тъпото хале Big Grin Big Grin Big Grin
хак да им е ....
Reply

#5
А аз като регистрирвах 780ката се събраха всички да се чудят как съм я направил с две врати толкова добре и защо съм и сложил този мотор( D24TIC ) !!! хубаво че се намеси един познат кайто работи на каналите та реши спора по най-разумния начин преди време е дошло едно такова същото Волво и са правили сверка за модела УЖАС !това е институцията която се занимава с транспортните средства в страната :wav: :wav:
Reply

#6
Крайно време е да закрият тази институция и този цирк К,А,Т.
На камиона ми казваха кола, и че немогла да е с 2 места!! - РОМАНа.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
В КАТ си е пълна порнография!Аз като регистрирах 850-ката бях вдигнал яко гюрюнтия Big Grin .Три пъти ме връщаха от канала до админастрацията и съответно три пъти от администрацията до канала.Накрая неиздържах и се развиках и ги накарах да викнат шефа им и всичко стана много бързо след това Big Grin .
Първо колата излизала В70 при тях по рамата,а не 850 Confusedhock:
След това някой некадърник не си беше свършил работата та ме връщаха за някъв подпис.
След това ме връщаха,че ми бил изцапан номера на двигатела и какви ли не още глупости измисляха и като се развиках нещата се задвижиха :wink: .
В българска институция не се ли развикаш просто забрави да ти свършат някаква работа Confusedhock:


Attached Files Thumbnail(s)
       
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#8
И моята я бяха писали син бензин (вместо сив дизел)... Докато оправим другите работи беше станала 1940сс вместо 1870сс, но го забелязах чак като дойде време за данъка. Тия там са за взривове.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)