The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Един проблем, който може и вие да имате...

#1
Ох да си излея мъката и аз...
От може би 3-4 месеца колата ми не пали нормално, демек пали когато си поиска, иска ли пали от раз закучи ли се обаче трябва няколко пъти да връщам в изходно положение и тогава се врътва стартера.
И така почнах да сменям наред:
1во си замина бендикса- от два бендикса, не ми хареса нито един и купихме нов, но положението не се промени.
2ро си замина превключвателчето на запалителния ключ, няколко смених и няколко счупих от яд, бързотия, интерес какво има вътре и такива, тука не говорим за цени щото ми се плаче...
3то заминаха си и две релета, едното, от които си беше боклук още при купуването но беше от друг град и нямаше как да го върна, другото си беше чиста муфта, но отново стигнах до извода, че трябва ново да зимам.
айде кабелите които сменях няма да ги споменавам...
та след всичкото сменяне положението си беше същото... ама кофти ако ми спре колата и се окаже че не е в "кеф" ще си остана на пътя и вчера се реших да проследя всяко едно от кабелчетата, да не ви говоря какво е да се събираш сгънат на 8 в мястото предназначено за краката само и правихме какво правихме не можахме да го проследим щото се стъмни, наваля ме, намокри сичко из колата, откачих, метнах и само едих найлон и отидох да си пия ракийката. На сутринта с нови сили пак почнах и проблема се оказа в една алармена инсталация която така и не разбрах как работи, но като гледам в нея влизат може би половината кабели от колата, и като видях че има такива който са одрязани, викам си ясна е работата, ще прекарвам директни до реленцето от маса и от плюс (през бушонче) и така го оправих, проверихме всички датчици и уреди и светлини бачкат и го оставих така, но имам съмнения че рано или късно ще ми потрябва да разбера какво става из тия аларми... А от снощната "баня" на колата се наложи да попивам сума си и кабели, така че препоръчвам ви едно "голямо чадърче" ако не си пададе по мазохизма разбриа се...
Дано съм бил полезен на някой...

ПП: Ако някой познайва нещо за заводски аларми на волво (главно 3та серия) или по принцип за алармите ще се радвам да се консултирам с него Smile
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Reply

#2
Ох да си излея мъката и аз...
От може би 3-4 месеца колата ми не пали нормално, демек пали когато си поиска, иска ли пали от раз закучи ли се обаче трябва няколко пъти да връщам в изходно положение и тогава се врътва стартера.
И така почнах да сменям наред:
1во си замина бендикса- от два бендикса, не ми хареса нито един и купихме нов, но положението не се промени.
2ро си замина превключвателчето на запалителния ключ, няколко смених и няколко счупих от яд, бързотия, интерес какво има вътре и такива, тука не говорим за цени щото ми се плаче...
3то заминаха си и две релета, едното, от които си беше боклук още при купуването но беше от друг град и нямаше как да го върна, другото си беше чиста муфта, но отново стигнах до извода, че трябва ново да зимам.
айде кабелите които сменях няма да ги споменавам...
та след всичкото сменяне положението си беше същото... ама кофти ако ми спре колата и се окаже че не е в "кеф" ще си остана на пътя и вчера се реших да проследя всяко едно от кабелчетата, да не ви говоря какво е да се събираш сгънат на 8 в мястото предназначено за краката само и правихме какво правихме не можахме да го проследим щото се стъмни, наваля ме, намокри сичко из колата, откачих, метнах и само едих найлон и отидох да си пия ракийката. На сутринта с нови сили пак почнах и проблема се оказа в една алармена инсталация която така и не разбрах как работи, но като гледам в нея влизат може би половината кабели от колата, и като видях че има такива който са одрязани, викам си ясна е работата, ще прекарвам директни до реленцето от маса и от плюс (през бушонче) и така го оправих, проверихме всички датчици и уреди и светлини бачкат и го оставих така, но имам съмнения че рано или късно ще ми потрябва да разбера какво става из тия аларми... А от снощната "баня" на колата се наложи да попивам сума си и кабели, така че препоръчвам ви едно "голямо чадърче" ако не си пададе по мазохизма разбриа се...
Дано съм бил полезен на някой...

ПП: Ако някой познайва нещо за заводски аларми на волво (главно 3та серия) или по принцип за алармите ще се радвам да се консултирам с него Smile
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Reply

#3
мойта е имала аларма, но незнам дали е фабрична пък и не работи, обаче за там дето си се сгъвал на 8 те разбирам напълно и аз там се рових да проследявам кабели като правих ел.стъклата, много е гадно, нали :-)
иначе не е лошо като идея да се сложи една аларма оригинална стига да има връзка с централното.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
мойта е имала аларма, но незнам дали е фабрична пък и не работи, обаче за там дето си се сгъвал на 8 те разбирам напълно и аз там се рових да проследявам кабели като правих ел.стъклата, много е гадно, нали :-)
иначе не е лошо като идея да се сложи една аларма оригинална стига да има връзка с централното.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
доколкото познавам алармите(преди 10-ина години с това се препитавах, не мисля 4е много са се променили), проблема идва от блокировката на запалването.дали е монтирана фабри4но или от 4астник ,не е от голямо зна4ение. за да блокира запалването обикновено се прекъсва веригата към делкото,тази към стартера(стар и по4ти не използва6т се ве4е метод),към помпата на инжекциона или гнп-то за дизели - веригата се затваря през реле от алармата,обикновено вградено в по новите аларми. с те4ение на времето мястото на прекъсване се окислява .при фабри4ните аларми монтажа е на самото табло-тогава трябва да проследите кабелите от делкото. допълнително монтираните аларми прекъсват самият кабел на делкото- 4аста м/у делкото и управляващия импулсите блок.ако имате спрей за по4истване на ел.вериги(4,50 в Благоевград),пръскате хубаво ,4акате 5 мин.избърсвате,изолирате на ново с ка4етвен силиконов изолир и в следва6тите 10 год.нямате проблем.Разбира се много е възможно и да имате друг проблем с колата,но ако проблема е при промяна на времето-влага,дъжд ,99/100 е от алармата.дано да ви помогне.
Reply

#6
доколкото познавам алармите(преди 10-ина години с това се препитавах, не мисля 4е много са се променили), проблема идва от блокировката на запалването.дали е монтирана фабри4но или от 4астник ,не е от голямо зна4ение. за да блокира запалването обикновено се прекъсва веригата към делкото,тази към стартера(стар и по4ти не използва6т се ве4е метод),към помпата на инжекциона или гнп-то за дизели - веригата се затваря през реле от алармата,обикновено вградено в по новите аларми. с те4ение на времето мястото на прекъсване се окислява .при фабри4ните аларми монтажа е на самото табло-тогава трябва да проследите кабелите от делкото. допълнително монтираните аларми прекъсват самият кабел на делкото- 4аста м/у делкото и управляващия импулсите блок.ако имате спрей за по4истване на ел.вериги(4,50 в Благоевград),пръскате хубаво ,4акате 5 мин.избърсвате,изолирате на ново с ка4етвен силиконов изолир и в следва6тите 10 год.нямате проблем.Разбира се много е възможно и да имате друг проблем с колата,но ако проблема е при промяна на времето-влага,дъжд ,99/100 е от алармата.дано да ви помогне.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)