07-16-2006, 04:24 PM
Ох да си излея мъката и аз...
От може би 3-4 месеца колата ми не пали нормално, демек пали когато си поиска, иска ли пали от раз закучи ли се обаче трябва няколко пъти да връщам в изходно положение и тогава се врътва стартера.
И така почнах да сменям наред:
1во си замина бендикса- от два бендикса, не ми хареса нито един и купихме нов, но положението не се промени.
2ро си замина превключвателчето на запалителния ключ, няколко смених и няколко счупих от яд, бързотия, интерес какво има вътре и такива, тука не говорим за цени щото ми се плаче...
3то заминаха си и две релета, едното, от които си беше боклук още при купуването но беше от друг град и нямаше как да го върна, другото си беше чиста муфта, но отново стигнах до извода, че трябва ново да зимам.
айде кабелите които сменях няма да ги споменавам...
та след всичкото сменяне положението си беше същото... ама кофти ако ми спре колата и се окаже че не е в "кеф" ще си остана на пътя и вчера се реших да проследя всяко едно от кабелчетата, да не ви говоря какво е да се събираш сгънат на 8 в мястото предназначено за краката само и правихме какво правихме не можахме да го проследим щото се стъмни, наваля ме, намокри сичко из колата, откачих, метнах и само едих найлон и отидох да си пия ракийката. На сутринта с нови сили пак почнах и проблема се оказа в една алармена инсталация която така и не разбрах как работи, но като гледам в нея влизат може би половината кабели от колата, и като видях че има такива който са одрязани, викам си ясна е работата, ще прекарвам директни до реленцето от маса и от плюс (през бушонче) и така го оправих, проверихме всички датчици и уреди и светлини бачкат и го оставих така, но имам съмнения че рано или късно ще ми потрябва да разбера какво става из тия аларми... А от снощната "баня" на колата се наложи да попивам сума си и кабели, така че препоръчвам ви едно "голямо чадърче" ако не си пададе по мазохизма разбриа се...
Дано съм бил полезен на някой...
ПП: Ако някой познайва нещо за заводски аларми на волво (главно 3та серия) или по принцип за алармите ще се радвам да се консултирам с него
От може би 3-4 месеца колата ми не пали нормално, демек пали когато си поиска, иска ли пали от раз закучи ли се обаче трябва няколко пъти да връщам в изходно положение и тогава се врътва стартера.
И така почнах да сменям наред:
1во си замина бендикса- от два бендикса, не ми хареса нито един и купихме нов, но положението не се промени.
2ро си замина превключвателчето на запалителния ключ, няколко смених и няколко счупих от яд, бързотия, интерес какво има вътре и такива, тука не говорим за цени щото ми се плаче...
3то заминаха си и две релета, едното, от които си беше боклук още при купуването но беше от друг град и нямаше как да го върна, другото си беше чиста муфта, но отново стигнах до извода, че трябва ново да зимам.
айде кабелите които сменях няма да ги споменавам...
та след всичкото сменяне положението си беше същото... ама кофти ако ми спре колата и се окаже че не е в "кеф" ще си остана на пътя и вчера се реших да проследя всяко едно от кабелчетата, да не ви говоря какво е да се събираш сгънат на 8 в мястото предназначено за краката само и правихме какво правихме не можахме да го проследим щото се стъмни, наваля ме, намокри сичко из колата, откачих, метнах и само едих найлон и отидох да си пия ракийката. На сутринта с нови сили пак почнах и проблема се оказа в една алармена инсталация която така и не разбрах как работи, но като гледам в нея влизат може би половината кабели от колата, и като видях че има такива който са одрязани, викам си ясна е работата, ще прекарвам директни до реленцето от маса и от плюс (през бушонче) и така го оправих, проверихме всички датчици и уреди и светлини бачкат и го оставих така, но имам съмнения че рано или късно ще ми потрябва да разбера какво става из тия аларми... А от снощната "баня" на колата се наложи да попивам сума си и кабели, така че препоръчвам ви едно "голямо чадърче" ако не си пададе по мазохизма разбриа се...
Дано съм бил полезен на някой...
ПП: Ако някой познайва нещо за заводски аларми на волво (главно 3та серия) или по принцип за алармите ще се радвам да се консултирам с него
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Не е нужно да си луд, но помага...