The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ С РЪЧНАТА

#1
ЗДРАВЕЙТЕ,след като ходих на сервиз да ми отстранят един проблем,по закона на мърфи ми откриха друг
и той е следния:като дръпна ръчната спирачка всичко е ок държи здраво,но като я пусна задните барабани не се освобождават докрай и почват да нагряват и колата си губи енерцията,почти на 100 процента е че е от спирачните барабани,значи има едни джиджавки точно на края на жилата до барабана които не се връщат и трябва да ги бия с чука за да се върнат,ако дръпна ръчната.
въпроса ми е къде да закарам колата да ми оправят барабаните или какво трябва да направя.казваха ми някакъ сервиз някаде на СИМЕОН но така и не го намерих.
аз съм от СОФИЯ,а колата е 460 1,7 турбо -92 година
благодаря предварително
забравих да кажа че ходих в мотоехперт на симеоновско шосе ,но там ми казаха че аз трябва да си занеса барабаните на сервиз сам,което не ме кефи.искам да я закарам и да си я взема оправена без да се налага аз да си нося каквото и да е където и да е
Reply

#2
А сигурен ли си колега че е от това??
При мен беше същото със задния ляв диск при пускане на ръчната продължаваше да стиска. На старо намерих друг спирачен апарат - но при разглабянето се оказа че е заминало жилото а стария апарат си е ОК - да не стане и при теб така. Освободи първо жилото отзад за да тестваш проблема с самото апаратче.
Reply

#3
ами това ми казват в сервиза но ме пращат на друго място да ми го правят и всъщност като се замисля проблема ми е да намеря точният човек или сервиз който да ми свърши работа.
колкото до съвета ти ,за който ти благодаря-не се наемам да пипам сам и да разглабам,от опит се научих че когато нещо неразбирам по добре да не пипам
Reply

#4
я да уточним...единия говори за барабани-другия за дискови задни спирачки
Reply

#5
и аз това се зачудих.моят мотор е същият и съм с дискове отзад
Reply

#6
ИЗВИНЯВАМ СЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ДИСКОВЕТЕ
Reply

#7
Аз имам подобен проблем с единия спирачен апарат - рамото, за което е закачено жилото на ръчната спирачка, не се връща обратно при освобождаването й, трябва да се удари с чук, за да се върне. Опитах се да го раздвижа с почистване отвън, пръскане с WD40 и почукване, но ефекта беше минимален. Явно задържа вътре. В същото време крачната спирачка работи нормално, буталцето на спирачния апарат е почистено и има маншон. И сега обмислям как да отворя апарата, по-точно тази част, която се задейства от рамото на ръчната спирачка. От противоположната страна на рамото има едно леко изпъкнало капаче (предполагам, че е капаче), което може би е възможно да се махне, ако се чукне в средата и се обърне обратно. Но още не съм решил, не знам и дали няма да повредя нещо, ако го отворя.
Reply

#8
ЗНАЧИ ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА Е АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ КАКТО И ТИ ОПИСВАШ,ВАРИАНТА ДА НЕ МИ ЗАДЪРЖА РЪЧНАТА Е ЗДРАВ БОЙ С ЧУКА,НО ТОВА НЕ Е РЕШЕНИЕ.ПРИ МЕН СЪЩО НЯМА ПРОБЛЕМ С КРАЧНИЯ ПЕДАЛ,НО РЪЧНАТА МНОГО МЕ ТОРМОЗИ.РАЗПИТАХ НА САМ НА ТАМ И ДОКОЛКОТО РАЗБРАХ ПРОБЛЕМА НЕ СЕ ОПРАВЯ САМО С ОТВАРЯНЕ О ПОЧИСТВАНЕ.КАЗАХА МИ ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПИЛИ НЕЩО ПО ДИСКА.ПРОБЛЕМА БИЛ ЧЕ МНОГО МАЛКО ХОРА ГО ПРАВЕЛИ ТОВА.АЗ ТОВА СЕ ЧУДЯ КЪДЕ ДА Я ЗАКАРАМ,ДА МИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА.ПЪРВО СМЯТАХМЕ ЧЕ МОЖЕ ДА Е ОТ ЖИЛАТА НО СЕГА СЪС СИГУРНОСТ ЗНАМ ЧЕ НЕ Е ОТ ТЯХ,ПРОСТО ВЪПРОСНИТЕ ПАЛЧЕТА НЕИСКАТ ДА СЕ ВЪРНАТ САМИ.ЗА СЕГА ИЛИ НЕДЪРПАМ РЪЧНА ИЛИ господин ЧУК.
Reply

#9
Струва ми се че с тоз чук не чукате за добро . Що не пробвате да си регулирате ръчната от шестограмчето под капачето .Намира се отдолу под едно кръгло капаче което съшо се развива с шестограм, струва ми се че от там ще си решите проблемите , ако не сте порутили нещо с чука.По принцип там няма голям ход, за да може на 3-4 зъб ръчната да хваща.
PASSAT B4 2.0
Reply

#10
Аз съм регулирал разстоянието между накладките и диска с шестограма, при смяна на накладките, а също и след почистване на буталото и цилиндърчето и поставянето на маншон на апарата. Но не видях това регулиране да оказва влияние върху рамото на ръчната спирачка. Мисля, че задържането е по-скоро от клеясване вътре, не съм сигурен, че може да се оправи с регулиране.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)