Posts: 228
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
1
В неспирният си стремеж към перфекционизиране на моя танк, който е неразбираем за мнозина защо наливам толко пари в "тая барака", срещам предният проблем. Сега като ми оправяха стоповете се оказа че от износване или от не знам си какво контакната лента на левия стоп е прекъсната и затова някои светлини не работят.
Някой може ли да ми предложи такава или ако знае къде се продава? Или ако не се продава отделно да спазарим от някъде един цял ляв стоп и да решим проблемата.
Очаквам включване. 8)
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Я цъкни някоя снимка да видим за какво става въпрос, че не се сещам. По спомен масата ( - )на стопа си върви по купето а (+) има към всяка отделна крушка на стопа и затова няма как да не ти свети целия стоп. Да не те баломосват нещо? Я и другите колеги да се произнесат по въпроса, че ме метна у ряката.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Сори, но сега отново препрочетох това което си написал и разбрах че съвпада с написаното от мен( както казват старите хора - който забравя - повтаря) :oops: . И те такаа, значи проблема не е от "неква си контактна лента", ами от специфичните фасонки на крушките. Проблема може да бъде отстранен и собственоръчно но без гаранция с подходяща метална пластина от чистачки. Но аз лично ти препоръчвам да се обърнеш към каталога и магазина на Скан-Тех, понеже там ги има въпросните фасонки и вероятно не са някоя баснословна сума. :x Вече се обърнах на рекламен агент на тая фирма :x Казвам Скан - Тех понеже за 2хх серия имат доста неща където вече никъде другаде не се намират - дори и по моргите.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 228
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
1
Значи явно без снимане няма как да стане, а и да ти кажа и аз лично не съм имал време да го гледам,защото пък сега кормилния механизъм започна да трака като картечница и никой не може да ми каже от какво е. Така че сега тази болежка е на дневен ред. Но ще гледам уикенда да отворя да гледа и да снимам.
Имам и друг дерт. Защо при включени задни светлни като натиска спирачката стопа еееееедввввааам се различава и леко само засилва светено в края. Това нормално ли е защото като гледам по другите коли не ни се струва много читава тая работа.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
EDGECRUSHER Wrote:Значи явно без снимане няма как да стане, а и да ти кажа и аз лично не съм имал време да го гледам,защото пък сега кормилния механизъм започна да трака като картечница и никой не може да ми каже от какво е. Така че сега тази болежка е на дневен ред. Но ще гледам уикенда да отворя да гледа и да снимам.
Имам и друг дерт. Защо при включени задни светлни като натиска спирачката стопа еееееедввввааам се различава и леко само засилва светено в края. Това нормално ли е защото като гледам по другите коли не ни се струва много читава тая работа.
:roll: Миии... :roll: Какво да ти кажа...поне при мен не е така. Имам предвид че стоп светлините и тези на габаритите са съвсем отделно, а не както при другите коли които вероятно си виждал. Крушките за габаритите ( включени къси светлини) са 2-те в долната вътрешна част на стопа, във външната долна част е крушката за мъгла ( вкючва се от бутона над ключа за фаровете), а в горната част на стопа са светлините за заден ход ( белите) и на спирачката( тези за които питаш). Сори, но не мога да ти го обясня по- подробно.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 228
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
1
Ха! Ами при мен май стоповете и габарите са на едно и също место и са най-долните външни светлини? Така ли трябва да е? Че вече почвам да параоноясвам... :mrgreen:
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 228
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
1
Батка тоя сайт ме обърква тотално ! Нищо не мога да намеря там. Явно ще треа да се снима ама пусто че все нямам време ;(
Я още една питанка...На фаровете има чистачки. Някой има ли идея как се пускат и откъде мога да си намеря една за десния фар че мистериозно изчезна? :x
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Ясно и точно - ТЦ, незнам.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Чистачките на фаровете бачкат само когато работи моторчето за измиване на предното стъкло,т.е. ще е необходим помощник за да ги провериш.
|