Posts: 187
Threads: 30
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Здравейте!
Аз притежавам същата кола, но с по-малкия двигател 1,8 и ми се струва, че конструктивно са идентични. И при мен има същия проблем, който изненадващо за мен се реши сам. Просто като стана по студено, колата започна да пали от четвърт. А преди това след 5-6 завъртания на стартера. Искам да поясня, че при мен беше само на студен двигател, или поне спрян за повече от 3 часа. Между другото и аз постнах такава тема преди време. Смених въпросния регулатор на налягането на горивото при рейката, и нямаше никаква промяна. После и инжекторите - купих ги от ebay за супер изгодната цена от 40 лв. с доставката, естесвено на старо. Отново нямаше положителна промяна, но поне и по-зле не стана. Започах да се замислям за някой датчик, който объркава компютъра на колата. Насочил съм се към този за температурата на антифриза (намира се точно при термостата, поне при мен). Него съм го мерил с мултицет, но не дава отклонения от заложеите параметри, но въпреки това може да е повреден. Той е много важен при паленето на двигателя, защото по неговите данни ECU-то пресмята колко гориво да подава. Друг вариант е проблем в датчика за положението на вала. Но ако той не е наред, колата няма да работи нормално във всички режими, а не само при паленето, но всичко е възможно. Ами тези двата датчика и налягането на горивото са основните условия за паленето на двигателя (ламбдата тук не играе роля). Естествено може да е и инжектор който "пикае" и изтеклото гориво много обогатява сместа при палене, но при мен не ми се струва, защото налягане на горивот има в рейката. А пък и една пълна диагностика в МП може да локализира плоблема
Дано съм бил полезен, че май се отплеснах с писането!!!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009