The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето на S40 - B4204S

#11
Прочетох в темата, че колегата Vmilev има проблем с паленето при топъл двигател. Аз имам същия. Когато колата е напълно студена или съвсем топла (изгасена преди по-малко от 3 минути) пали моментално, но когато е стояла изгасена повече време без да е изстинала съвсем, стартера прави няколко оборота за да запали мотора. Досадно е и за сега нямам успех с диагностициране на проблема. Така е откакто я купих преди 2 години. Иначе си работи добре и студена и топла.
Reply

#12
Здравейте!
Аз притежавам същата кола, но с по-малкия двигател 1,8 и ми се струва, че конструктивно са идентични. И при мен има същия проблем, който изненадващо за мен се реши сам. Просто като стана по студено, колата започна да пали от четвърт. А преди това след 5-6 завъртания на стартера. Искам да поясня, че при мен беше само на студен двигател, или поне спрян за повече от 3 часа. Между другото и аз постнах такава тема преди време. Смених въпросния регулатор на налягането на горивото при рейката, и нямаше никаква промяна. После и инжекторите - купих ги от ebay за супер изгодната цена от 40 лв. с доставката, естесвено на старо. Отново нямаше положителна промяна, но поне и по-зле не стана. Започах да се замислям за някой датчик, който объркава компютъра на колата. Насочил съм се към този за температурата на антифриза (намира се точно при термостата, поне при мен). Него съм го мерил с мултицет, но не дава отклонения от заложеите параметри, но въпреки това може да е повреден. Той е много важен при паленето на двигателя, защото по неговите данни ECU-то пресмята колко гориво да подава. Друг вариант е проблем в датчика за положението на вала. Но ако той не е наред, колата няма да работи нормално във всички режими, а не само при паленето, но всичко е възможно. Ами тези двата датчика и налягането на горивото са основните условия за паленето на двигателя (ламбдата тук не играе роля). Естествено може да е и инжектор който "пикае" и изтеклото гориво много обогатява сместа при палене, но при мен не ми се струва, защото налягане на горивот има в рейката. А пък и една пълна диагностика в МП може да локализира плоблема Smile
Дано съм бил полезен, че май се отплеснах с писането!!!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)