The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Доживях!!!

#31
dimo Wrote:Честито и безаварийно!
Смяна на ангренажен ремък е задължителна. Не е набутване, дори напротив. Като пресметнеш колко пари ще дадеш за гориво за 50 000км всички останали неща за поддръжка клонят към нула. Не си прави шега с ремък, масло, спирачки и гуми. Това са много сериозни неща, а иначе всички обичаме да си купуваме глезотиики Big Grin

101% вярно

и както няколко пъти съм споменавал тези 138000 или 156000 са любимите на автотърговците.
сменяй бързо че ако стане беля тогава ще видиш голямо набутване
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#32
dimo Wrote:Честито и безаварийно!
Смяна на ангренажен ремък е задължителна. Не е набутване, дори напротив. Като пресметнеш колко пари ще дадеш за гориво за 50 000км всички останали неща за поддръжка клонят към нула. Не си прави шега с ремък, масло, спирачки и гуми. Това са много сериозни неща, а иначе всички обичаме да си купуваме глезотиики Big Grin

101% вярно

и както няколко пъти съм споменавал тези 138000 или 156000 са любимите на автотърговците.
сменяй бързо че ако стане беля тогава ще видиш голямо набутване
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#33
Тези части: ремък и ролки се комплектоват като ремонтни китове и дори в МотоПфое не струват по-скъпо от някой обикновен магазин за авточасти. Пример: мойте ролки и ремък си ги купих от магазина на Рено за 98лв. , а в МП същият кит струваше 106лв. което според мен не е драстична разлика в цената, както в ТехКо: ролка-малка 65лв., ролка-голяма 85лв., ремък 39лв. - усилен за турбо :!: :?: :!: :?: (каквото и да означава това) 59лв. ...всичко 200-210лв. без труда, а като сложим и него 250-280лв.
[Image: KALDERIZI.jpg]
Reply

#34
Тези части: ремък и ролки се комплектоват като ремонтни китове и дори в МотоПфое не струват по-скъпо от някой обикновен магазин за авточасти. Пример: мойте ролки и ремък си ги купих от магазина на Рено за 98лв. , а в МП същият кит струваше 106лв. което според мен не е драстична разлика в цената, както в ТехКо: ролка-малка 65лв., ролка-голяма 85лв., ремък 39лв. - усилен за турбо :!: :?: :!: :?: (каквото и да означава това) 59лв. ...всичко 200-210лв. без труда, а като сложим и него 250-280лв.
[Image: KALDERIZI.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)