The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Poll: Ползвате ли предпазни колни?
You do not have permission to vote in this poll.
Да /винаги/
33.33%
1 33.33%
Не /само пречи/
0%
0 0%
Понякога, но често забравям
66.67%
2 66.67%
Total 3 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ползвате ли предпазни колaни?

#71
Абе темата с коланчетата си е важна тема.
Аз съм "ЗА" да се слагат колани, но съм "ПРОТИВ", това да се следи и дори да текат глоби, извращения, КАТ и да се кипри "ПИКАЕЩИЯТ ВЪВ ФОНТАНИ" като вътрешен министър с нови мерки - глоба, отнемат ти и талона, докато не цакаш на държавата ...
Сякаш много са го закършили горките ...

Правилото трябва да е просто:

1. Задължителен автомобилен акцесоар /екипировка/.
2. Имаш го, слагай си го, ако не щеш - твой си е проблема;
3. Ако има ПТП и си пострадал - ако си с колан - изплащат ти обезщетението в пълен размер, ако си без - изплащането да е на 1/3.
4. Ако си без колан и те спре двукрак сФетофар на пътя - да има задължение само да ти обърне внимание, че си без колан и това принципно е опасно. Нищо повече.

И ще отпаднат разните простотии и несвойствени ангажименти, както и извращетнията от КАТ и там разните нескопосани посткомунистически законодателчета ...
Ама било така еди къде си ...
Това не е достатъчен и разумен аргумент, с който можеш мъдро "да бръкнеш" в бъдещето... .

Прилагайки елементарна ЕЗОТЕРИЯ като отправна точка за проблема "КОЛАНИ", констатацията и коментара ми е следния:

1. Човек не е "държавна собственост" , макар че посткомунарите обърнаха ПРЕЗУМПЦИЯТА и ако изрично не си посочил, че не искаш да си донор в здравната си книжка - ставаш безплатно /комуна/ донор. Т.Е. се оказва че си "Държавна собственост!!! Е, аз мисля че не съм!
2. Дали искаш да се пребиеш или опазиш си е в крайна сметка твоя лична работа, избор и случайност /ако си забравил да си сложиш като Даяна коланчето ... / :wink:
3. Ако си е твоя работа - твоя си остава, стига да не бъркаш на някой друг в джоба /в случая на застрахователните компании/.
4. Всичко друго е посткомунистическо занимание на държавата ... с това което не й е работата, за да оправдае това, че бездейства по важни въпроси и за създава корупционни опции за харантутниците, които вместо да се занимават с КОНТРОЛ ПО БЕЗОПАСНОСТТА на пътищата, дупки, знаци, строителство на обекти на опасни места /като ОМВ бензиностанцията на детелината от Младост към Центъра/, всъщност и най често се занимават с това да се заяждат или печелят странични лични и държавни доходи, които противоречат на нормалната ЕТИКА!

Та в спора се включват едни простотии, които уви са реалност, привнесена от абсолютно неграмотните НОМЕНКЛАТУРО-КРИМИНАЛИ, голяма част управляващи и в момента, които щом могат да глобят народа, са много "ЗА" ... но всъщност лицемерно въобще не се интересуват от реалната безопастност по пътищата и тичат обикновено след събитията.
За доказателство - виж една друга, огромна по мнения тема - тази за ДУПКИТЕ.

ТА ЗА ДА СТАНЕ ЯСНО МНЕНИЕТО МИ:-
ЗА слагане на коланите съм във всеки един момент, когато това е необходимо, но НЕ това да се превърне в поредното държавно извращение, УЖ в обществена полза ...
Не мислите ли, че така погледнати нещата са доста по-коректни и логични? Да-де ама катажийте ... кирки и лопати ли да им раздадем, та да запълват дупките?! Не, но строен информационен отдел за тях и къса връзка с Агенция Пътища - "ДА" ... И да бачкат, а не да си решават нерешените от държавата битови проблеми, чрез глобене и заяждане по пътищата.

Дълго стана, виждам ... :x
Като писмена реч против "култа към глупостта".
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#72
Абе темата с коланчетата си е важна тема.
Аз съм "ЗА" да се слагат колани, но съм "ПРОТИВ", това да се следи и дори да текат глоби, извращения, КАТ и да се кипри "ПИКАЕЩИЯТ ВЪВ ФОНТАНИ" като вътрешен министър с нови мерки - глоба, отнемат ти и талона, докато не цакаш на държавата ...
Сякаш много са го закършили горките ...

Правилото трябва да е просто:

1. Задължителен автомобилен акцесоар /екипировка/.
2. Имаш го, слагай си го, ако не щеш - твой си е проблема;
3. Ако има ПТП и си пострадал - ако си с колан - изплащат ти обезщетението в пълен размер, ако си без - изплащането да е на 1/3.
4. Ако си без колан и те спре двукрак сФетофар на пътя - да има задължение само да ти обърне внимание, че си без колан и това принципно е опасно. Нищо повече.

И ще отпаднат разните простотии и несвойствени ангажименти, както и извращетнията от КАТ и там разните нескопосани посткомунистически законодателчета ...
Ама било така еди къде си ...
Това не е достатъчен и разумен аргумент, с който можеш мъдро "да бръкнеш" в бъдещето... .

Прилагайки елементарна ЕЗОТЕРИЯ като отправна точка за проблема "КОЛАНИ", констатацията и коментара ми е следния:

1. Човек не е "държавна собственост" , макар че посткомунарите обърнаха ПРЕЗУМПЦИЯТА и ако изрично не си посочил, че не искаш да си донор в здравната си книжка - ставаш безплатно /комуна/ донор. Т.Е. се оказва че си "Държавна собственост!!! Е, аз мисля че не съм!
2. Дали искаш да се пребиеш или опазиш си е в крайна сметка твоя лична работа, избор и случайност /ако си забравил да си сложиш като Даяна коланчето ... / :wink:
3. Ако си е твоя работа - твоя си остава, стига да не бъркаш на някой друг в джоба /в случая на застрахователните компании/.
4. Всичко друго е посткомунистическо занимание на държавата ... с това което не й е работата, за да оправдае това, че бездейства по важни въпроси и за създава корупционни опции за харантутниците, които вместо да се занимават с КОНТРОЛ ПО БЕЗОПАСНОСТТА на пътищата, дупки, знаци, строителство на обекти на опасни места /като ОМВ бензиностанцията на детелината от Младост към Центъра/, всъщност и най често се занимават с това да се заяждат или печелят странични лични и държавни доходи, които противоречат на нормалната ЕТИКА!

Та в спора се включват едни простотии, които уви са реалност, привнесена от абсолютно неграмотните НОМЕНКЛАТУРО-КРИМИНАЛИ, голяма част управляващи и в момента, които щом могат да глобят народа, са много "ЗА" ... но всъщност лицемерно въобще не се интересуват от реалната безопастност по пътищата и тичат обикновено след събитията.
За доказателство - виж една друга, огромна по мнения тема - тази за ДУПКИТЕ.

ТА ЗА ДА СТАНЕ ЯСНО МНЕНИЕТО МИ:-
ЗА слагане на коланите съм във всеки един момент, когато това е необходимо, но НЕ това да се превърне в поредното държавно извращение, УЖ в обществена полза ...
Не мислите ли, че така погледнати нещата са доста по-коректни и логични? Да-де ама катажийте ... кирки и лопати ли да им раздадем, та да запълват дупките?! Не, но строен информационен отдел за тях и къса връзка с Агенция Пътища - "ДА" ... И да бачкат, а не да си решават нерешените от държавата битови проблеми, чрез глобене и заяждане по пътищата.

Дълго стана, виждам ... :x
Като писмена реч против "култа към глупостта".
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#73
Клипчето на Ефри е яко. Аз ще дам личен пример: През 1993 г. майка ми кара колата, аз съм до нея (мястото на мъртвеца), при изпреварване на микробус (който като видя, че го изпреварват настъпи газта и не и остави никакъв шанс) на десен завой при почти нулева видимост (абсолютна глупост от нейна страна) на пътя Дупница - София в отсрещното се задават два камиона, които също се изпреварват - те си имаха две ленти и имаха право, ние бяхме в една и осевата линия беше непрекъсната. В мига преди да видя камиона срещу нас, километража вече беше на 110 км/ч! Ударът беше челен, със почти нулев спиравен път. Пораженията : майка ми (с колан, но припадайки в момента на удара, без което можеше да отърве и устната) - счупен крак, сцепена устна и нещо по прешлените, отзад - баща ми - счупен нос, изкълчено рамо, един комшия - лицето му беше нарязано отвсякъде (не от стъклата на автомобила а от бутилката, която държеше - отзад се пиеше, да), брат ми, който беше заспал в средата - след излитане и удар с глава в таблото - счупена ключица, счупен крак и кома около 20-на дни, като в момента на удара си беше глътнал и езика, добре че са му го извадили. И сега състоянието на пътника до шофьора - мястото на мъртвеца, демек аз - без нито една драскотина, като изключим болката в гърдите от натъртването на колана, която на фона на всичко останало си е глезотия. Колата беше Форд Ескорт 1984-а и от нея не беше останало почти нищо.
Излишно е да казвам - слагайте колана, защото без него сега този пост щеше да е подписан с:
"Много поздрави от рая, пратете ми някое Волво, че тук има само трошки Smile"
Аз също градско не го слагам (просто карам много часове и не се издържа), но извънградско задължително!
Reply

#74
Клипчето на Ефри е яко. Аз ще дам личен пример: През 1993 г. майка ми кара колата, аз съм до нея (мястото на мъртвеца), при изпреварване на микробус (който като видя, че го изпреварват настъпи газта и не и остави никакъв шанс) на десен завой при почти нулева видимост (абсолютна глупост от нейна страна) на пътя Дупница - София в отсрещното се задават два камиона, които също се изпреварват - те си имаха две ленти и имаха право, ние бяхме в една и осевата линия беше непрекъсната. В мига преди да видя камиона срещу нас, километража вече беше на 110 км/ч! Ударът беше челен, със почти нулев спиравен път. Пораженията : майка ми (с колан, но припадайки в момента на удара, без което можеше да отърве и устната) - счупен крак, сцепена устна и нещо по прешлените, отзад - баща ми - счупен нос, изкълчено рамо, един комшия - лицето му беше нарязано отвсякъде (не от стъклата на автомобила а от бутилката, която държеше - отзад се пиеше, да), брат ми, който беше заспал в средата - след излитане и удар с глава в таблото - счупена ключица, счупен крак и кома около 20-на дни, като в момента на удара си беше глътнал и езика, добре че са му го извадили. И сега състоянието на пътника до шофьора - мястото на мъртвеца, демек аз - без нито една драскотина, като изключим болката в гърдите от натъртването на колана, която на фона на всичко останало си е глезотия. Колата беше Форд Ескорт 1984-а и от нея не беше останало почти нищо.
Излишно е да казвам - слагайте колана, защото без него сега този пост щеше да е подписан с:
"Много поздрави от рая, пратете ми някое Волво, че тук има само трошки Smile"
Аз също градско не го слагам (просто карам много часове и не се издържа), но извънградско задължително!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)