The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Двигателя тресе на студено

#1
Д24ТИК 940ка. Като запаля на минус 10 и двигателя тресе за 1 минута и после се оправя се едно работи на 4- 5 цилиндъра. Пали от 4етвърт оборот ина4е. Карам с гъсто масло 15W50 за рейс дали може от това да е то и колата си е като рейс де. Чудя се дали некоя дюза е за 4истене или нема компресия некой цилиндър или свещ някоя пак е заминала то от 6 се некоя изгаря по някое време.

Ако на някой муи се е слу4вало да каже.
Reply

#2
Свещите са само за да подгряват и да запали.Щом палиш не е от тях.
Reply

#3
Ама незнам на колко цилиндъра паля. Може неколко да не подгреят нафтатата и да запалят полвината само примерно това ме съмнява
Reply

#4
Може и горивото да обвиниш :wink:
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#5
Ами да като сипя тройно рафинираната нафта от един локомотив сименс колата хар4и литър по малко и ускорява по бързо и ми се струва 4е пуши по не4ерен дим за разлика от нафтата на лукойл. Оба4е нямам сега от нея за да пробвам а пък трябва и -10 да оцеля температура.
Reply

#6
В тоя тон на мисли Мирец, имам въпрос към теб:
ти от двойно или тройно дестилираната вода от ВиК използва когато ти замръзна чешмата у вас?

После нямали пари в БДЖ
Reply

#7
Обогатителя как е ,като запалиш оборотите какви са .
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#8
Обогатителя как е ,като запалиш оборотите какви са .
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#9
Ами като запаля и оборотите се менят от 1000 до 1100. Едната свещ е била при4ината за това не е попдгрявала и нафтата не е могла да се възпламени веднага и колата е ба4кала на неколко цилиндъра по малко. Сега я смених и си купих филтър с подгряване и е много яко.
Оборотите отиват на 1100 някъде и си седят там и постепенно със загряване падат.
А с по готина нафта и неработеща свещ го няма проблема явно нафтата е успявала да се възпламени въпреки студа.
Reply

#10
aleks12345 Wrote:Ами като запаля и оборотите се менят от 1000 до 1100. Едната свещ е била при4ината за това не е попдгрявала и нафтата не е могла да се възпламени веднага и колата е ба4кала на неколко цилиндъра по малко. Сега я смених и си купих филтър с подгряване и е много яко.
Оборотите отиват на 1100 някъде и си седят там и постепенно със загряване падат.
А с по готина нафта и неработеща свещ го няма проблема явно нафтата е успявала да се възпламени въпреки студа.


това за свеща е ясно но я дай малко повече инфо за този филтър с подгряване не съм чувал за такива до сега.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)