The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
В40 1,9 ТДИ- Синкав дим при студен двигател

#21
да ти кажа честно -кой да пита?
Reply

#22
milenhr Wrote:Здравейте! Отскоро забелязах, че карайки със студен двигател с около 2000 оборота и отпускайки педала на газта без да изключвам от скорост, колата отзад започва да изхвърля гъст облак синкав дим. Димът се появява при намаляне на оборотите до около 1000-1100. При загрял двигател не се наблюдава подобно нещо. Не съм забелязал да ми гори масло колата. Редовно го следя.
Колата е Волво В40 1,9 ТДИ /F8QT на Рено двигател/. Имате ли някакво обяснение. Пак казвам, не е бял пушек от конденз, а облак синкав дим и то при критично намаляне на оборотите, без да се изключва от скорост. Намалянето на оборотите става без използване на спирачките на колата, а само от двигателят намаля скоростта при движение по лек наклон надолу.
Някакви идеи да имате от какво може да е проблема?
извинявам се но не зная по какъв начин мога да направя тема за моя проблем.карам волво с40 1998 година 1,9 тди двигатела е на рено,та моя проблем е следния,точно като запаля колата около 10-15 минути изкарва сив пушек и се получава нещо като прекъсване на определени интервали от време.също така на по-дълъг преход ми губи по малко охладителна течност.карах колата на майстор той провери свещите след което разглоби и дюзите.сложи подложки под пружините които създават налягането на което да се впръсква горивото от разпръсквачите,та налягането на моите дюзи преди да постави подложките беше 1.1,а след подложките стана 1.35 като майстора ми каза,че нормално е налягането да е към 1.5.само че дори и след ремонта мисля,че стана по зле.имам и още едно питане някой може ли да ми каже на кой цилиндър е умната дюза.благодаря предварително.
Reply

#23
Колега, да не те плаша ама това (синкав дим + загуба на охл. течност) си звучи като тръгнала гарнитура на главата...
Пиши с кой двигател си (90, 95 или 114 кс. - съответно D4192T, D4192T2 D4192T4 ).
D4192T е предразположен към този проблем и често се среща (и аз минах през това), за по- мощните разновидности не съм сигурен.
Не виждам голяма връзка между твоя проблем и налягането на дюзите при впръскване. Следи си внимателно температурата, че ако я прегрееш ускоряваш процеса и ремонта ще ти се наложи преди да си го планирал.... Дано съм лош пророк

Желая ти успех и пиши като разбереш повече
Volvo V40 1.9 TD D4192T (F8QT)
Volvo 855 2.5 TDI D5252T
Reply

#24
[quote="dalmode"]Колега, да не те плаша ама това (синкав дим + загуба на охл. течност) си звучи като тръгнала гарнитура на главата...
Пиши с кой двигател си (90, 95 или 114 кс. - съответно D4192T, D4192T2 D4192T4 ).
D4192T е предразположен към този проблем и често се среща (и аз минах през това), за по- мощните разновидности не съм сигурен.
Не виждам голяма връзка между твоя проблем и налягането на дюзите при впръскване. Следи си внимателно температурата, че ако я прегрееш ускоряваш процеса и ремонта ще ти се наложи преди да си го планирал.... Дано съм лош пророк
здравейте,искам да ви разкажа за предисторията на колата.докарана е на ход от италия и при пристигането без да е загрявала по път беше вкарала масло в разширителния съд,при което последваха необходимите ремонти-шлаифане на глава(там кътдето я шлаифаха я провериха и за пукнатини),взехме и метална гарнитура която би трябвало да е по качествена.колата в момента не губи масло а и се надявам че не е издухала и тази гарнитура за около година.благодаря ви за изказаните мнения.
П.С.-относно двигатела е 90 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)