Posts: 809
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Cavalera Wrote:bg_tiger1978 Wrote:..т.е. как ще се отчете че съм на задна предавка, като скоростната кутия си работи по механичен начин :?: Имаш управление на фаровете за задна...
Искаше да кажеш задна светлина предполагам.Датчикът е на скоростната кутия и кабелът минава по прага.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Точно така Мите, точно това исках да кажа: "Бялата светлина за задна скорост, намираща се в задните фарове".
Като цяло, лоста изглежда много добре осветен така, а ако се реализира и идеята за двата цвята ще е още
по-добре и ще отпадне честия въпрос "на 1-ва ли съм или на задна"
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Cavalera Wrote:Точно така Мите, точно това исках да кажа: "Бялата светлина за задна скорост, намираща се в задните фарове".
Като цяло, лоста изглежда много добре осветен така, а ако се реализира и идеята за двата цвята ще е още
по-добре и ще отпадне честия въпрос "на 1-ва ли съм или на задна" да прави сте и двамата, но не съм сигурен, как бих събрал два диода на едно място и отделно ако ми трябват два кабела да прекарам за всеки диод по отделно, просто забравете , място йок :? :minigun: Поздрави :lol: :lol: :lol:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 26
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
0
bg_tiger1978 Wrote:Cavalera Wrote:Точно така Мите, точно това исках да кажа: "Бялата светлина за задна скорост, намираща се в задните фарове".
Като цяло, лоста изглежда много добре осветен така, а ако се реализира и идеята за двата цвята ще е още
по-добре и ще отпадне честия въпрос "на 1-ва ли съм или на задна" да прави сте и двамата, но не съм сигурен, как бих събрал два диода на едно място и отделно ако ми трябват два кабела да прекарам за всеки диод по отделно, просто забравете , място йок :? :minigun: Поздрави :lol: :lol: :lol: Светодиода/двойния/ по големина е и размер е колкото с един цвят,и с три извода като се използва общ минус,и имайки в предвид малкия ток ,може да се използва лентов кабел ,той е тънак и плосък и вярвам ,че ще има място
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
sea_iron_man Wrote:bg_tiger1978 Wrote:Cavalera Wrote:Точно така Мите, точно това исках да кажа: "Бялата светлина за задна скорост, намираща се в задните фарове".
Като цяло, лоста изглежда много добре осветен така, а ако се реализира и идеята за двата цвята ще е още
по-добре и ще отпадне честия въпрос "на 1-ва ли съм или на задна" да прави сте и двамата, но не съм сигурен, как бих събрал два диода на едно място и отделно ако ми трябват два кабела да прекарам за всеки диод по отделно, просто забравете , място йок :? :minigun: Поздрави :lol: :lol: :lol: Светодиода/двойния/ по големина е и размер е колкото с един цвят,и с три извода като се използва общ минус,и имайки в предвид малкия ток ,може да се използва лентов кабел ,той е тънак и плосък и вярвам ,че ще има място а за диода знам, но, кабела е проблема :lol: ,но може да пробвам и пак ще постна ако успея иако не ме домързи естествено :mrgreen: :mrgreen:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 675
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Колеги незнам как точно е направена инсталацията за осветяване на купето, но си мислех друго неможе ли да върже колегата диодите през бутона,който управлява яркоста на на осветеност,а ако и тогава е на 100% диода може да се сложи някакво малко съпротивление и когато бутона е на макс диодите ще светят със силата на другите крушки.Така ще регулираш всичко с оригиналното копче и ще е като фабрично цялата система.По питя на логиката така го мисля аз без да съм запознат с инсталацията.
Аз все си мисля за друга екстра която всеки може да направи сам и не е толкова сложно.Продават се едни тънки диодни ленти,който съм си мислел да монтирам под вратата и когато я отворите да ви осветява замята.Мислел съм го по следния начин:
- Залепвате диодната лента и прокарвате кабелите през дупката ноято е отдолу на втатата(поне при моето С80 има)
-Прекарвате кабелите в купето и от там по колонката чак до плафона.
-разглабяте плафона и запоявате кабелите на клемите на крушките(така не е нужно да имате някави сложни схеми или някакви специални умения по електроника)
-При диодите е важно да се спазят "+" и "-"
При С80 на задните врати е много по-лесно понеже има осветление на вратите и диодите се запояват направо там.
I VOLVO
|