The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1992 Volvo 245

#1
Здравейте!Преди броени дни се метнах на една свежа баба-'92 245.Има дребни забележки,има какво да се направи по нея,но на мен ми харесва.Проблемите,които констатирах досаега са свързани с километража и някои индикации по таблото.Сега малко факти: - след разглобяване на арматурното табло се убедих,че "информирането" на скоростомера не е механично (чрез жило),ами е по електронен път.Огледах кутията,не намерих нищо подобно.Но над задния мост намерих един куплунг с две женски пинчета,омотан стабилно с тел към някаква щанга над моста.Дотук-добре.Но не намерих никъде електровход,където да куплирам куплунга.Просто липсва.Според един руски менюъл модел 1986 240 е с електронен километраж и четеца е монтиран на капака на диференциала .Да,ама при мен на капака няма нищо,по тръбата на моста също,нито по корпуса на дифа.Сега едно предположение-изгърмял диф и последвала смяна на целия мост с друг такъв от друга модификация,без електронен километраж.Или пък смяна само на капака на дифа с обикновен такъв,без електровход.Има още неизвестни...
Дайте някакви факти,какво знаете,насочете ме .
След това предложете,ако намерите за необходимо,и някакво решение на ситуацията.
Благодаря,изинявам се за евентуално спамене,нетактичност или пък некоректност.
Reply

#2
Здравейте!Преди броени дни се метнах на една свежа баба-'92 245.Има дребни забележки,има какво да се направи по нея,но на мен ми харесва.Проблемите,които констатирах досаега са свързани с километража и някои индикации по таблото.Сега малко факти: - след разглобяване на арматурното табло се убедих,че "информирането" на скоростомера не е механично (чрез жило),ами е по електронен път.Огледах кутията,не намерих нищо подобно.Но над задния мост намерих един куплунг с две женски пинчета,омотан стабилно с тел към някаква щанга над моста.Дотук-добре.Но не намерих никъде електровход,където да куплирам куплунга.Просто липсва.Според един руски менюъл модел 1986 240 е с електронен километраж и четеца е монтиран на капака на диференциала .Да,ама при мен на капака няма нищо,по тръбата на моста също,нито по корпуса на дифа.Сега едно предположение-изгърмял диф и последвала смяна на целия мост с друг такъв от друга модификация,без електронен километраж.Или пък смяна само на капака на дифа с обикновен такъв,без електровход.Има още неизвестни...
Дайте някакви факти,какво знаете,насочете ме .
След това предложете,ако намерите за необходимо,и някакво решение на ситуацията.
Благодаря,изинявам се за евентуално спамене,нетактичност или пък некоректност.
Reply

#3
Здравеи колега не си збъркъл с избора си .
А сега относно твоя проблем , жилото ти трябва да излиза от купето точно до серво апарата .
и да минава в дясната половина на колата и след това да се суска на доло и да отива до края на скорустната кутия и трябва да е включено на един капак точно до от където почва кардана . Ако няма такова нещо значи ти е сменена кутията с такава от 7ца или 9ка които са с електронен километраж .
Ако наистина имаш кулунг на задния мост зани решението ти е да се отповодят кабели до датчика и да си смениш скоростомера с електронен .
Ако имаш някакви въпроси не се притеснявай да питаш . Smile
Успех .
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#4
даи VIN
Направи го както трябва!
Reply

#5
Колегата stvri правилно те е насочил, и аз мисля че скоростомера би трябвало да е с жило - ако си с скорости М46. По принцип скоростомера е механичен, с жило и взема информация от опашката на скоростите до фланеца за кардана, това при положение че си със скорости от 2хх-ра серия. Ако нещо е подменяно тогава за да помогнем е най-добре да ни упътиш със снимков материал :wink: . Но за да не гадаем дай VIN номера на шасито - намира се на колонката на предна дясна врата - там където е прекъсвача за плафона в купето.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Колеги,довечера ще постна ВИНа.Относно километража-в основния пост се опитах да обясня,че на таблото НЯМА вход за жило.Не е предвидено да има жило.На скоростната кутия не открих отвор за монтиране на жило.Но над задния мост открих едно шлаухче с 2 кабела в него,завършващо с куплунг с два женски пина.То се движи успоредно на опроводяването за индикацията на нивото на гориво в резервоара,минава през люкчето на дъното на багажника и минава покрай резервоара.Дължината му е точно като че трябва да се щракне на капака на дифа.Но на капака на дифа няма нищо!Сменян мост?Сменян капак?Тия дни ще се изясни всичко.Според ве4е цитирания от мен руски менюъл на модела 240 от 1986 година информирането на скоростомера е по електронен път,чрез магнитен датчик,разположен в дифа.
Благодаря ви за вниманието,колата е страхотна,направена е истински....
П.С. Джантите са алуминий Волво,някаква спица,14'',но е с много ниски гуми,което ме дразни.Да слагам по-висока 14'' гума или пък 15'' джанта и висока 15'' гума?
П.С.1 Изтекъл е напълно един преден амортисьор-колко би струвал в магазина?
П.С.2 Мотора е 2000см3,Волво,с инжекцион.Л или ЛЕ Жетроник е това? Имам ламбда сонда,която е основно заподозряна(засега без никакви доказателства) в неизпълнение на служебните си задължения и даже в подривна дейност.Ще се изясни..
Reply

#7
Амортесьорите се сменят по 2, това е лошта вест, а цената им е межу 100 и150 лв с отстъпките на клуба.
Преторъчвам ти тези от СКАН ТЕХ, мисля че бяха САКС ( 100 лв.). Имат и тампоните. 90 лв.
Направи го както трябва!
Reply

#8
Аз преди 4 години ги смених моите предни амортисьори и ги взех от мото пфое за 234 лева двата
на тях пише волво и са произведени от монро .
Цената е без монтаж .
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#9
На някого да му се намират двете релето,които управляват моторите на централното заключване?
Този сиукс,който е монтирал скапанат аларма,ги е оскубал.Премахнах негодно вързаната аларма и искам да възстановя оригиналната схема.Предполагам,че реленцата са с квадратно тяло,с по пет крачета,на външен вид еднакви.Намират се зад централната конзола на таблото,зад редицата от бутони.
Благодаря.
Reply

#10
Малко раздвижване по тази забравена тема-старата баба ощее при мен,монтирах и газова бутилка и тръба,чака си инжекциона.
Имам известни драми с него,по- точно с този LH Jetronic,но не е болка за умиране,поне засега.
Възникна въпрос: Защо този автомобил е с две горивни помпи и каква е схемата им на електрическо свързване?
До скоро!
PS-Някое говедо ми задигна едната част от емблемата на решетката и сега не мога да намеря никъде...


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)