This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за появило се стържене
#1
Здравейте!Моля, ако можете отговорете_Внезапно се появи стържене в скоростната кутия или съиденителят,когато давам газ,или съм го натиснал, не свири.При отпуснат или без газ-свири.Ако знаете,да ми кажете,къде се намира пробката за масло в скоростната кутия-може да липсва масло.Колата е Volvo 340 disel.Благодаря предварително.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Контролната пробка би трябвало да е някъде отстрани на скоростите, отвиваш,бъркаш вътре и би трябвало да напипаш масло, ако ли не - трябва да долееш. На мен ми се струва че проблема ти е по-скоро във аксиалния лагер на съединителя, но така от разстояние не мога да дам "диагноза" :roll: . Успех.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
2000 Volvo V40, D4192T3, manual M56, 115 hp., 265Nm. - Холандеца
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#3
Да уточним колега reart:
Между съединителя и скоростите има почти 2 метра!
Откъде точно идва звука - отпред или отзад? :roll: И какъв е по-точно?

А пробката на скоростната кутия е отстрани (отляво - шофьорската страна) и беше нещо с голям размер шестограм - май 22.
На диференциала е отзад и е вътрешен четириграм.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Благодаря много за отзивчивоста Ви!Шумът е отпред,малко вдясно от шофьора.То си е направо стържене на метал.
Цитирай
Thanks given by:
#5
1. Лагер на амбриажната ос.
2. Кардан - разхлабена стяга и вала започва да превърта във втулката на кардана.
3. Аксиален лагер - пробвай като повдигнеш с крак педала на съединителя, дали стърженето изчезва.
4. Вилката на аксиалния лагер - ако я няма пластмасовата полусфера на фиксатора - тогава шумът е по-скоро дрънчащ на празен ход, а при погаване на газ - изчезва.
5. Нещо в съединителя - няма да изброявам.
6..............
7.......
Цитирай
Thanks given by:
#6
Благодаря много на отзовалите се колеги!
Проблема се оказа доста лесен,беше се откачила една тръба отпред,дето държи двигателя,и кардана трие в гърнето на ауспуха.Оправи се.Благодаря пак.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)