The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за свързване на датчика на хол-Помощ

#1
Здравейте колеги, сложих си на реното двигател от 480 турбо с инсталация от 440 турбо. Въпроса ми е следния цветовете на кабелите на датчика на хол са червен и бял. А на самата инсталация жълт и черен. Дайте ми съвет понеже не искам да си пробвам. И още нещо на въпросните жълт и черен кабел са вързани 2 други кабела с други цветове а около самите 2 цвеята има жички като оплетени около 2-та кабела и на тия жици вързан 3-ти кабел

Ето и снимките
   

   
Reply

#2
ioshi_s_golf Wrote:Здравейте колеги, сложих си на реното двигател от 480 турбо с инсталация от 440 турбо. Въпроса ми е следния цветовете на кабелите на датчика на хол са червен и бял. А на самата инсталация жълт и черен. Дайте ми съвет понеже не искам да си пробвам. И още нещо на въпросните жълт и черен кабел са вързани 2 други кабела с други цветове а около самите 2 цвеята има жички като оплетени около 2-та кабела и на тия жици вързан 3-ти кабел

Ето и снимките
[ATTACHMENT NOT FOUND]

[ATTACHMENT NOT FOUND]

Снимките са много зле и нищо не се разбира. На първата виждам дросела с TPS-a, и някакви кабели
които не се разбира къде точно отиват. Този датчик на Хол за какво е - датчик за положението на колянов вал (на маховика) или датчик за положението на разпред. вала (обикновено служи за запалване)?
Датчиците на хол трябва да имат и захранване, т.е. поне три кабела трябва да има към него: плюс, маса и сигнал.
Да не би да е VR (индуктивен) датчик който е с две жици и оплетка отвън?
Дай малко повече инфо да видим какво е и как трябва да е.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
ipdown Wrote:
ioshi_s_golf Wrote:Здравейте колеги, сложих си на реното двигател от 480 турбо с инсталация от 440 турбо. Въпроса ми е следния цветовете на кабелите на датчика на хол са червен и бял. А на самата инсталация жълт и черен. Дайте ми съвет понеже не искам да си пробвам. И още нещо на въпросните жълт и черен кабел са вързани 2 други кабела с други цветове а около самите 2 цвеята има жички като оплетени около 2-та кабела и на тия жици вързан 3-ти кабел

Ето и снимките
[ATTACHMENT NOT FOUND]

[ATTACHMENT NOT FOUND]

Снимките са много зле и нищо не се разбира. На първата виждам дросела с TPS-a, и някакви кабели
които не се разбира къде точно отиват. Този датчик на Хол за какво е - датчик за положението на колянов вал (на маховика) или датчик за положението на разпред. вала (обикновено служи за запалване)?
Датчиците на хол трябва да имат и захранване, т.е. поне три кабела трябва да има към него: плюс, маса и сигнал.
Да не би да е VR (индуктивен) датчик който е с две жици и оплетка отвън?
Дай малко повече инфо да видим какво е и как трябва да е.


Така моя датчик на хол е на маховика и е с 2 кабела. Да индуктивен е датчика с 2 жици и оплетка от вън? Та сега какво следва
Reply

#4
Значи за правилния датчик си мисля. Все пак, това не е датчик на Хол, индуктивен датчик си е.
Ако не бъркам този мотор е с отделен компютър за запалването и за инжекциона.
Индуктивния датчик е закачен към компютъра за запалването.
На тази схема датчика е 17, и е закачен към пинове 23 и 10, и оплетката към 11:
[Image: connections%20EZ210K.JPG]

Незнам като цветове какви са кабелите, но може опитно да установиш - в единия случай мотора може въобще да не запали, или да запали и изгасне почти веднага. Това е защото когато е обърната полярността на сензора той "вижда"
липсващия зъб на маховика като два зъба и това обърква компютъра. Оплетката е много важна, тя предпазва от смущения сигнала - променлив ток, честотата и амплитудата на който нараства много при високи обороти, но при ниски
е доста слаб, и тогава ако не е екраниран всяко едно искрящо реле може да внесе смущения, да не говорим за бобината
за запалване която може да "шуми" ужасно силно.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#5
Колега ipdown имаш ЛС
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)