03-20-2010, 07:34 PM
Здравейте,имам Волво 440 и нещо капе масло от скоростната кутия на какво може да се далжи това .Благодаря
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
VOlVO 440
|
03-20-2010, 07:34 PM
Здравейте,имам Волво 440 и нещо капе масло от скоростната кутия на какво може да се далжи това .Благодаря
03-21-2010, 11:52 AM
как се сменяват семерингите на скоростната кутия на волво 460(1.8 бензин)-лявата по посока на движението
03-22-2010, 08:57 AM
Колега, нищо лично и НЕ ВЛАГАМ НИКАКВИ ЧУВСТВА. Това което ще кажа е напълно в кръга на шегата и не цели по никакъв начин обида или накърняване на чувства, приеми го начин на изразяване
jerrybg123 Wrote:как се сменяват семерингите на скоростната кутия на волво 460(1.8 бензин)-лявата по посока на движениетоПодгови си един анален разширител Ф110... Но по мое мнение е МАЛКО по-лесно отколкото дясната. ПО МОЕ МНЕНИЕ, защото по-малко работи ти пречат. Върви дай 50 кинта на някой да ти го смени пък ти си гледай формулата например. Не си заслужава бъхтенето. Има нещо, които е по-добре да си направиш сам, но СПОРЕД МЕН това НЕ Е от тях Поради това, че те засилвам при майстора не изпадам в подроности "как се сменяват семерингите", но ако си решил да си ги смениш сам, зареди се с търпение и много парцали Аз пък не ти отговорих на въпроса.... Трябва ти канал. Източваш маслото на кутията, разкачаш полуоската - ти си избери как, но най-безобидно е да откачилш носача и ябълката на кормилната рейка, за да може свободно да излезе навън барабар със лагера сп. апарат диск, абе цялото в комплект, без да пипаш карета - по-малко мазнотия и по-малко пипкава работа имаш 5 болта, стига да не се заинатят. Развиваш трите болта на полуоската откъм кутията и вече имаш достъп, сменяш к'вот ще сменяш и в обратен ред. Казах че е по-лесно защото на дясната ти пречи донякъде стартера (може и без да се свали, но нямаш пространство да работиш) пречат ти изпускалните колектори и задния тампон абе изобщо мазна, мизерна работа независимо лява или дясна. Не е сложно, напротив, но не си заслужава труда според мен... Сменях съединител този уийкенд и съжалих 10 пъти че не дадох някой лев пък аз да си гледам кефа с детето в парка например.... Все пак успех в начинанието
03-22-2010, 10:12 AM
jerrybg123 Wrote:как се сменяват семерингите на скоростната кутия на волво 460(1.8 бензин)-лявата по посока на движението Там не е семеринг, ами е лагер - играещ ролята на семеринг. Трябва да се види, дали тече от маншона, от закрепването му към скоростната кутия или от самата полуоска. Ако е между полуостката и маншона - значи лагерът е прокапал. Може просто да се е разхлабила и скобата на маншона, която стиска лагера. Ако се сменя лагера или маншона, трябва много да се внимава за лагерите на карето, да не изпопадат в скоростната кутия и после да има ядове... |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |