The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко предложения към админите

#1
Здравейте, ето няколко предложения от мен.
Мисля, че сме твърде малко за да се делим на модели. Предложениетио е драстично да се намали броя на разделите. Ето моето виждане:
1. общ форум и volvo cars - се съединяват в един радел.
2. полезна информация и сервизи се обединяват в една тема,
3. волво спорт, future cars и на лафче се обединяват в едно;
4. всички радели от volvo cars се обединяват в едно. Останалото ми се струва добре. Естествено това е само мое виждане. С тези поправки се надявам да се "съберат" членовете защото и така не сме много активни. Предполагам, че основната тема би трябвало да е общата сега намираща се под заглавието "volvo cars".
5. Мислих да предложа, като препоръка в подписа всеки да си сложи описание на колата, това ще улесни хората при отговори и т.н. Разбирам, че се готви мод по този въпрос - така, че това предложение може би не е актуално.
6. Нека има анонимен достъп - не мисля, че ще навреди. За стимулиране на регистрираните може да се въведе рейтинг базиран на брой постове - това е и добър ориентир за останалите и нови членове, кои колко и от кога Smile
Поздрави отново и ако ви трябва помощ - свиркаите.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#2
Nikson Wrote:Здравейте, ето няколко предложения от мен.
Мисля, че сме твърде малко за да се делим на модели. Предложениетио е драстично да се намали броя на разделите. Ето моето виждане:
1. общ форум и volvo cars - се съединяват в един радел.
2. полезна информация и сервизи се обединяват в една тема,
3. волво спорт, future cars и на лафче се обединяват в едно;
4. всички радели от volvo cars се обединяват в едно. Останалото ми се струва добре. Естествено това е само мое виждане. С тези поправки се надявам да се "съберат" членовете защото и така не сме много активни. Предполагам, че основната тема би трябвало да е общата сега намираща се под заглавието "volvo cars".
5. Мислих да предложа, като препоръка в подписа всеки да си сложи описание на колата, това ще улесни хората при отговори и т.н. Разбирам, че се готви мод по този въпрос - така, че това предложение може би не е актуално.
6. Нека има анонимен достъп - не мисля, че ще навреди. За стимулиране на регистрираните може да се въведе рейтинг базиран на брой постове - това е и добър ориентир за останалите и нови членове, кои колко и от кога Smile
Поздрави отново и ако ви трябва помощ - свиркаите.

Добре дошъл. Относно разделите - клубарите да решат. Няма технически проблеми да ги обединим, стига това да е решението на клуба. За модът - инстарлиран, преведен и конфигуриран е. Работи се по доизкусуряването на бутините (имг файловете). Работи и се използва от 16 човека за момента. Така е настроен, че да може всеки регистриран потребител да сложи снимки и информация за колата си. Може да описва какви подобрения е направил, качеството им и също така да поставя снимки. Както виждаш - под моето име пише за автомобила и съответно ако последваш линка - ще покаже допълнителна информация и снимки. Съветвам те и ти да направиш така. Ако смяташ, че е по-удобно данните да са в подписа ти - така да бъде. В крайна сметка всичко, което се прави за сайта и форума е за всеобщо удобство.

За нерегистрираните потребители - мога да махна ограничението на правата им. Отново това да решат хората от клуба.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#3
подкрепям обединението на всички модели от Volvo cars в едно - вярно е че не сме толкова много да се делим и по модели. на мен са ми помагали повече клубари с други модели отколкото с моя. има много еднакви части и агрегати в различните модели а и не си помагаме само по линия на моделите дето караме.
Относно анонимния достъп съм малко резервиран- обикновено некултурните ( да не се изразявам по-така) са анонимни а всеки дето е на светло се държи като нормален писач. Дори да си регистриран пак може да спориш с някого в рамките на добрия тон и с факти. Да, всеки има право на мнение и като за начало бих подкрепил анонимния достъп но при строг контрол от модераторите. при системно наличие на остър тон и грубости от анонимни ще подкрепя краиности -без регистрация няма писане.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
sasho_s40 Wrote:подкрепям обединението на всички модели от Volvo cars в едно - вярно е че не сме толкова много да се делим и по модели. на мен са ми помагали повече клубари с други модели отколкото с моя. има много еднакви части и агрегати в различните модели а и не си помагаме само по линия на моделите дето караме.
Относно анонимния достъп съм малко резервиран- обикновено некултурните ( да не се изразявам по-така) са анонимни а всеки дето е на светло се държи като нормален писач. Дори да си регистриран пак може да спориш с някого в рамките на добрия тон и с факти. Да, всеки има право на мнение и като за начало бих подкрепил анонимния достъп но при строг контрол от модераторите. при системно наличие на остър тон и грубости от анонимни ще подкрепя краиности -без регистрация няма писане.

Очаквам още няколко мнения по темата в полза на обединението и направо действам. Само кажете какво ад правим със анонимните потребители? Аз в последно време мога да отделям повечко време във форума, но за напред не знам дали ще мога да прилагам строг контрол.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#5
На мен идеята хич не ми допада,тепърва все пове4е хора ще ставаме и повече ще се пише в форума.Така си е идялно и няма нужда да се пипа(мое мнение де)


ПП:Няма да се сърдя ако го направите де,но изразявам мнение :wink:
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#6
sasho_s40 Wrote:подкрепям обединението на всички модели от Volvo cars в едно - вярно е че не сме толкова много да се делим и по модели. на мен са ми помагали повече клубари с други модели отколкото с моя. има много еднакви части и агрегати в различните модели а и не си помагаме само по линия на моделите дето караме.
Относно анонимния достъп съм малко резервиран- обикновено некултурните ( да не се изразявам по-така) са анонимни а всеки дето е на светло се държи като нормален писач. Дори да си регистриран пак може да спориш с някого в рамките на добрия тон и с факти. Да, всеки има право на мнение и като за начало бих подкрепил анонимния достъп но при строг контрол от модераторите. при системно наличие на остър тон и грубости от анонимни ще подкрепя краиности -без регистрация няма писане.

Напълно съм съгласен със Сашо
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#7
Не мисля, че трябва да се притесняваме от анонимния достъп - какво като се появи някои по-невъзпитан човек. Не сме чак толкова чувсителни. Проблеми може да има само с рекламите и ГО но и това не е фатално. В клуба на ДИР-а анонимния достъп е разрешен и мисля, че не сме страдали кои знае колко от това. За сметка на това задължителната регистрация често е причина някои да се откаже от участие. Аз например мразя задължителните регистрации. Чак когато се уверя, че ми харесва мястото - пристъпвам към реистрация. Все пак админите имат право да трият и заключват теми - особенно ако са на нерегистрирани. Нека анонимния достъп бъде ограничен - да се използва само едно име - например GUEST - да няма право да редактира съобщенията си и т.н. Нека да започнем така - а ако се окаже проблем - винаги можем да отменим "свободния" достъп. Нека не забравяме основни принципи в бизнеса - сега сме в процес на капитализация - така, че... помислете по въпроса.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#8
И аз съм за ограничени права на нерегистрираните,но все пак е добре да могат да пишат,смятам че е добре в правилата да се въведе тактично предупреждение относно рекламите,търговците и ГО,ей така, да си знаят че няма да ги толерираме.
И наистина сме много малко да се делим на модели,най малкото е досадно да цъкаш за да видиш всички нови теми и отговори,което ми напомня че е добре да има бутон - непрочетени теми и отговори, за по удобен достъп,което пък удобство или по точно липсата му ще дразни и приканва към регистрация често минаващите оттук Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
merck_440_1.8mi Wrote:най малкото е досадно да цъкаш за да видиш всички нови теми и отговори,което ми напомня че е добре да има бутон - непрочетени теми и отговори, за по удобен достъп,което пък удобство или по точно липсата му ще дразни и приканва към регистрация често минаващите оттук Smile
Ами има един такъв бутон - "Вижте всички актуални мнения" много е удобен Wink
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#10
И също така:
" Прочети новите съобщения след последното ми влизане "
то също ще ни бъде в удобство вместо да се ровим напред назад.

И след това пък да има и "Прочети следващото ново съобщение" - което ако може да е някъде на удобно място. Така че в всеки един даден момен да се отиде на следващото.

И ако може секи път като влеза в някоя страница се променя профила горе на главната страница -3те текста отдясно!

И още нещо:
Възможно ли е макар че ще трудно сигурно.....
Абе въртя клола и гледам датата която е нова и по това разбирам къде е писано и не съм чел. Трудно. Дали да бъде по тъмно! Или да има иконка за маркиране като прочетена!!
Помагайте. Ще бъде и за вас удобно.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)