The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Лампички по таблото.

#1
Някой сменял ли е лампичките по таблото(частта с километража), мисля че 1/4 са ми изгорели а е доста неудобно отдолу особенно на по-горните редове.Ако някой е свалял таблото нека сподели за някакви особености или да не се захващам?!?!
Reply

#2
Някой сменял ли е лампичките по таблото(частта с километража), мисля че 1/4 са ми изгорели а е доста неудобно отдолу особенно на по-горните редове.Ако някой е свалял таблото нека сподели за някакви особености или да не се захващам?!?!
Reply

#3
моля казвайте за какъв модел става въпрос! или най-добре си добавете колата в подписа за да се знае
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#4
моля казвайте за какъв модел става въпрос! или най-добре си добавете колата в подписа за да се знае
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#5
ами на мен не ми светеха по-голямата част, ама се оказа, че само трябва да се зачистят и не са изгорели. значи има един пиниз дето като махнеш едното капаче отдолу (мисля, че за бушоните) можеш да бръкнеш с ръка и да ги наместиш. Аз пробвах така, ама не стана. В един сержиз ми свалиха таблото и ги оправиха. Значи доста играчка е със свалянето щото трябва да се разглоби волана. Но ако имаш време не е кой знае каква философия. Не забравяй да си свържеш после при сглобяването ключа на клаксона! на волана! Успех
Reply

#6
ами на мен не ми светеха по-голямата част, ама се оказа, че само трябва да се зачистят и не са изгорели. значи има един пиниз дето като махнеш едното капаче отдолу (мисля, че за бушоните) можеш да бръкнеш с ръка и да ги наместиш. Аз пробвах така, ама не стана. В един сержиз ми свалиха таблото и ги оправиха. Значи доста играчка е със свалянето щото трябва да се разглоби волана. Но ако имаш време не е кой знае каква философия. Не забравяй да си свържеш после при сглобяването ключа на клаксона! на волана! Успех
Reply

#7
Аз си ги сменях на скоро на 460-цата и не е кой знае колко сложно. Сваляш волана и после развиваш всички болтчета Smile
Само трябва да внимаваш да не счупиш някоя от крехките пластмаси.
Май ще ти се наложи и да откачиш жилото на километража за да извадиш самото табло. Извадиш ли го после е лесно.
Успех Tongue
Reply

#8
Аз си ги сменях на скоро на 460-цата и не е кой знае колко сложно. Сваляш волана и после развиваш всички болтчета Smile
Само трябва да внимаваш да не счупиш някоя от крехките пластмаси.
Май ще ти се наложи и да откачиш жилото на километража за да извадиш самото табло. Извадиш ли го после е лесно.
Успех Tongue
Reply

#9
Аз на моето 440 имах същият проблем като го купих.Като вляза в 2-3 дупки и хоп половината ми табло не свети,влезна в още 2 и се оправи. Тази пластмаса която закрива пространството около контролното табло(на нея стоят и копчето за фаровете,подгряването на задното стъкло и т.н.) може да се свали и без да сваляш волана.Аз така направих.Трябва само малко да я поусучеш,но тя е доста гъвкава няма да се счупи.После отстрани на уредите виждаш бяла пластмаса която е хваната за желязната рамка на таблото с по 2 рапидки от двете страни.Като се развият те,трябва да се разкачи жилото на километража.Е това е малко зор,но ако си махнеш кората която ти е до таблото с бушоните лягаш до педалите и от там бъркаш с ръка нагоре докато набаряш жилото.То влиза в средата на таблото точно където е хваната стрелката на километража.Завърта се на 1/4 оборот самият куплунг където влиза и си готов.След това издърпваш този край на уредите който ти е от към шофьорската връта и ще видиш отзадната страна 2 куплунга който влизат в платката.Те са на щипки по 1 от горната и една от долната страна.Като разкачиш и тях вече можеш да си вземеш таблото вкъщи под ръка. Smile
Тъпото е че платката е тънка като лист и на мен ми се беше поразкъсала където влизат 4те големи крушки за осветлението,но след малко работа с поялник,пускане на 2-3 жици на проблемните места си реших проблема.Вече 3 месеца си бачка на 6. Надявам се да съм помогнал. Smile
Reply

#10
Аз на моето 440 имах същият проблем като го купих.Като вляза в 2-3 дупки и хоп половината ми табло не свети,влезна в още 2 и се оправи. Тази пластмаса която закрива пространството около контролното табло(на нея стоят и копчето за фаровете,подгряването на задното стъкло и т.н.) може да се свали и без да сваляш волана.Аз така направих.Трябва само малко да я поусучеш,но тя е доста гъвкава няма да се счупи.После отстрани на уредите виждаш бяла пластмаса която е хваната за желязната рамка на таблото с по 2 рапидки от двете страни.Като се развият те,трябва да се разкачи жилото на километража.Е това е малко зор,но ако си махнеш кората която ти е до таблото с бушоните лягаш до педалите и от там бъркаш с ръка нагоре докато набаряш жилото.То влиза в средата на таблото точно където е хваната стрелката на километража.Завърта се на 1/4 оборот самият куплунг където влиза и си готов.След това издърпваш този край на уредите който ти е от към шофьорската връта и ще видиш отзадната страна 2 куплунга който влизат в платката.Те са на щипки по 1 от горната и една от долната страна.Като разкачиш и тях вече можеш да си вземеш таблото вкъщи под ръка. Smile
Тъпото е че платката е тънка като лист и на мен ми се беше поразкъсала където влизат 4те големи крушки за осветлението,но след малко работа с поялник,пускане на 2-3 жици на проблемните места си реших проблема.Вече 3 месеца си бачка на 6. Надявам се да съм помогнал. Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)