The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Добавка за двигателно масло?

#51
dimitar76 Wrote:Идеята на тези добавки особенно тази <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.senax.bg/eshop/product/50/dobavka-za-maslo-cera-tec-video.html">http://www.senax.bg/eshop/product/50/do ... video.html</a><!-- m --> която ползвам аз на Лики Моли е да предпазват мотора от износване,няма такава която да ти помогне да не правиш основен ремонт.Не вярвам да си хвърлям парите на вятъра само,защото е оригинална немска и се добавя на 50 000км. Wink
Да, сигурно помагат ... но ти говориш за превенция, а не за лечение Wink
Лично аз не бих слагал подобно нещо в мотора си - сменям по-често маслото (10 000 км макс.) но това е въпрос на лично предпочитание Smile
Прав си, че няма добавки за ремонт на двигатели ... това се опитвам да убедя колегата, който упорито иска да си похарчи парите на вятъра :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#52
Съвсем малко от личен опит. Преди години изтърбуших от каране едно Рено 21 с двигател 1.7 бензин. Сложих добавка и не получих никакъв ефект. Буталните пръстени бяха заминали, замина и колата, че я бях намразил. Обяснението на познати майстори беше, че съм купил евтина добавка. Явно е имало и скъпи.... По същото време мой колега си внесе сам един Голф тройка. Смени маслото и получи таралясник като моето Рено. Той обаче направи основен ремонт и сега има вечен Фолксваген. При неговите километри на година ще спре да кара преди Голфа да се износи достатъчно.
Reply

#53
Никакви добавки няма да помогнат на моторите Ви,за да имат по дълъг живот.Както днес писах в една закачлива тема,при абсолютни грижи за колата през всичките 230 000 км,некачествените горива в БГ я съсипват.
Единствено 100 октановият бензин в Еко,за сега е 99% истински и за малката бегачка слагам добавка за охлаждането му,преди рейката,за да няма детонации.
Ала за дизелите в БГ няма спасение.Добавянето на 2Т масло води до още по големи нагари след дроселовите клапи.ЕГР работи извън норми и води до много по големи грижи с моторите Ви.
Не искам да Ви разубеждавам.Всеки да си слага,това което мисли.
Поздрави и успех в начинанията.

Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#54
ВолВО Wrote:Ще си карам Волвото поне още 5г.
Това е друго Wink
Най-изгодно ще ти излезе да си ремонтираш мотора, макар че първоначално ще изсипеш повече пари ...
BG VOLVO Member #00409
Reply

#55
ВолВО Wrote:Волвото е на много километри.Ремонтите са много скъпи.Затова искам да сложа тази добавка ,за да укрепя малко мотора за повече живот

На колко точно км. е колата ?
Моята е почти на 323 000км по километраж а имам силни съмнения че е на доста повече.
Карам я със пълна синтетика маслото почти не го пипа между смените.
Reply

#56
Може да изхлопа и на 200 000 и на 500 000. Гаранция няма Smile Но да се слагат добавки в маслото е странно.
Развален двигател с добавка не може да оправиш а да се надяваш че ще изкара повече само заради 1 добавка е несериозно. По добре качествено масло по често от колкото магически добавки.

Така да се каже и без това всичко е в сферата на надеждите :mrgreen:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)