The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
В70 Д5252Т не стартира

#1
Първо здравейте колеги нов съм във Форума ви и моля да ме извините ако повтарям темата въпреки че не намерих подобнна . И така по същество мой познат има В 70 2.5Д както става ясно от заглавието та проблема е че след влизане в сервиз за смяна на Демпферна шайба през Февруари от тогава колата упорито отказва да запали .Какаво е проверено :четена е с КТС- грешки няма съмнявахме се в Датчика на маховика но на живи данни от КТС-а го показва че работи не светва лампата за моторна електроника на таблото не подгрява да кажем че вече е топло и затова не подгрява но упорито отказва да запали ,Майсторът който е сменял демпферът и Ангренажа е убеден че е правилно зацепен и така ще съм много благодарен ако помогнете с нещо благодаря предварително!!!
Reply

#2
финна настройка на ъгъла на палене, на помпата или каквото там му се вика. Няма значение какво показват белезите, ако не се прекара през компютъра за донастройка винаги пали трудно
Reply

#3
там е работата че май не постъпва никакво гориво към цилиндрите и няма и помен за дори и минимален опит за запалване!
Reply

#4
е това е нещо друго - започвате голямото проверяване - резервоар, горивен филтър, нафтова помпа, горивопроводи и тн докато стигнете до купето. Ако не върви гориво проблемът е или механичен / нещо запушено / или електрически / нещо изгоряло /
Reply

#5
обичайният заподозрян е ГНП но пък не показва грешки!!!
Reply

#6
Гарване,
Метъла ти каза вече - динамична настройка на помпата!
При смяна на ангренаж, се сменя и ремъка и ролката и на нафтовата помпа.
След което се закача на тестера за донастройка на помпата. По предварително инфо - там е допустимо МАХ отклонение от 0,7 градуса. А за цял зъб и дума не може (не бива) да става! [-X

Ако ли не се получи, то тогава ангренажа ПАК долу и всичко отначало.
Това е положението
:!:
Успех!

пп:
... и поздрави на майстора :wink:
Reply

#7
Аааа, щом майстора е сигурен това е друго нещо :oops: :oops: :oops: Кажи на твоя човек, че ако я даде за няколко стотин лева аз ще я взема и ще си я мисля сам какво да я правя, ама първо кажи къде е тоя "майстор", че току-виж "оправил" и на някой друг колега колата :roll: :roll: :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
Проблемите на TDI-тата ,като спре да пали са много гадни .
Интересно че не ти казва нищо въпросния KTС Bosh
Да откриеш защо не пали ,ти трябва Сервиз за дизел(дизелови помпи Bosh)

Всичко друго е ала бала и загуба на време

п.п Не че пренебрегвам знанията на колегите ,но ти давам директно
правилния отговор .
Ако си в района на Варна кажи да ти дам тел. на човека който ти трябва
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)