Posts: 1,346
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Razsipnik, това дет ко казваш не е за съвет. Според мен, щом е преценил и е имал възможност, добре е направил колегата, че си е сменил всичко по спирачките. Е, че е вероятно, ако не е сложил оригинлни или най-малкото качествени части, да получи по-лоши спирачки е факт, но нали всичко се прави за по-добро...
А при теб колата ти спира добре, но при какви условия !?!... а спри натоварена с 4 човека кола рязко на магистралата от 140км/ч. до 0.. ако не ти изтръпне сърцето ела ми се обади, да ти стисна ръката. Много вероятно е след това да си събираш дисковете по пътя ... кофти работа. Само за сравнение в Австрия дисковете и накладки се сменят задължително на всеки 2 години, ако не решат на прегледа, че са износени и не те накарат да ги смениш.
Просто като съвет ... Не си правете експеримент с живота и сигурността, на вас и на останалите от движението !!! Производителя и техническите експертизи са доста категорични в това отношение...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Аз знам, че една кола може да не може да върви, но трябва да може да спира. Дебелината на чисто нови предни дискове на S/V40 е 24мм. Ха сега познайте при минус 6мм, какво е останало от дисковете на колегата Разсипник. Даже имам някакъв спомен, че минималния размер дебелина, който препоръчва производителя беше 21мм.
Колега Разсипник, ако това, което пишеш е вярно, направо отивай и си сменяй дисковете-приятелски съвет.
П.П. Естествено сложи и нови накладки :wink: .
Поздрави!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Аз знам, че една кола може да не може да върви, но трябва да може да спира. Дебелината на чисто нови предни дискове на S/V40 е 24мм. Ха сега познайте при минус 6мм, какво е останало от дисковете на колегата Разсипник. Даже имам някакъв спомен, че минималния размер дебелина, който препоръчва производителя беше 21мм.
Колега Разсипник, ако това, което пишеш е вярно, направо отивай и си сменяй дисковете-приятелски съвет.
П.П. Естествено сложи и нови накладки :wink: .
Поздрави!
Колеги, ако не сте установили до момента- НЕ ЛЪЖА И НЕ ЖЕЛАЯ ДА ЛЪЖА!
Във форума съм писал неща от първа ръка мои преки впечатления върху моето С 40.Във форума не влизам , за да лъжа или да се правя на интересен.Споделям си личното мнение и искам в повечето случаи съвет.Моля за извинение за доста глупавите ми въпроси в повечето случаи. :oops:
Относно състоянието на спирачните дискове - казвам това, което е в момента.
Външен ръб- 3,4 мм тоест над 3 мм износване, мерено със шублер(с опашната част на шублера).Не го казвам ,за да се хваля.ТОВА НЕ Е И СЪВЕТ. КОЛЕГИ НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕН.
То аз и друго правя от 5-та, превключвам на 3-та, за да има по-рядко ускорение. :mrgreen:
Просто си мисля, че тези спирачни дискове имат още живот, още ресурс на експлоатация.А и ще се ходи на море, трябват пари за там, за нов лаптоп, за цигарки, за парфюми. Нали карам Волво.Не Москвич.
Спирачките вече съвсем леко при спиране от по-висока скораст като, че ли приглушено свирят.
Ще гледам да ги карам до 20 000 км поне.
КОЛЕГИ, НЕ ПРАВЕТЕ ТАКА КАТО МЕН! :!:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Колега Разсипник, нямам никакво намерение или желание да те обвинявам в лъжа, не това е целта на този форум!!!! Имах предвид, ако данните са такива да сменяш дискове, а то се оказва, че са и по-зле :evil: . Има и друг по-точен начин да измериш дебелината на диска, че така с дълбокомера на шублера не е много меродавно измерването, да не говорим,че мериш само от едната страна, а диска не се износва равномерно от двете страни. Вземаш две гайки, слагаш ги от двете страни на диска и по тях мериш с шублера. После вадиш дебелината на гайките и получаваш точната дебелина на диска.Проблема е, че при прекалено тънък диск, освен евентуалното му пръсване при екстремно спиране, може да ти заклини в крайно положение бутало на спирачния апарат.Поздрави, а ти сам си прецени цигарките и парфюмите ли са по-важни или сигурността/твоята, на тези, които возиш и на тези, които срещаш по пътя/. Аз знам отговора на този риторичен въпрос, сигурен съм, че го знаеш и ти.
П.П. Въпроса за телесната миризма е свързан с личната хигиена,възпитанието и уважението към другите и себе си, а не с това каква марка автомобил притежаваш и управляваш.Отново поздрави.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Колега Разсипник, нямам никакво намерение или желание да те обвинявам в лъжа, не това е целта на този форум!!!! Имах предвид, ако данните са такива да сменяш дискове, а то се оказва, че са и по-зле :evil: . Има и друг по-точен начин да измериш дебелината на диска, че така с дълбокомера на шублера не е много меродавно измерването, да не говорим,че мериш само от едната страна, а диска не се износва равномерно от двете страни. Вземаш две гайки, слагаш ги от двете страни на диска и по тях мериш с шублера. После вадиш дебелината на гайките и получаваш точната дебелина на диска.Проблема е, че при прекалено тънък диск, освен евентуалното му пръсване при екстремно спиране, може да ти заклини в крайно положение бутало на спирачния апарат.Поздрави, а ти сам си прецени цигарките и парфюмите ли са по-важни или сигурността/твоята, на тези, които возиш и на тези, които срещаш по пътя/. Аз знам отговора на този риторичен въпрос, сигурен съм, че го знаеш и ти.
П.П. Въпроса за телесната миризма е свързан с личната хигиена,възпитанието и уважението към другите и себе си, а не с това каква марка автомобил притежаваш и управляваш.Отново поздрави.
Стойо, няма проблем. Поздрави и на теб.
Просто в последно време обмислям доста варианти.Един от тях ДАЙ БОЖЕ е да купувам по-нова кола.Или БМВ 520И или Волво С 60 - от по-слабите двигатели.Не би ми се искало(до 2-3 месеца ще знам) да влагам доста пари в кола, която евентуално ще пусна на продажба.
Ясно ми е че е рисково, обаче да чукна на дърво колата спира перфектно.
Това за личната хигиена........... дано е майтап, че много грубо прозвуча. :wink:
Ако става на въпрос за смяна са и предните амортесьори.Много неприятно , но факт.
Съжалявам за спама, това което го пиша не е за хвалене.Просто съм приятно впечатлен от издръжливостта на частите на Волво.Това са оригиналните спирачни дискове.А колато е производство 1997г.
Пример за качествена продукция.Това имах предвид.
Същевременно, новината за заминаващите си предни амортесьори ми дойде като гръм от ясно небе.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
|