The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
духнах гарнитура

#11
Ако решиш да я шлафайфаш знам един майстор до Техникумите аз съм шлайфал при него май вземаше към 20лв(преди 2г). Телефона ми е 0887807011.
Reply

#12
Ако решиш да я шлафайфаш знам един майстор до Техникумите аз съм шлайфал при него май вземаше към 20лв(преди 2г). Телефона ми е 0887807011.
Reply

#13
ще ви кажа,каква я свърших до сега:лек вятър на фреза(говорим за намаляната глава)по думите на братовчеда--той яшлаифа---ще имам проблем с тая глава.по-точно че клапаните щели да опрат в буталата.все пак реших и я сложих.регулирах клапаните,като постоянно въртях с ключа кол.вал. и при извадени свещи.запалих за около 10 секунди.--на ниски обороти тресе иработи сякъш е на 3 цилиндра иначе се исфорсира добре.спрях до тук защото се налага да изпиля стойката на динамото,тъй като долната и част опира в блока(по-това можете да се ориентирате колко е свалена главата) и за днес до тук.ПРИТЕСНЯВА МЕ СЛЕДНОТО:значи ли,че като не опряха клапаните до сега ,няма да опрат при по-високи обороти и при по-голямо натоварване на двигателя. и ВТОРО какъв разход да очаквам???


п.п за ицо850 между входа на механното и семките се намира гаража където я шлаифах ,ицо се казва братовчед ми
Reply

#14
ще ви кажа,каква я свърших до сега:лек вятър на фреза(говорим за намаляната глава)по думите на братовчеда--той яшлаифа---ще имам проблем с тая глава.по-точно че клапаните щели да опрат в буталата.все пак реших и я сложих.регулирах клапаните,като постоянно въртях с ключа кол.вал. и при извадени свещи.запалих за около 10 секунди.--на ниски обороти тресе иработи сякъш е на 3 цилиндра иначе се исфорсира добре.спрях до тук защото се налага да изпиля стойката на динамото,тъй като долната и част опира в блока(по-това можете да се ориентирате колко е свалена главата) и за днес до тук.ПРИТЕСНЯВА МЕ СЛЕДНОТО:значи ли,че като не опряха клапаните до сега ,няма да опрат при по-високи обороти и при по-голямо натоварване на двигателя. и ВТОРО какъв разход да очаквам???


п.п за ицо850 между входа на механното и семките се намира гаража където я шлаифах ,ицо се казва братовчед ми
Reply

#15
Най-добре си постни въпроса тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo300mania.com/">http://www.volvo300mania.com/</a><!-- m -->
Reply

#16
Най-добре си постни въпроса тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo300mania.com/">http://www.volvo300mania.com/</a><!-- m -->
Reply

#17
Не се притеснявай, щом не са опрели първия път значи няма да опрът и при високи обороти ,(не и на твоя двигател), а за разхода и на мен ми е интересно какво ще стане- да се надяваме че ще падне. Пиши като я засечеш.
Reply

#18
Не се притеснявай, щом не са опрели първия път значи няма да опрът и при високи обороти ,(не и на твоя двигател), а за разхода и на мен ми е интересно какво ще стане- да се надяваме че ще падне. Пиши като я засечеш.
Reply

#19
ремонта приключи.с намаляната глава карах 3-4 километра.страхотно чукане на аванса.оказа се че трябва да мърдам един зъб от ангранажа,затова се отказах,заварих си старата глава,челосах я наново и сега съм пак огън бии.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ за съветите
Reply

#20
ремонта приключи.с намаляната глава карах 3-4 километра.страхотно чукане на аванса.оказа се че трябва да мърдам един зъб от ангранажа,затова се отказах,заварих си старата глава,челосах я наново и сега съм пак огън бии.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ за съветите
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)