Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Роби (Moruna) от Мото Пфое - въпроси и отговори
#1
В тази тема можете да задавате технически въпроси относно автомобили Volvo (диагностика, симптоми, възможни проблеми и др). Тук нашият уважаван и ценен приятел от Мото-Пфое ще ви дава отговорите. Неговият телефон е 0888 492 227, като имайте в предвид, че това, което прави за всички нас е на добра воля. Много е важно да се отчете фактът, че не всички в МП са така всеотдайни и работливи и не само поради тази причина е редно да уважаваме личното му време.

Темата за похвали и предложения към мото пфое се намира на този адрес: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=5011">viewtopic.php?f=8&t=5011</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Изображение: garagephp.jpg]
Цитирай
Thanks given by:
#2
КОЛЕГИ,
РОБИ Е ЧОВЕКА, НА КОГОТО МОЖЕ ВИНАГИ ДА СЕ РАЗЧИТА.
ЧУДЕСЕН ДИАГНОСТИК, ЗАВЪРШЕН ПРОФЕСИОНАЛИСТ!
МОМЧЕТО ЗАСЛУЖАВА АДМИРАЦИИ.
=D>


ПП:
Не го щадете - той знае и може!

:thumbleft:
Цитирай
Thanks given by:
#3
На чужд гръб 100 тояги са малко Big Grin
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#4
здравей Роби,имам едни въпросчета към теб който ме мъчат от 2 седмици,понеже от тогава имам колата-volvo S40 2000g води се някакъв фейс лифт ,понеже за тази година има повече екстри от другите,поне така ми каза продавача,има 4ел.стъкла който седят на шофьорската врата,има подлакътник,кристални фарове и стопове,6 въздушни възглавници и т.н. .Въпроса ми е сленият-когато колата работи на празен ход със включен климатроник,вдига много високи обороти,около 2500,3000 за 10 секунди и после пак падат и така на следващият светофар пак така,даже и докато превключвам скоростите пак между интервала стоят високи и не падат. Дали е нормално не знам,но повечето приятели казват че би трябвало да паднат малко,а не да се вдигат толкова драстично.И друго ми направи впечатление,като сложа нормално парно да си духа на стъклото,веднага се включва климатроника,само когато го включа да духа на стъклото,може би така е при всички. Благодаря ти за вниманието и се извинявам за малко неумесните въпроси,но съм нов във форума,а и карам колата от 2 седмици.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Цитирай
Thanks given by:
#5
За обдухването на стъклото - това е дискутирана тема разрови се ще я намериш. Сега ще ти кажа основното - причината да се изпотяват прозорците е разликата между външната и вътрешната температура. За да се изсуши максимално бързо стъклото ти, през вентилационните ти отвори, отговарящи за челното стъкло се пуска СТУДЕН въздух с цел да изравни тези температури. Когато стъклото изсъхне си обръщаш на нормалното отопление, което от своя страна само предпазва от повторно изпотяване, но не е достатъчно ефективно да изсуши вече изпотено стъкло. Пак става де, но по-бавно, а създателите на Волво както предполагам си чувал поставят сигурността на 1-во място - е каквито и системи за сигурност да измислят ти ако не виждаш къде караш са безсмислени Smile
s0me0ne написа:като имайте в предвид, че това, което прави за всички нас е на добра воля. Много е важно да се отчете фактът, че не всички в МП са така всеотдайни и работливи и не само поради тази причина е редно да уважаваме личното му време.
Уважи времето на всевишния, като прочетеш всичко изписано по проблема си (а то за оборотите специално е много) и чак тогава го попитай ако си останал в безизходица.
[Изображение: ab276107.gif]
[Изображение: ab245320.gif]
[Изображение: ab245322.gif]
[Изображение: ab245321.gif]
[Изображение: ab276108.gif]
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Цитирай
Thanks given by:
#6
Сдобих се със Волво с80 2001 година. Имам проблем с автомобила който наскоро се прояви - генератора не зареждаше ток, отидох взех цялата пластмасова част със четките на нея , сложих я и като изфорсирам прави дори 15в ток, но проблема е в това че сега не държи обороти. Паля със газ , и върна ли под 4000 оборота газта става неефективна и гасне. Роби ако можеш поне ме насочи от какво може да е. Благодаря предварително Smile
Цитирай
Thanks given by:
#7
Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Volvo S40 2.0D 2006. Невероятен автомобил за който не мога да намеря качествено обслужване!! Моля модераторите да ме извинят, ще пусна същият текст и като отделна тема с надеждата повече хора да го видят и ако могат да помогнат.
Направих си труда на изчета форума, но не намерих това което ме притеснява.
След "квалифицираната" намеса на един от сервизите на мото-пфое с цел да отстранят проблем с оборотите на автомобила, системите на безопасност на автомобила не функционират както преди. За да поесня, при излизане от завой с повечко газ преди ясно се чуваше пулсиращото тракане в предните колела и гумите дори и за секунда не привъртаха с обичайният за това свирещ звук. След намесата на сервиза вмомента системите за блокировка на гумите (незнам дали точно така се нарича) сработва само за момент с тихо потракване и гумите превъртат и респективно свирят.
Също така друго което забелязах е че след запалване на автомобила при достигане на ТОЧНО 20 км/ч независимо на коя предавка се чува рязко опъване ("издрънчаване") на жило. Звукът го усещам при педала за гаста. Предполагам, че всичко това е свързано със сработването на тракшън контрола или системата против приплъзване но определено този звук на жило (или струна) го нямаше преди и системата против приплъзване работеше много по добре. При опит да поднеса автомобила светват лампите за тракшън контрола което предполага че системата работи (или датчиците смятат че работи). Всичко това след гореспоменатото посещение в оторизираният сервиз.
Все още не съм сигурен дали и проблемът със загубата на обороти е отстранен понеже при запалване автомобилът не достига нормално до необходимите обороти а му отнемат 4-5 секунди. Обикновенно би трябвало да вдигне веднага до 1000 оборота при запалване и да ги смъкне след секунда до 900. Но във случая 90% от времето при запалване вдига до около 600 оборота и бавно за 4-5 секунди ги вдига до 900.
Бързам и да поясня, че нямам намерение да се върна в този сервиз (няма да назовавам град на този етап) понеже бях многократно излъган за много от нещата по автомобила. И без това когато им го обясних те ми твърдяха, че било нормално работело всичко.
Е дано някой помогне със съвет по двата проблема. Мерси предварително!
Volvo S40 2.0D
Цитирай
Thanks given by:
#8
fenix написа:Сдобих се със Волво с80 2001 година. Имам проблем с автомобила който наскоро се прояви - генератора не зареждаше ток, отидох взех цялата пластмасова част със четките на нея , сложих я и като изфорсирам прави дори 15в ток, но проблема е в това че сега не държи обороти. Паля със газ , и върна ли под 4000 оборота газта става неефективна и гасне. Роби ако можеш поне ме насочи от какво може да е. Благодаря предварително Smile
Този проблем го решихме,нали? 8)
Цитирай
Thanks given by:
#9
chefo055 написа:Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Volvo S40 2.0D 2006. Невероятен автомобил за който не мога да намеря качествено обслужване!! Моля модераторите да ме извинят, ще пусна същият текст и като отделна тема с надеждата повече хора да го видят и ако могат да помогнат.
Направих си труда на изчета форума, но не намерих това което ме притеснява.
След "квалифицираната" намеса на един от сервизите на мото-пфое с цел да отстранят проблем с оборотите на автомобила, системите на безопасност на автомобила не функционират както преди. За да поесня, при излизане от завой с повечко газ преди ясно се чуваше пулсиращото тракане в предните колела и гумите дори и за секунда не привъртаха с обичайният за това свирещ звук. След намесата на сервиза вмомента системите за блокировка на гумите (незнам дали точно така се нарича) сработва само за момент с тихо потракване и гумите превъртат и респективно свирят.
Също така друго което забелязах е че след запалване на автомобила при достигане на ТОЧНО 20 км/ч независимо на коя предавка се чува рязко опъване ("издрънчаване") на жило. Звукът го усещам при педала за гаста. Предполагам, че всичко това е свързано със сработването на тракшън контрола или системата против приплъзване но определено този звук на жило (или струна) го нямаше преди и системата против приплъзване работеше много по добре. При опит да поднеса автомобила светват лампите за тракшън контрола което предполага че системата работи (или датчиците смятат че работи). Всичко това след гореспоменатото посещение в оторизираният сервиз.
Все още не съм сигурен дали и проблемът със загубата на обороти е отстранен понеже при запалване автомобилът не достига нормално до необходимите обороти а му отнемат 4-5 секунди. Обикновенно би трябвало да вдигне веднага до 1000 оборота при запалване и да ги смъкне след секунда до 900. Но във случая 90% от времето при запалване вдига до около 600 оборота и бавно за 4-5 секунди ги вдига до 900.
Бързам и да поясня, че нямам намерение да се върна в този сервиз (няма да назовавам град на този етап) понеже бях многократно излъган за много от нещата по автомобила. И без това когато им го обясних те ми твърдяха, че било нормално работело всичко.
Е дано някой помогне със съвет по двата проблема. Мерси предварително!
По принцип DSTC или работи или не,не ми се е случвало да работи но не добре.Явно има някъкъв друг проблем,но ако погледна колата ще мога да съм по конкретен.Записва ли някакви грешки?
Цитирай
Thanks given by:
#10
Здравей Роби,
собственик съм на Волво В40 D4192T2 мотор.От известно време се зблъсках с два доста необясними проблема.Първият е че при рязко тръгване и при по рязко спиране се чува доста силно еднократно чукане сякаш нещо е хлабаво.Карал съм колата при кой ли не както и аз лично съм я преглеждал и разглобявал почти цялата отпред и проблема си остава.Абсолютно всичко е здраво и чукането пак го има,напражо ми побеля главата.Второто нещо е че ми направи впечетление при последното ми извънградско пътуване че при преминаване през неравност ми пресветкат за момент лампата на спирачната течност,за течноста на чистачките,за нафтата и SERVISE лампата.Ходих на диагностика и не дава никакви грешки.Всичко е на макс. спирчна течност,течност за чистачките и имаше към 50 литра нафта.Можеш ли да ме насочиш къде може да е проблема.Благодаря ти предварително
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)