The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чистене на двигател от нагар ?

#1
Здравейте,
Ровейки се вчера из нета, попаднах на интересна тема. Чистене на двигатела от нагар чрез впръскване на вода в колектора. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=7003" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=7003</a><!-- m --> Колегите от VW и AUDI каво ли не се опитват за да могат да настигат VOLVO-та, но може и да има резон в това което правят. Искам да питам дали някой се е пробвал и по скоро - на пълен инжекцион как да пръскам след MAF сензора? Почти съм се навил да пробвам (че октавиите много ме дразнят) знаейки че най-добре се чисти с телена четка и газ. Има и доста клипчета в youtube където дори ги поят директно през вакумното маркуче към колектора, но това ми адски рисково вече. Жоро какво ще кажеш по въпроса?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=u3s0nJ3pFHY&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=u3s0nJ3p ... re=related</a><!-- m -->
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#2
просто си карай колата в дъждовно време на обороти :lol:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=5660&st=0&sk=t&sd=a&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5660&st=0&sk=t&sd=a&start=15</a><!-- l -->
Reply

#3
Това с дъждовното време и така. Наистина върви повече и то без много обороти. Но тогава започва да страда от недозавиване :lol: . Тук поема много повече вода което едва ли може да се сравни с повишената влажност при дъждовно време. Въпроса е как да и дам да пие след MAF датчика? Видях едно апендиксче отсрани на колектора и мисля от там да го напоя. Но все още чакам компетентно мнение какви може да са последиците и резултатите преди да тествам. Наистина съм виждал цилиндър на двигател в който е влизал антифриз и наистина е доста чист но там е било по малко и постояно а тук за толкова кратко дали може да се постигне същият ефект?
Имало и добавки за чистене на двигателя и при смяна на маслото. Някой ползвал ли е и на коя да се довера?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#4
Въпроса според мен е доколко ти вземаш нещата на сериозно( или хората които са го написали). Прочети написаното в снимките и помисли пак.
Лично аз се смях много на написаното, но ако се прецака двигателя на теб няма да ти е смешно :| :? .Но колата си е твоя - можеш да си правиш всякакви експерименти.


Attached Files Thumbnail(s)
               
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Хахахаха :lol:
Наистина имаше много оригинални коментари. Прочетох ги всичките 12 или 14 страници. НО например този капацитет с керосина и метанола на тънък филм :mrgreen: (още ми е смешно) не изказа никакви доводи това да не стане. по скоро наистина много хумористично изказа своите съмнения и скептицизъм.
Аз търся мнение от някой който го е правил или от специалист който логично да обясни защо не, или
плюсове и минуси А найстина съм виждал цилиндъра за който бях писал в предишен пост. а и някъде там на 10 или 11 страница имаше снимка на подобен двигател пил антифриз.
Ти прегледа ли клиповете?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#6
още един довод да не правите това


Attached Files
.jpg   Clipboard.jpg (Size: 16.52 KB / Downloads: 2,337)
.jpg   Clipboard.jpg (Size: 16.52 KB / Downloads: 2,337)
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#7
cjman Wrote:още един довод да не правите това

каквото и да правим снимката от Big Grin картинката след време е същата-
Reply

#8
В интерес на истината аз го пробвах преди време. Изкара си бая пушеци и сажди от ауспуха. Но след това смених и свещите (просто си взех по-добри) , чистих смукателите с малко полиране ии разлика определено се усети. Но дали само от "чистене на нагара" не знам 8)
460 B18EP+
Reply

#9
terorist Wrote:
cjman Wrote:още един довод да не правите това

каквото и да правим снимката от Big Grin картинката след време е същата-

така изглежда ламбдата, когато в емисийте се е съдържал изгорен антифриз
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#10
По време на Втората Световна война немците имали проблем с двигателите на истребителите
След пикиране при издигането на самолета на пълна мощност двигателите загрявали и от там
губят мощност.Познайте как са решили проблема?
Точно с вода само че не в промишлени количества и само на пълна газ.
Между другото известно количество вода се отразява добре на двигателя като намалява детонациите.
Всичко различно от българският бензин също ще се отрази добре Smile
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)