09-26-2006, 04:45 PM
GT1 Wrote:Тази черна капачка стои като залепена и мислех че ще се счупи ако я напъна да я вадя. А ако няма капачка, би могло да влиза вода в купето. Как да я извадя здрава. Тя на скопчаване ли е или по какъв начин е закрепена. И ако пробиването е малкия дявол, но е малко вероятни, то кое е големия дявол.gogo Wrote::argue: Ти си свършил половината работа!
Снопа жици минава през черна пласмасова капачка с особен профил. Тя се маха малко трудно, но се маха.
Под нея е отвора на резервоара, а в него е поставена в ЕДИН общ блок капачка-стойка с цилиндрична форма с помпата и поплавъка. Отгоре е буксата с четирите кабела. Отвора е затворен с винтова гривна, тип фланец.
Целия комплекс (дълъг над 20 см и с диаметър около 10 см.) е потопен в резервоара и се вади леко под ъгъл.
По кабелите разбираш кое е за помпата, кое за поплавъка.
После можеш да шунтираш (дадеш на късо) кабелите за поплавъка за да разбереш дали ще отчете стрелката и дали ще изгасне лампичката за резервата.
Това е. :thumbright:
пп: Дано да е пробит поплавъка (малкия дявол) и да не може да изплува. Но това е малко вероятно...
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]