The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изпуснаха спирачките

#1
Вчера докато карах на едно кръстовище се наложи да намаля и усетих педала на спирачката странно мек. Веднага предположих, че ми е пробил маркуч. Прибрах се едва едва. Огледах цялата система и никъде неоткрих теч. Странно. Подозрението ми пада върху главния спирачен цилиндър. Интересува ме как се демонтира и подлежи ли на разглобяване?

Благодаря предварително за всички отговори.

п.с. Колата е Волво 340 1.6 дизел.
Reply

#2
Вчера докато карах на едно кръстовище се наложи да намаля и усетих педала на спирачката странно мек. Веднага предположих, че ми е пробил маркуч. Прибрах се едва едва. Огледах цялата система и никъде неоткрих теч. Странно. Подозрението ми пада върху главния спирачен цилиндър. Интересува ме как се демонтира и подлежи ли на разглобяване?

Благодаря предварително за всички отговори.

п.с. Колата е Волво 340 1.6 дизел.
Reply

#3
главния спирачен цилиндър си е точно спирачната помпа.разглобява се лесно,но ако решиш да сменяш гумички,ти препоръчвам да смениш цялата помпа.става от пасат и от други ,май само от опел не става. ако проблема обаче може да е в разпределителя,чиято задача е да задеиства задните спирачки малко по късно от предните.там работата е по-сериозна.разкапсолова се ,но пак ти препоръчвам да го раскараш и да си вържеш тръбичките една към друга 2 по 2.при теб назад една тръба ли заминава или 2 ?
Reply

#4
главния спирачен цилиндър си е точно спирачната помпа.разглобява се лесно,но ако решиш да сменяш гумички,ти препоръчвам да смениш цялата помпа.става от пасат и от други ,май само от опел не става. ако проблема обаче може да е в разпределителя,чиято задача е да задеиства задните спирачки малко по късно от предните.там работата е по-сериозна.разкапсолова се ,но пак ти препоръчвам да го раскараш и да си вържеш тръбичките една към друга 2 по 2.при теб назад една тръба ли заминава или 2 ?
Reply

#5
Да разбирам ли, че това в двигателя под помпата е разпределителя? От него излизат две тръби за предните спирачки и една тръгва назад. Набедих помпата защото като натисна педала той бавно потъва до пода. Явно тя изпуска.
Reply

#6
Да разбирам ли, че това в двигателя под помпата е разпределителя? От него излизат две тръби за предните спирачки и една тръгва назад. Набедих помпата защото като натисна педала той бавно потъва до пода. Явно тя изпуска.
Reply

#7
значи опитвам се да си спомня. от помпата излизат 3 тръби,едната директно отива в предно дясно.другите 2 отиват в р-теля,отам излизат 2 ,едната за предно ляво другата за на зад. тъй ли е?
Reply

#8
значи опитвам се да си спомня. от помпата излизат 3 тръби,едната директно отива в предно дясно.другите 2 отиват в р-теля,отам излизат 2 ,едната за предно ляво другата за на зад. тъй ли е?
Reply

#9
Деян Wrote:Да разбирам ли............................................Набедих помпата защото като натисна педала той бавно потъва до пода. Явно тя изпуска.

Провери казанчето за спирачна течност - ако е намаляла и е под минимума, може да е заминало сервото.
Ако е вакуумпомпата - педала става твърд.
Reply

#10
Деян Wrote:Да разбирам ли............................................Набедих помпата защото като натисна педала той бавно потъва до пода. Явно тя изпуска.

Провери казанчето за спирачна течност - ако е намаляла и е под минимума, може да е заминало сервото.
Ако е вакуумпомпата - педала става твърд.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)